موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

طلاق فوری از شوهر بی مسئولیت

طلاق فوری از شوهر بی مسئولیت

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۲۴ | ۸:۴۳:۵۹

طلاق فوری از شوهر بی­ مسئولیت

همان‌طور که از اسم آن برمی‌ آید، طلاق فوری از شوهر بی­ مسئولیت، یکی از ­های مربوط به امور خانواده است که به ابتکار مجموعه حقوقی وکیل تلفنی تاسیس گردیده است و با ارائه مشاوره طلاق ارزان و مقرون به صرفه، توسط مشاوران حقوقی و وکیل طلاق آنلاین و 24 ساعته، راجعِ چگونگی و مراحل طلاق فوری به دلیل عدم مسئولیت ­پذیری یکی از زوجین، (در اینجا بالاخص زوج)، خدمات حقوقی موثر در موضوع را عرضه می ­دارد که در ادامه مطلب به طور تخصصی به آموزش طلاق فوری به دلیل عدم مسئولیت پذیری شوهر خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن از شما خواستاریم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را حتما مشاهده فرمایید.

 

توصیات بانوی وکیل ما در خصوص طلاقی اجتناب ناپذیر  (به هیج وجه از دست ندهید)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

عدم مسئولیت­ پذیری یا وابستگی ­های شدید به خانواده و دوستان در انجام امور مختلفِ زندگی مشترک زوجین، اعم از تصمیم­ گیری، اقدام و ...، سبب بروز مشکلات بسیاری می­ گردد که حتی امکان منتهی شدن موضوع به طلاق را نیز در پی خواهد داشت؛ از این رو در بسیاری پرونده­ ها بالاخص از طرف زوجه، شاهد هستیم که با اشاره و کنایه به بی­ مسئولیتی­ های زوج یا در اصطلاحِ عامیانه آن با به کار بردن عبارت بچه ننه بودن شوهر، درصدد بیان مشکلات زندگی و دلایل خود جهت طلاق است که این امر نیز قبل از مطرح شدن در دادگاه خانواده، مستلزم دریافت مشاوره حقوقی طلاق از وکیل متخصص به طلاق است؛ خوشبختانه موسسه حقوقی ما به شما این امکان را می دهد که ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته را با وکیل طلاق خوب شهرتان تجربه نمایید و از این طریق اقدام به حل مشکل حقوقی تان نمایید؛ برای اطلاع از شرایط دریافت فوری این مشاوره تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

تعریف قانونی و علمی عدم مسئولیت­ پذیری شوهر و یا به اصطلاح بچه ننه بودن آن چیست؟

 

scientific and canonical concept of irresponsibility

آموزش طلاق فوری از شوهر بی مسئولیت

 

پیش از رجوع مجدد به موضوع طلاق فوری از شوهر بی­ مسئولیت، ضروری است تا معنای مسئولیت ­پذیری و عدم آن را دریابیم؛ در تعاریف علمی، زمانی که از مسئولیت­ پذیری یک شخص سخن می­ رود، وضعیت او از حیث موارد ذیل مدنظر می­ باشد:

  • پاسخگویی او به شرایط و وضعیت حاکم شده مبتنی بر قدرت اختیار.
  • کنترل بر شرایط و احاطه یافتن به موضوع جهت بررسی آن.
  • مدیریت مسئله حادث شده مبتنی بر قابلیت ­های فردی انسانی.
  • تصمیم­گیری و بکارگیری اقدامات لازم بنابر مسائل عقلی و منطقی.

و در تعریف حقوقی آن:

  • تعهدی است که شخص بنابر اختیارات، اهلیت، قابلیت ­ها و امکانات خود ارائه می­ نماید و بایستی از عهده آن برآید یا در صورت لزوم به جبران خسارات وارد آورده خود بپردازد.
  • مسئولیت ­پذیری حقوقی شامل حقوق، وظایف، اعمال و افعال و حتی تَرک ِافعال نیز می­ گردد.

در زندگی زناشویی، نیز حقوق و تکالیف هریک از زوجین ناشی از عقد یا بنابر تعاریف عرفی مشخص است و عدم رعایت مسئولیت ­پذیری فوق‌الذکر بالاخص از طرف زوج، موجبات اقدام زوجه جهت رهایی از شوهر بچه ننه یا بی‌مسئولیت خود را فراهم می ­سازد.

 

 طلاق فوری چیست؟ دلیل راه­اندازی این سیستم حقوقی توسط موسسه حقوقی وکیل تلفنی چیست؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

 طلاق فوری از شوهر بی­مسئولیت یا به عبارت عامیانه آن بچه ننه، که بسیاری آن را مسئله اساسی و دلیل درخواست طلاق خود مطرح می­ نمایند؛ ­ای جهت ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ­ای در رابطه با طلاق فوری و آنلاین است.

اثبات بچه ننه بودن و یا بی­ مسئولیتی برخی مردان در حین طلاق، برای بسیاری از بانوان کاری مشکل و زننده است؛ مجموعه حقوقی وکیل تلفنی نیز ضمن درک کامل این امر، درصدد برآمد که با فراهم آوردن مذکور، شرایطی را فراهم سازد تا بانوان گرامی بتوانند مسائل خود را با مجرب­ ترین وکلای حقوقیِ زبده مطرح نموده و ضمن اخذ مشورت­ های حقوقی لازم، راهکارهای صحیح قانونی، جهت پیش برد مراحل طلاق فوری را به صورت آنلاین و به ارزان­ ترین شکل ممکن دریافت نمایند.

بنابراین با ایجاد طلاق فوری از شوهر بی­مسئولیت توسط مجموعه وکیل تلفنی، نه تنها امکان برقراری ارتباط و اخذ مشاوره حقوقی با برجسته­ترین وکلای کشور در زمینه طلاق فراهم می­ گردد بلکه بجای طرح مفاهیم غیرحقوقی و عدم امکان اثبات موضوع مدنظر در دادگاه و اطاله وقت دادرسی و فردی و صرف هزینه‌های گزاف، مسیر اصلح قانونی نیز روشن می­ گردد.

 

سامانه طلاق فوری، چگونه طلاقی ساده، آسان و ارزان را میسر می ­سازد؟

 

immediate divorce system by vakiltel,s

سامانه طلاق توافقی وکیل تلفنی

 

کلید تحقق این امر و دلیل موفقیت طلاق فوری از شوهر بی­ مسئولیت، تجربه وکلای متخصص، مجرب و فعالِ در مذکور است؛ وکلای مجموعه وکیل تلفنی، با تجربه و کارآزمودگی­ های متعددی که در پرونده­ های طلاق کسب نمودند، با مداقه بسیار و بکارگیری نکته­ سنجی­ های متعدد، جزئی ­ترین ظرایف پرونده شما را سنجیده و مدنظر قرار می­ دهند و بنابر این سنجش است که قادر خواهند بود تا بر اساس مقتضیات منحصر به‌ فرد هر پرونده، دستور­العمل اختصاصیِ بکارگیریِ اقداماتِ حقوقیِ لازم و موثر را به شما ارائه داده تا نتایج مطلوب، در اسرع وقت و بدون اتلاف هزینه­ های بیهوده حاصل آید.

بنابراین چنانچه درصدد هستید تا از ابهامات حقوقی خود در بیان مسئله و ادله لازم رهایی یابید و با اخذ مشاوره حقوقی، رفع مسئله و چاره­ جویی موضوع را به یک فرد کاردان و متخصص حقوقی واگذار نمایید تا در اسرع وقت، نتیجه مطلوب را تحصیل نمایید، توصیه ما مشاوره حقوقی طلاق آنلاین و فوری از شوهر بی­ مسئولیت، با اقدام از طریق مذکور است.

 

طلاق گرفتن فوری با طلاق وکیل تلفنی چه مزایا و معایبی دارد؟

 

 

ایجاد طلاق فوری از شوهر بی ­مسئولیت، از ابتکارات مجموعه وکیل تلفنی و در راستای تحکیم اهدافِ مجموعه جهت ارائه خدمات حقوقی سراسری در سهل­ ترین روش­ های ممکن، با صرف منصفانه­ ترین و مقرون­ به صرفه­  ترین هزینه ­ها است.

راجعِ مذکور، علاوه بر موارد فوق ­الذکر، ویژگی­ های ذیل قابل برشماری است:

  1. امکان اخذ مشاوره حقوقی تلفنی.
  2. امکان اخذ مشاوره حقوقی آنلاین.
  3. امکان اخذ مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته.
  4. امکان طرح پرسش و پاسخ فوری حقوقی بدون محدودیت.
  5. امکان دسترسی غیرحضوری به بدون محدودیت جغرافیایی.
  6. امکان دسترسی به برجسته ­ترین وکلای خبره طلاق.
  7. امکان شرح جزئیات و ادله طلاق برای وکیل متخصص.
  8. امکان دسترسی به کارشناسان حاذق حقوقی با ارزان ­ترین هزینه­ ها.
  9. امکان ارسال آنلاینِ مدارک و مستندات.
  10. امکان دریافت راهکارهای موثر و مطابق با اصول و قواعد حقوقی.
  11. و...

بدیهی است اخذ مشاوره از طریق طلاق فوری از شوهر بی ­مسئولیت نیز چون هر امر دیگری، شامل محدودیت­هایی است؛ مانند عدم وجود گفتمان حضوری در مشاوره، که البته بنابر صلاحدید شخص یا به تشخیص وکیل متخصص، این مشاوره نیز ممکن خواهد شد؛ لیکن چنانچه مزایای این روش را مدنظر بگیریم، سایر محدودیت­ها قابل چشم­پوشی است.

 

آیا می ­توان از طلاق وکیل تلفنی برای وصول مهریه هم استفاده کرد؟

 

retrieving dowry with vakiltel,s too

مشاوره فوری طلاق با وکیل طلاق 24 ساعته در دسترس

 

بله؛ موضوعات مهریه و طلاق، دو مبحثی هستند که با یکدیگر ارتباطی تنگاتنگ و متقابل دارند؛ از این رو وکلای متخصص ما در طلاق فوری از شوهر بی­ مسئولیت، با در نظر گرفتن این موضوع و بسیاری موضوعات دیگر مرتبط با امور خانواده و طلاق، مشاوره­ های لازم و ضروری را ارائه می­ نمایند.

بنابراین راجعِ هریک از موضوعات مرتبط و هم‌ راستای طلاق اعم از مهریه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزندان، اجرت ­المثل و... می ­توانید نسبت به طرح موضوع اقدام نموده و راهکارهای حقوقی موثر را از کارآزموده­ ترین وکلای طلاق ایران دریافت نمایید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طلاق فوری از شوهر بی­مسئولیت هم‌اکنون با ما از طریق تلفنی یا آنلاین در ارتباط باشید.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

رویکرد قانون به طلاق های عاطفی

نگارش دادخواست عدم تمکین

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مشاوره حقوقی اجرت المثل ایام تصرف

رویکرد قانون از طریق فرزند خواندگی از طریق اهداء اسپرم

درباره ما

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی