موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

وکیل برای ثبت رسمی طلاق

وکیل برای ثبت رسمی طلاق

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۹ | ۱۷:۲:۴۵

طلاق به معنای پایان دادن به ازدواج رسمی بوده که طی آن زن و مرد موظف به رعایت حقوق مادی هم می‌شوند. براساس قوانین ایران، حق طلاق با مرد بوده و در صورتی که حقوق مالی زن از جمله مهریه را پرداخت کند، قانون بدون نیاز به هیچ ادله محکمه پسندی، طلاق را صادر می‌کند. این در حالی است که زنان به این راحتی امکان درخواست طلاق را ندارند.

اگر زنی تمایل به طلاق داشته باشد، موضوع مهمی که از سوی قانونگذار مطرح می‌شود این است که به چه دلیلی قصد این کار را دارد. در صورتی که دلیل زوجه برای طلاق، اعتیاد یا عدم توانایی باروری زوج باشد، این مساله باید مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین اگر زوج از قبل شروط دوازده‌گانه را امضا کرده باشد، زوجه می‌تواند به دادگاه درخواست طلاق بدهد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

علاوه بر این اگر زوجه شروط ضمن عقد را نیز امضا کرده باشد و این بین وکالت طلاق را هم دریافت کند؛ می‌تواند با استناد به این وکالت بلاعزل از همسرش درخواست طلاق کند. البته این در حالی است که حتما وکالت بلاعزل باشد.

 

چرا باید نسبت به ثبت رسمی طلاق اقدام کرد؟

در مورد طلاق جزئیات و قوانین زیادی وجود دارد که باید نسبت به آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید. یکی از این موارد مهم این است که حتما باید طلاق ثبت رسمی شود. در نتیجه فقط با خواندن صیغه طلاق، زن و شوهر از هم جدا نمی‌شوند. بلکه باید حتما این فرآیند در یک دفترخانه رسمی هم به ثبت برسد. دلیل چنین الزامی این است که مانند ازدواج، طلاق هم یکی از اقدامات حقوقی مهم است. به همین دلیل نمی‌توان فقط با استناد به اینکه زوجین با توافق جدا شده‌اند،‌ آن را جایی ثبت نکرد.

قانونی هم که در این باره وجود دارد این است که باید ظرف مدت کمتر از یک ماه این طلاق ثبت شود. در غیر این صورت، مانند ثبت نکردن ازدواج می‌تواند تبعات زیادی برای زوج داشته باشد. در این حالت فرقی هم ندارد که زوج درخواست طلاق داده یا زوجه، در هر دو صورت موظف به ثبت چنین اقدامی هستید. حالا اگر وکیلی استخدام کرده باشید که وظیفه رسیدگی و پیگیری به پرونده طلاق شما را بر عهده داشته باشد، می‌توانید از او درخواست کنید تا نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

 

مراحل ثبت رسمی طلاق

از آن جایی که بین ثبت درخواست طلاق از جانب مرد و زن از سوی قانونگذار تفاوت‌هایی وجود دارد، همچنین مراحل ثبت رسمی طلاق هم فرق می‌کند. بنابراین ما ابتدا به معرفی ثبت رسمی طلاق از جانب زن می‌پردازیم. اولا که اگر قرار درخواست طلاق از جانب زوجه باشد، باید حتما به یک وکیل کاربلد مراجعه کنید. دریافت مشاوره حقوقی از جانب یک وکیل طلاق می‌تواند تا حد زیادی روند پرونده را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

مراحل ثبت رسمی طلاق

 

علاوه بر این ابتدا باید در سامانه تصمیم ثبت نام کنید. سپس جلسات مشاوره برای شما برگزار می‌شود تا تصمیم نهایی را برای طلاق بگیرید. این جلسات از آن جهت اهمیت دارند که اگر آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید، می‌توانید نامه عدم انصراف از طلاق را دریافت کنید.

این نامه را به همراه مدارک هویتی و سند ازدواج به یکی از شعب دفاتر خدمات الکترونیک برده و درخواست طلاق خود را ثبت می‌کنید. پرونده شما به دادگاه خانواده ارسال می‌شود. البته در بعضی از شهرها و استان‌ها، این روند در شورای حل اختلاف پیگیری می‌شود. بعد از بررسی پرونده، جلسات دادگاه برگزار شده و نتیجه به شما گزارش می‌شود. در همین حین اگر دادگاه رای به طلاق بدهد شما را به یک دفترخانه رسمی ارجاع داده تا آن را ثبت رسمی کنید.

 

مدارک لازم برای ثبت طلاق به صورت رسمی

برای ثبت طلاق به صورت رسمی، لازم است تا زوجین مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته باشند. علاوه بر این ارائه سند ازدواج یا رونوشت رسمی از آن هم اهمیت زیادی دارد. هنگامی که این موارد را فراهم کردید، باید نامه عدم انصراف را هم همراه خود داشته باشید. با این نامه می‌توانید به دادگاه ثابت کنید که از تصمیم طلاق خود منصرف نشده‌اید.

به همراه این مدارک، اگر سندی دارید که روند طلاق را تسهیل می‌کند هم باید ارائه دهید. به عنوان مثال اگر مدرکی دارید که نشان دهنده عدم پرداخت نفقه زوج بوده، باید جز مدارک ارسالی به همراه داشته باشید. همچنین هر سند و مدرکی که از طریق مشاوره حقوقی تلفنی، وکیل به شما توصیه کرده را هم باید همراه خود داشته باشید.

 

 

وکیل انلاین طلاق 
حق الوکاله وکیل طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما

 

وکیل کاربلد برای ثبت رسمی طلاق

وظیفه وکیل کاربلد برای ثبت رسمی طلاق این است که موانع سر راه را بردارد. در اغلب موارد هنگامی که درخواست طلاق از جانب زوجه باشد، مشکلات مختلفی در این روند به وجود می‌آید. دلیل آن هم این است که براساس قانون زوجه حق طلاق ندارد و فقط تحت شرایط خاصی می‌تواند از همسرش جدا شود. به همین دلیل وظیفه اصلی وکیل این است که راه حل‌های موجود را به زوجه معرفی کند.

یک وکیل کاربلد برای ثبت رسمی طلاق، نه تنها در رسیدگی به پرونده کمک می‌کند؛ بلکه می‌تواند به نمایندگی از شما در جلسات دادگاه هم شرکت کند. همچنین پرونده را بررسی کرده و کم و کاستی‌های آن را برطرف کند. در قبال چنین هم دستمزد معقولی دریافت کند.

 

حق الوکاله وکیل برای ثبت رسمی طلاق

در خصوص وجود یک وکیل کاربلد در پرونده ثبت رسمی طلاق صحبت کردیم و دیدیم که کمک گرفتن از فردی با این مهارت چقدر می‌تواند مفید باشد. باید در نظر داشت که وکلای حقوقی برای رسیدن به همچین جایگاهی و کسب تجربه کافی در خصوص مسئله طلاق، زحمات زیادی می‌کشند و سال‌های سال روی این موضوع مطالعه کرده‌اند. زمانی که یک وکیل روی پرونده شما تمرکز کرده است، در ازای زمان و تخصصی که به کار شما اختصاص می‌دهد، طلب حق الوکاله خواهد کرد.

 

 

 

مشاوره حقوقی ثبت طلاق

 

این مبلغ با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای همکاری، سختی و گستردگی پرونده و همینطور خواسته‌های شما به عنوان موکل مشخص خواهد شد. شما می‌توانید قبل از امضای قرارداد وکالت، روی رقم مشخصی توافق کنید. معمولا در پرونده‌های طلاق، حق الوکاله را به صورت درصدی از رقم مهریه دریافت شده مشخص می‌کنند. در صورتی که لازم بود در خصوص موضوع ثبت رسمی طلاق اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا در خصوص حق الوکاله وکیل طلاق مورد نظر، از مبلغ دقیق آن مطلع شوید، می‌توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کنید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره و دریافت لیست خدمات این مجموعه با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. رسیدگی و پیگیری پرونده‌های حقوقی زیر نظر وکلای متخصص همان حوزه انجام خواهند شد.


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی