موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

دانستنی های نفی نسب

دانستنی های نفی نسب

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ | ۱۲:۳۸:۱۳

یکی از دعواهای رایج در دادگاه‌های خانواده، دعوای نفی نسب است. مفهوم این دعوا به این موضوع اشاره دارد که یکی از طرفین دعوا، نسبت خونی خود را با دیگری قبول ندارد. این دعوا می‌تواند بین والدین و فرزند و دو خواهر و برادر رخ بدهد. بنابراین جز دعاوی خانوادگی محسوب می‌شود.

علتی که چنین دعوایی مطرح می‌شود، این است که احتمالا موضوع درباره ارث و میراث و عدم پرداخت حقوق مالی است. به عنوان مثال تصور کنید والدین فوت کرده‌اند و یکی از خواهر‌ یا برادرها، قصد ندارن حق و حقوق مالی دیگری را پرداخت کند. در این صورت دعوایی مطرح می‌کند به نام نفی نسب که ادعا می‌شود، خواهر یا برادرش، نسبت خونی با او ندارند.

نکته مهمی که در مورد دعوای نفی نسب وجود دارد، این است که اگر پدر ادعا کند فرزند از او نیست،‌ به آن دعوای نفی والد گفته می‌شود. تنها تفاوتی که وجود دارد هم تفاوت در نامگذاری است. می‌توان با مشاوره حقوقی انلاین و رایگان پرونده نفی نسب  را در دادگاه پیش برد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

ادله اثبات دعوی نفی ولد

مساله نفی ولد همان شکلی از نفی نسب بوده که والد ادعا می‌کند، پدر فرزند نیست. در مورد چنین دعواهایی، مرجع قضایی سختگیری داشته زیرا آثار حقوقی زیادی را در پی دارد. بنابراین مدت زمان محدودی فرصت وجود دارد تا والد شکایت خود را در دادگاه تنظیم کند. اگر این مدت مشخص شده تمام شده باشد،‌ امکان تجدید نظر و تغییر در آن وجود ندارد.

طبق ماده 1162 قانون مدنی، تنها دو ماه از زمان تولد کودک فرصت بوده تا شخص شکایت خود را مطرح کند. بعد از گذشت این مدت دیگر امکان طرح دعوای نفی ولد وجود ندارد. برای اثبات آن هم مطمئن‌ترین راه، آزمایش DNA است. البته نه تنها در نفی ولد، بلکه در نفی نسب هم چنین چیزی صدق می‌کند.

باید از هر دو طرف، آزمایش DNA گرفته شده تا ثابت شود که آیا با همدیگر نسبت خونی دارند یا خیر. در صورتی که وجود نسبت خونی تایید شود، رای دادگاه به تقسیم حق و حقوق خواهد بود.

 

 

 

مشاوره نفی نسب

 

مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی نفی ولد

از آن جایی که دعوای نفی ولد و نفی نسب هر دو جز مواردی هستند که در داخل خانه و خانواده رخ می‌دهند،‌ بنابراین مرجع صالح برای رسیدگی به‌ آن‌ها، دادگاه خانواده است. البته این در صورتی بوده که دادگاه خانواده در شهر محل زندگی طرفین شعبه‌ای داشته باشد.

در صورتی که در شهر محل زندگی فرد، چنین دادگاهی وجود نداشته باشد، پرونده به دادگاه عمومی انتقال پیدا می‌کند. در هر دو صورت ضروری بوده که از یک وکیل با تجربه، مشاوره حقوقی دریافت کنید. دلیل آن هم این بوده که پرونده‌های این چنینی نسبتا سخت هستند و نیازمند رسیدگی حرفه‌ای یک متخصص خواهند بود. وکیل با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند ادله کافی برای رسیدگی به پرونده را فراهم کرده و پیگیری‌های قضایی را به جای شما انجام دهد.

 

ایا ارا دعوی نفی ولد قابل تجدیدنظرخواهی است؟

همانطور که گفتیم در دعوای نفی ولد، بعد از اینکه شوهر از تولد کودک اطلاع پیدا کرد، تنها دو ماه زمان وجود داشته تا دعوی مطرح شود. بعد از انقضای این دو ماه، دیگر امکان طرح دعوا وجود نخواهد داشت. این در حالی است که اگر در همان مدت زمان دو ماه، دعوای حقوقی را مطرح کنید، باز هم امکان تجدید نظر وجود دارد.

 

 

 

ازمایش DNA برای اثبات نسب فرزند 

مشاوره ارزان بارداری نامشروع

مشاوره حقوقی روابط نامشروع 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

مساله مهم این است که طرح اولیه دعوا قبل از مدت انقضا مطرح شده است. به همین دلیل پرونده به جریان افتاده و در روند قضایی قرار دارد. حالا اگر رای اولیه صادر شده توسط دادگاه بدوی، مورد تایید نباشد؛‌ یکی از طرفین می‌تواند برای دادگاه تجدید نظر درخواست بدهد.

با برگزاری دادگاه تجدید نظر،‌ اگر باز هم رای صادر شده به نظر یکی از طرفین مناسب نباشد؛ می‌تواند برای دادگاه تجدید نظر اقدام کند. این مساله به خودی خود می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد اما نکته مهم این است که با ممارست و پشتکار در آن می‌توانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

 

مصادیق بارز نفی ولد

دعوای نفی ولد، براساس قانون 3 مصداق دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند در مرجع قضایی مورد بررسی قرار بگیرد.

مصداق اول در مورد این است که نسب طفل محل اختلاف قرار می‌گیرد. در این صورت موضوعی به نام خلاف اماره فراش مطرح می‌شود البته این در صورتی است که شرایط رابطه زوجیت بین دو نفر وجود دارد.

مصداق دوم در مورد این است که موضوعی به نام اماره فراش مورد بحث واقع می‌شود. در این دعوا زوج ادعا می‌کند که یا با زوجه عقد ازدواج نبسته‌اند یا بچه برای زمانی بوده که این دو هنوز عقد زوجیت نبسته بودند. بنابراین کودک متعلق به فرد دیگری است.

در مصداق آخر هم هویت کودک و نسب مادری او در دادگاه مطرح می‌شود که اغلب این دعوا زمانی صورت می‌گیرد که شک در مورد جابجا شدن کودک در بیمارستان وجود دارد. به همین دلیل باید باز هم تست DNA گرفته شود.

 

 

 

نفی نسب

 

وکیل کاربلد برای دعوی نفی نسب

وکیل کاربلد در زمینه دعوای نفی نسب وظیفه دارد تا رسیدگی به این پرونده را به دقت انجام دهد. موضوع نفی نسب و نفی ولد از موضوعات بسیار حساس حقوقی هستند که می‌توانند مسیر زندگی یک فرد را به طور کامل تغییر دهند. بنابراین مهم است که حتما فردی کاربلد رسیدگی به پرونده را برعهده بگیرد.

یک راه استخدام وکیل این است که به سراغ دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل کاربلد بروید. وظیفه وکیل شرکت در جلسات دادگاه، پیگیری روند حقوقی و جمع آوری اسناد و مدارک است. به همین دلیل باید فردی امین، مطمئن و کاربلد باشد.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره حقوقی به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری است. شما می‌توانید به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته با شماره‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. رزرو وقت مشاوره به سریع‌ترین شکل ممکن صورت گرفته و می‌توانید پرونده خود را با یک وکیل مطمئن پیگیری کنید. علاوه بر این، موسسه خدماتی مانند طرح لایحه، شکواییه و نگارش دادخواست را هم انجام می‌دهد.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی