موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

اوراق قضایی و انواع آن

اوراق قضایی و انواع آن

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۹ | ۱۵:۵۰:۲۹

احتمالا تا حالا عبارت اوراق قضایی را شنیده باشید، اوراق قضایی به کلیه اسنادی گفته می‌شود که در دادگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به صورت کلی هنگامی که برای ثبت دادخواست طلاق یا تقسیم ارثیه به دادگاه یا هر مرجع قضایی دیگر که مراجعه می‌کنید؛ از شما اسناد و مدارکی را درخواست می‌کنند.

این اسناد می‌توانند شامل مدارک هویتی، فرم‌های پر شده یا مدارکی باشند که مستقیما روی نتیجه پرونده مؤثر هستند. به عنوان مثال در یک پرونده طلاق، گواهی پزشکی قانونی، استشهادیه محلی و هر نوع نامه این چنینی جز اوراق قضایی به شمار می‌رود.

علاوه بر این ممکن است اوراقی هم از سوی دادگاه به شما داده شود تا آن‌ها را تکمیل کرده یا به یک شعبه دیگر تحویل دهید. این اسناد و مدارک هم جزئی از اوراق مربوط به امور قضایی محسوب می‌شوند. مثلا دادخواست، یکی از اوراق مهم قضایی به شمار می‌رود و شروع کننده هر پرونده حقوقی خواهد بود. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

اهمیت اوراق قضایی در احقاق حق

اوراق قضایی اهمیت زیادی در احقاق حق دارند. دلیل آن هم این بوده که نقش مهمی را در روند پرونده ایفا می‌کنند. اول از همه، یک گروه از اوراق همان مدارکی بوده که شروع کننده روند قضایی هستند، مانند احضاریه یا دادخواست. دادخواست نقطه شروع دادرسی بوده و احضاریه نامه‌ای است که به طرف دوم پرونده ارسال می‌گردد.

نقش مهم دیگری که اوراق در احقاق حق دارند این است که حقایقی را در مورد ادعای طرفین پرونده روشن می‌کنند. به عنوان مثال اگر فردی ادعا می‌کند که در زمان سرقت از یک مغازه حضور نداشته، ارائه شاهد می‌تواند دلیلی برای تایید این مدعا باشد.

علاوه بر این، اهمیت دیگری که اوراق حقوقی و قضایی دارند در نتیجه پرونده است. کیفرخواست یک درخواست کتبی از سوی دادستان برای دادگاه بوده تا فرد متهم را محکوم کند. البته در برخی از جرم‌ها نیازی به کیفرخواست نبوده و دادگاه مستقیما به پرونده ورود می‌کند، اما در بسیاری اوقات نگارش آن توسط دادستان الزامی است. با همه این توضیحات متوجه شدیم که اهمیت اوراق حقوقی و قضایی در این است که یک پرونده را از نقطه شروع تا پایان می‌رساند.

 

اوراق قضایی در چه مواردی کاربرد دارد؟

بسته به اینکه قرار است درباره کدام اوراق قضایی صحبت کنیم، کاربردهای آن هم می‌تواند متفاوت باشد. به صورت کلی همانطور هم که گفتیم اوراق در سه حوزه مهم در یک پرونده تاثیر دارند. اول از همه در مواردی کاربرد دارند که قرار است به تازگی پرونده تشکیل شود. مصداق بارز آن را هم می‌توان دادخواست یا شکواییه در نظر گرفت.

علاوه بر این، در پیشبرد پرونده موثر هستند. هر مدرکی که بتواند یک قدم پرونده را رو به جلو ببرد، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل یک وکیل باید بتواند بهترین اوراق ضروری قضایی را فراهم کند. برای این کار هم باید حتما یا یک وکیل استخدام کنید یا از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان توصیه‌های مهم را دریافت کنید.

کاربرد آخری که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم این است که اوراق و اسناد قضایی در صدور نتیجه نهایی مؤثر هستند. هرچه بتوان اوراق مستند‌تر و بهتری فراهم کرد، بهتر می‌توان نتیجه دلخواه را از دادگاه گرفت. البته فراموش نکنید که روند دادگاه قانونی بوده و طرف برنده کسی است که حق با او باشد.

 

 

 

 

نگارش فوری دادخواست
نگارش انواع نامه اداری
نگارش شکوائیه
نگارش انواع دادخواست
درباره ما 

 

مهمترین اوراق قضایی در قانون ایران

همانطور که قبل‌تر در مورد اهمیت اوراق قضایی و معنای آن صحبت کردیم، دیدیم که وجود همچین اسنادی چقدر مهم است و باید برای هر اقدام حقوقی، از اوراق مربوطه استفاده کرد. هر اوراق وظیفه مشخصی داشته و در جای بخصوصی از آن استفاده می‌شود. مهم‌ترین اوراق قضایی در قانون ایران به شرح زیر است:

  • دادخواست قضایی
  • شکواییه
  • لایحه برای دفاع
  • اظهارنامه حقوقی

 

 

نحوه نگارش اوراق قضایی در وکیل تلفنی

زمانی که برای انجام و نگارش اوراق قضایی خود به وکیل تلفنی مراجعه می‌کنید، مشخص است که می‌خواهید یک تیم حرفه‌ای کار شما را انجام داده و از طرفی در سریع‌ترین زمان به نتیجه مطلوب خود برسید. از آنجا که نگارش یک همچین سندی نیاز به تخصص و مهارت در زمینه حقوقی دارد، هیچکس همانند یک وکیل نمی‌تواند به خوبی آن را نگارش کرده و بدون خطا به شما بدهد. برای دریافت اوراق مورد نظر خود و نگارش آن‌ها توسط مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی باید با تلفن‌های مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر نگارش اوراق قضایی مورد نظر ثبت کنید.

بعد از پرداخت هزینه آن،‌ کار نگارش شروع شده و در صورت نیاز به دریافت مدارک، فایل‌های آن از طریق واتساپ دریافت می‌شود. حتی می‌توانید در این بین از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید تا تمامی سوالات شما برطرف گردد. در نهایت پس از آماده شدن اوراق قضایی شما، فایل آن در قالب word یا pdf برای شما ارسال خواهد شد. از این طریق می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کمترین زمان، بهترین اسناد مورد نظر را نگارش کنید.

 

 

 

نگارش اوراق قضایی

 

هزینه نگارش هر یک از اوراق قضایی در وکیل تلفنی

در موارد بالاتر به اهمیت نگارش اوراق قضایی اشاره کردیم و دیدیم که در صورت بروز اشتباه در آن‌ها، چه عواقبی می‌تواند در انتظار شما باشد. برای اینکه بتوانید بهترین اوراق قضایی را برای خود تهیه و نگارش کنید، بهتر است از کارشناسان این بخش کمک گرفته و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید. از طرفی می‌توانید از مسیر راحت‌تری اقدام کرده و زحمت نوشتن این اسناد را بر عهده وکیل خود بگذارید. یک وکیل از آنجا که به تمام ابعاد حقوقی پرونده شما آگاه است، می‌تواند بهتر از هر کسی این اوراق را نگارش کرده و در هر زمان که بخواهید به شما تحویل دهد.

در صورتی که در حال حاضر وکیل مخصوص به خود را ندارید، کافی است با مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی تماس گرفته و درخواست نگارش اوراق قضایی را بدهید. کارشناسان و وکلا در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار کرده و بعد از دریافت اطلاعات مورد نیاز و نوع درخواست شما، در سریع‌ترین زمان اوراق مورد نظر شما را حاضر می‌کنند. هزینه نگارش اسناد اداری و اوراق قضایی در مجموعه وکیل تلفنی به موارد متعددی بستگی دارد، اما مرسوما این هزینه برابر با 300 هزار تومان خواهد بود.

 

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. این خدمات شامل برگزاری جلسات مشاوره با وکلای حرفه‌ای، نگارش شکواییه و مشاوره تلفنی است. برای رزرو وقت در سریع‌ترین زمان ممکن فقط کافی است تا با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی