موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل ملک اجاره ای در استانبول

وکیل ملک اجاره ای در استانبول

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۱ | ۱۷:۳۴:۵۵

وکیل ملک اجاره­ای در استانبول

وکیل ملک اجاره­ای در استانبول موضوع اصلی مقاله ماست در ادامه پس از معرفی کشور ترکیه شرایط حقوقی اقامت یک ایرانی را در این کشور خصوصا شهر استانبول پایتخت ترکیه بیان می­کنیم؛ ترکیه یکی از کشورهای همسایه و بسیار نزدیک به ایران است که از طرف آذربایجان غربی با کشور ایران هم مرز است هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف اقامت دائم یا موقت، تفریح یا تحصیل به ترکیه سفر می­کنند که برای اقامت خویش نیازمند مکانی جهت زندگی هستند. استانبول یکی از شهرهایی است که به دلیل اینکه پایتخت کشور ترکیه است  از هر لحاظ برای اقامت و تحصیل مناسب­تر از سایر شهرهای ترکیه می­باشد. ایرانیان جهت اقامت در استانبول  نیازمند مکانی هستند تا در مدت اقامتشان چه دائمی و چه موقت بتوانند آنجا زندگی کنند اما گاهی به دلایل مختلف مانند خارجی بودن ممکن است که با مشکلات حقوقی رو به رو شوند که نیازمند استخدام وکیل شوند یکی از این مشکلات محل سکونت یا همان ملکی است که در آن اقامت دارند و به دلیل اینکه با قوانین حقوقی املاک در ترکیه آشنایی ندارند نیاز است تا یک وکیل را استخدام کنند. وکیل ملک اجاره­ای در استانبول یکی از وکلایی است که می­تواند وکالت شما را در استانبول بپذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وکیل ملک اجاره­ای در استانبول همین حالا می­توانید از مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین تیم وکیل تلفنی بهره­مند شوید فقط کافی است که آنلاین یا تلفنی تماس بگیرید.

 

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

قوانین اجاره موقت ملک در ترکیه برای دانشجویان ایرانی در سال 400

قوانین در ترکیه برای اجاره ملک تقریبا مشابه ایران  است اما در نحوه اجاره­بها و چگونگی پرداخت ، فسخ قرارداد و تخلیه کمی متفاوت عمل می­کند. پس از پایان مطالعه این بخش از مقاله در صورتی که سوالات بیشتری در رابطه با اخذ وکیل ملک اجاره­ای در استانبول دارید می­توانید با وکیل آنلاین و 24 ساعته وکیل تلفنی ارتباط بگیرید و سوالات خود را در رابطه با شرایط اخذ وکیل ملک اجاره­ای در استانبول از وی بپرسید.

قانون1: برای پرداخت اجاره­بها تاریخ معینی تعیین می­شود و حتما باید در آن تاریخ پرداخت شود ( بر عکس ایران که اول هر ماه است)

قانون2: امکان اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه برای دانشجویان در مناطق متوسط وجود دارد.

قانون3: در ترکیه موجر حکم تخلیه را در هنگام عقد اجاره می­گیرد تا اگر با مستاجر دچار مشکل شد بتواند راحت او را بیرون کند البته مالک بدون دلیل موجه نمی­تواند تقاضای تخلیه را از مستاجر داشته باشد.

قانون4: افزایش اجاره­بها طبق قانون انجام می­پذیرد و مبلغ آن برابر 10 درصد مبلغ اجاره ما بین موجر و مستاجر توافق می­شود.

قانون5: در صورتی که موجر یا مستاجر قصد فسخ قرارداد را قبل از موعد سر رسید داشته باشند باید دو ماه زودتر به طرف دیگر اعلام کند. اگر مستاجر زودتر از موعد سر رسید قصد تخلیه داشته باشد ودیعه به او بازگردانده نمی­شود.

قانون 6: در صورت تحویل ملک به صورت رنگ شده به مستاجر وی موظف است هنگام تخلیه ملک را رنگ شده تحویل موجر دهد.

مجازات کلاهبرداری موجرین ترکیه¬ای از مستاجران ایرانی

مجازات کلاهبرداری موجرین ترکیه­ای از مستاجران ایرانی

طبق ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال 67 و ماده 8 قانون مجازات اسلامی مصوب 92. حبس 1 تا 7 سال و جزای نقدی معادل مال اخذ شده و رد مال برای کسی که کلاهبرداری نماید در نظر گرفته می­شود. این مواد قانونی در مورد افراد غیر ایرانی نیز صدق می­کند البته باید جرم کلاهبرداری موجر از مستاجر در قانون کشور ترکیه هم مشمول مجازات باشد و در قانون آن­ها پذیرفته شده باشد. در ادامه ماده 8 را به طور کامل که بیان کننده این موضوع می­باشد را برایتان می­آوریم. چنانچه سوالات بیشتری در رابطه با این مواد قانونی دارید و نسازمند مشاوره فوری از وکیل دادگستری هستید از وکیل ملک اجاره­ای در استانبول جویا شوید.

مده 8 قانون مجازات ایران: هرگاه شخصی غیر ایرانی در خارج از ایران علیه شخصی ایرانی یا علیه کشور ایران مرتکب جرمی به جز جرائم مذکور در مواد قبل شود و در ایران یافت و یا به ایران اعاده گردد، طبق قوانین جزائی جمهوری اسلامی ایران به جرم او رسیدگی میشود، مشروط بر اینکه:

الف- متهم در جرائم موجب تعزیر در محل وقوع جرم، محاکمه و تبرئه نشده یا در صورت محکومیت، مجازات کلا یا بعضا درباره او اجرا نشده باشد.

ب- رفتار ارتکابی  در جرائم موجب تعزیر به موجب قانون جمهوری اسلامی ایران و قانون محل وقوع جرم باشد.

 حداقل و حداکثر پول پیش برای اجاره یک سوییت دانشجویی در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای مورد علاقه دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل می­باشد. دانشجویان برای اقامت خود مجبورند یک سوییت خریداری و یا اجاره کنند. هزینه خرید و اجاره با یکدیگر متفاوت است همچنین هزینه یک آپارتمان مبله با یک آپارتمان خالی تفاوت زیادی دارد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در کشور ترکیه را دارید بهتر است بدانید چیزی به عنوان ودیعه یا پیش پرداخت و رهن در ترکیه وجود ندارد مستاجر فقط باید به اندازه دو ماه اجاره مبلغی را تحت عنوان دیپوزیت یعنی اندازه دو ماه اجاره توافق شده با موجر را در زمان عقد قرارداد اجاره در قبال منزل مبله به وی می­پردازد اما در صورت مبله نبودن فقط به اندازه یک ماه اجاره را باید به مالک بپردازد تا در صورت خسارتی به ملک موجر آن را در قبال خسارت بردارد. این مبلغ امانت است و اگر صاحبخانه ملک را سالم تحویل بگیرد دیپوزیت را به شما پس می­دهد. انواع مشاوره حقوقی و سوالات بیشتر را از وکیل ملک اجاره ای در استانبول مجموعه وکیل تلفنی بپرسید.

چگونه از مشاور املاک در ترکیه شکایت کنم؟

چگونه از مشاور املاک در ترکیه شکایت کنم؟

مشاوران املاک در همه جای جهان کارهای مربوط به خرید و فروش و اجاره املاک را انجام می­دهند در صورتی که به ترکیه سفرکردید و یک مشاور املاک از شما کلاهبرداری کرد باید از طریق کنسولگری ایران در ترکیه اقدام کنید. چگونگی شکایت اینگونه است که ابتدا شکایت از طریق وزارت دادگستری و امور خارجه به کنسولگری ایران در ترکیه تقدیم و نهایتا  مراحل قانونی طی خواهد شد. در صورتی که از مشاور املاک در ترکیه شکایت دارید اصلا نگران نباشید همین حالا از وکیل ملک اجاره­ای در استانبول مجموعه وکیل تلفنی بپرسید وی علاوه بر راهنمایی شما در نحوه تنظیم شکایت وکالت پرونده شما را نیز بر عهده خواهد گرفت.

هزینه تعمیرات منزل استیجاری در ترکیه بر عهده کیست؟

در ترکیه اجاره خانه به صورت یک روزه، یک ماهه و یک ساله است در صورتی که منزل استیجاری تعمیراتی لازم داشته باشد مستاجر باید خودش هزینه تعمیرات را بپردازد هر چقدر هم که مدت اقامت مستاجر کوتاهتر باشد هزینه تعمیرات و اجاره به ضرر وی خواهد بود، پس از همان ابتدا خوب دقت کنید ملکی را که اجاره می­کنید کاملا سالم باشد و نیازی به تعمیرات نداشته باشد. وکیل ملک اجاره­ای در استانبول مجموعه وکیل تلفنی یک وکیل پایه یک دادگستری است که در صورت نیاز انواع مشاوره های حقوقی در رابطه با ملک استیجاری را به شما ارائه خواهد داد و اگر نیازمند وکیل باشید وکالت پرونده شما را بر عهده خواهد گرفت.

مفاد یک قرارداد اجاره ملک در ترکیه؟

اجاره­نامه در ترکیه به زبان ترکی تنظیم می­شود و دارای 3 صفحه می­باشد. باید تمامی جزئیات پرداخت کرایه منزل و شرایط آن در اجاره­نامه ذکر شود. نکات زیر باید در تنظیم اجاره­خانه رعایت شود؛

نکته اول: باید شرایط عودت پولی  که به عنوان پیش پرداخت یا همان دپوزیت به موجر می­دهید به صورت واضح و شفاف ذکر شود.

نکته دوم: در صورتی که خانه دارای اشیا می­باشد باید نام تمامی اشیا با جزئیات در اجاره­نامه ذکر شود.

توجه:  اگر می­خواهید اجاره­نامه شما به صورت رسمی باشد حتما اجاره­نامه را در بنگاه تنظیم کنید. جهت تنظیم قرارداد اجاره در ترکیه ابتدا با وکیل ملک اجاره­ای در­استانبول مشورت کنید. موارد زیر باید در  اجاره نامه وجود داشته باشد.

آدرس مالک

نام و نام خانوادگی مستاجر

تاریخ شروع قرارداد اجاره

آدرس مستاجر

شماره آپارتمان

نام محله

نوع خیابان اصلی یا فرعی خانه

نوع ملک

شماره شناسایی صاحب ملک

شماره شناسایی مستاجر

مدت قرارداد

مقدار اجاره ماهانه

مجموع اجاره سالانه

موعد پرداخت اجاره

وضعیت کلی مالک

دارایی­های قابل تحویل به مستاجر به همراه خانه

هدف از اجاره ملک

 
 
شباهت ها و تفاوت های شرایط اجاره منزل در ترکیه با ایران؟

شباهت ها و تفاوت های شرایط اجاره منزل در ترکیه با ایران؟

در کل اجاره منزل در کل نقاط جهان شباهت­های کلی با یکدیگر دارند اما بیشتر تفاوت­ها است که به چشم می­آید در ادامه نحوه اجاره منزل در ترکیه و ایران را برای شما شرح می­دهیم در صورت داشتن سوالات حقوقی بیشتر می­توانید از وکیل آنلاین مجموعه وکیل تلفنی که یک  وکیل ملک اجاره­ای در استانبول است به صورت اینترنتی بپرسید.

شباهت­ها

 قرارداد اجاره مدت دار است

پرداخت اجاره­بها به صورت ماهانه است

میلغی به عنوان ودیعه از مستاجر دریافت می­شود و در نهایت باید به مستاجر عودت داده شود

قیمت آپارتمان مبله با یک آپارتمان عادی متفاوت است

تفاوت­ها

در ترکیه چیزی به عنوان رهن، پیش پرداخت یا ودیعه وجود ندارد( آنچه که به عنوان ودیعه دریافت می­شود در واقع جهت استفاده هزینه در تعمیرات احتمالی است.)

قرارداد اجاره خانه به صورت یک روزه، یک ماهه و یک ساله است بیش از یک سال اصلا پذیرفتنی نیست

تعمیرات بر عهده مستاجر است

شما با خرید یا  اجاره خانه می­توانید اقامت ترکیه را دریافت نمایید

تفاوت­ها و شباهت­های دیگری هم وجود دارد ما سعی کردیم به اصلی­ترین آن­ها اشاره کنیم اگر می­خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با شباهت­ها و تفاوت­های اجاره ملک در ترکیه به دست آورید از وکیل ملک اجاره­ای در استانبول مجموعه وکیل تلفنی جویا شوید

 

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

پرسش و پاسخ

1) اگر منزل مبله باشد مبلغ دیپوزیت در ترکیه چگونه خواهد بود؟

باید به اندازه دو ماه اجاره خانه دیپوزیت پرداخت شود.

2)  شرایط فیش آب، برق، تلفن چگونه است؟

حتی در اجاره­خانه هم باید به ادارات مربوطه مراجعه کنید و فیش­های خدماتی را به نام خود بزنید.

3) به چه مناطقی از ترکیه در سال 2021 جهت اجاره­خانه دیگر اقامت تعلق نمی­گیرد؟

فاتیح و اسنیورت

4) مبلغ اجاره­خانه در ترکیه برای کمتر از یک سال چگونه است؟

مابین 4000 الی 5000 لیر

5) چرا جهت اقامت حتما باید از مسکونی بودن محل اطمینان حاصل شود؟

چرا که اداره مهاجرت به منازل غیر مسکونی اقامت نمی­دهد.

مشاوره حقوقی ملکی
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی انلاین
مشاوره حقوقی تلفنی
مشاوره حقوقی ملکی
مشاوره حقوقی اجاره
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی