موسسه وکیل تلفنی

  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۶:۵۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش

تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۹/۱۶ | ۱۵:۱۴:۱۹

کلیه بازرگانان جهت واردات کالای خارجی به داخل کشور ملزم به اخذ مجوزهای مربوطه هستند. مجوز ثبت سفارش کالا مهمترین مجوزی است که پیش از واردات کالا به کشور باید دریافت شده باشد. در حال حاضر این مجوز توسط سازمان توسعه تجارت ایران صادر می‌گردد، منتهی دریافت آن شرایطی دارد که شاید برای همه افراد فراهم نباشد. برای مثال داشتن سابقه واردات از شروط لازم برای گرفتن مجوز ثبت سفارش کالا به شمار می‌رود. با این حال اخیرا گزینه‌ای به سامانه جامع تجارت به عنوان ثبت سفارش واردات بدون سابقه اضافه شده است. این گزینه امکان واردات کالا با ارائه تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش را فراهم می‌کند. به لطف این قابلیت بازرگانانی که تاکنون سابقه واردات کالا در 2 سال گذشته نداشته‌اند، می‌توانند با محدودیت‌های موقت اقدام به واردات کالا نمایند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قبل از آغاز مقاله اجازه دهید یک راهکار سریع برای حل مشکلات مربوط به واردات به شما آموزش دهیم. هر گاه در زمینه واردات کالا به مشکل خوردید، برای مثال در زمان درخواست ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت اشکالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان از وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی به سرعت به مشکلات خود پایان دهید. لازم به ذکر است خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

تعهدنامه تایید درخواست ثبت سفارش چیست؟

تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش یک فرم تعهد است که به‌واسطه آن بازرگانان تازه‌کار زیرنظر مراجع ذی‌ربط می‌توانند تجارت خود را آغاز نمایند. تا پیش از این ورود به بازار واردات کالا برای افراد مبتدی کار سختی بود. در واقع آن دسته از تجاری که به تازگی قدم در مسیر واردات کالا می‌گذاشتند، با مشکلاتی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کردند. از این حیث سازمان صنعت، معدن و تجارت طی یک برنامه ریزی اصولی طرحی را به اجرا درآورده است. در این طرح فرد می‌تواند در زمان ارسال پرونده از گزینه "واردات بدون سابقه تا سقف 500 هزار دلار" استفاده کند.

با انتخاب این گزینه، شرط سابقه از ارائه مجوز ثبت سفارش به متقاضی حذف شده، اما در عوض متقاضی باید تعهداتی را قبول نماید. تعهدنامه تایید درخواست ثبت سفارش نیز با همین منظور از متقاضی دریافت می‌شود تا هر زمان فرد از تعهدات خود سر باز زد، سازمان صنعت، معدن و تجارت بتواند مراتب را پیگیری نماید.

 

 

تعهدنامه تایید درخواست ثبت سفارش

 

نحوه درخواست ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت

اگر به عنوان یک بازرگان مایل به واردات هستید، می‌بایست جهت اخذ مجوز واردات به سامانه جامع تجارت وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. در این زمان باید مراحلی را سپری کنید تا درخواست شما ثبت و مجوز واردات کالا صادر گردد. البته مراحلی که برای صدور این مجوز می‌بایست دریافت کنید به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

§ مراحل پیش نیاز اخذ مجوز سفارش واردات کالا

 

  • دریافت پروفرما از شرکت خارجی فروشنده
  • ثبت نام در سامانه جامع تجارت (در صورتی که پیش از این ثبت نام نکرده باشید)
  • افزودن فروشنده خارجی به لیست فروشندگان
  • تعیین شناسه کالای مدنظر جهت واردات

 

 

وکیل دعاوی شرکت ها 
مشاوره حقوقی اسرار تجاری 
مشاوره حقوقی به شرکت ها 
درباره ما 

 

  • اخذ گواهی امضا الکترونیکی
  • آماده سازی تعهدات محضری برای برخی کالاهای مورد نیاز

 

§ مراحل اصلی اخذ مجوز سفارش واردات کالا

 

  • وارد کردن اطلاعات پروفرما و فروشنده در سامانه
  • وارد کردن اطلاعات مربوط به گمرک و حمل و نقل در سامانه
  • افزودن اطلاعات مالی و بانکی در سامانه
  • درج اطلاعات کالای مربوطه در سامانه
  • ارسال مستندات مورد نیاز

 

 

مشاوره حقوقی ثبت سفارش

 

البته در صورتی که شما بخواهید به عنوان یک بازرگان تازه کار فعالیت خود را در قالب "واردات بدون سابقه تا سقف 500 هزار دلار" آغاز نمایید، می‌بایست تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش را آماده کنید و در زمان وارد کردن اطلاعات در سایت این تعهدنامه را نیز به سامانه جامع کار آپلود نمایید.

 

مشاوره حقوقی درخواست ثبت سفارش

در زمینه درخواست ثبت سفارش واردات نکات ریز و درشتی وجود دارد که نحوه تنظیم تعهدنامه تایید درخواست ثبت سفارش یکی از آنها می‌باشد. به هر حال اگر به عنوان یک بازرگان به دنبال واردات کالای خارجی به کشور و درآمدزایی از طریق تجارت هستید، می‌بایست با نکات مهم درخواست ثبت سفارش از طریق سامانه جامع تجارت آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت مشکلات زیادی به شما تحمیل خواهد شد که هر یک می‌توانند به تجارت شما لطمه وارد کنند. برای جلوگیری از این موضوع مشاوره حقوقی با وکلای خبره و کاربلد می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. پیشنهاد می‌کنم حتما با وکلای وکیل تلفنی مشورت کنید.

 

 

درخواست ثبت سفارش

 

هزینه مشاوره تلفنی تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش

همانطور که گفته شد، اگر به عنوان یک بازرگان بی سابقه به دنبال اخذ مجوز واردات کالا تا سقف 500 هزار دلار هستید، می‌بایست در مراحل درخواست مجوز جهت ثبت سفارش، فرم تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال نمایید. در غیر این صورت به دلیل عدم سابقه کافی با درخواست شما موافقت نخواهد شد. چنانچه مشکلی از بابت تنظیم یا ارسال این تعهدنامه دارید، کافی است با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی به آن خاتمه دهید. وکلای ما از طریق مشاوره تلفنی به صورت به تمام سوالات و چالش‌های پیش روی شما پاسخ خواهند داد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

نمونه تعهدنامه تایید درخواست ثبت سفارش

در ادامه یک نمونه ثبت سفارش واردات بدون سابقه برای یک شرکت حقوقی با دو صاحب امضا را مشاهده می‌کنید. البته آن دسته از بازرگانان که به صورت شخصی اقدام به واردات کالا می‌کنند، می‌توانند این متن را به عنوان یک شخص حقوقی تنظیم نمایند:

 

 

بسمه تعالی

تعهد نامه جهت تایید درخواست ثبت سفارش

 

نام و نام خانوادگی --------------- کد ملی ------------ نشانی ------------------------------- کد پستی ------------

نام و نام خانوادگی --------------- کد ملی ------------ نشانی ------------------------------- کد پستی ------------

نام شرکت --------------- شناسه ملی شرکت ---------- نشانی -------------------------------- کد پستی ------------ شماره کارت بازرگانی --------------- شماره پرونده ثبت سفارش ------------

 

 

اینجانبان به عنوان صاحب امضاهای قانونی شرکت مذکور بر اساس اساسنامه شرکت، به وزارت صنعت، معدن و تجارت متعهد می‌گردیم کلیه کالاهای ثبت سفارش شده را بدون در نظر گرفتن سابقه واردات کالا تایید کرده و به مقررات ترخیص کالا، طبق مقررات اعلام شده از سوی این وزارتخانه در زمان توزیع، عرضه و قیمت گذاری عمل نماییم. بدین ترتیب ضمانت می‌کنیم دست کم معادل 40 درصد از ارزش کالاهای وارد شده ظرف حداکثر 2 ماه پس از ترخیص کالا در سامانه جامع تجارت به تایید خریدار برسد. در صورت تخلف از قوانین مطرح شده به خصوص قوانین صادرات و واردات، می‌پذیریم که در وهله اول رفع تعهدات ارزی واردات برای این سفارش لحاظ نشود، همچنین سفارش‌های بعدی شرکت تایید نگردد و در نهایت مشمول مجازات عرضه کالا خارج از شبکه شویم. از طرفی مسئولیت عدم پایبندی به قوانین و مقررات علاوه بر شرکت، به شخصیت حقوقی اینجانبان وارد خواهد شد.

                                                                                                              امضا

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی