موسسه وکیل تلفنی

  • مهدی کریمخانی مهدی کریمخانی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۱۳:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • سید نقی فعله گری سید نقی فعله گری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۷:۴۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۸/۱۰ | ۱۱:۴۴:۱۵

قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یک قرارداد پیمانکاری است که برای برون سپاری اجرای دکوراسیون داخلی مغازه، محل کار، پاساژ یا حتی محل زندگی منعقد می‌شود. با پیشرفت معماری در دنیای امروز شاهد اهمیت ظاهری داخلی نمای ساختمان، پاساژ و بناهای مختلف هستیم. البته طراحی، اجرا و نصب دکوراسیون داخلی باید توسط یک فرد متخصص و خبره انجام شود. از همین رو کارفرمایان پروژه‌های عمرانی وظیفه‌ی این بخش را به یک طراح دکوراسیون واگذار می‌کنند. در طول این همکاری انعقاد قرارداد اهمیت بسیار زیادی دارد. برای رسمیت بخشیدن به همکاری و جلوگیری از بروز اختلافات جدی می‌توان از قرارداد اجرای دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

در این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی اطلاعات جامعی از قراردادهای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ارائه خواهیم کرد. البته اگر مایل باشید می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی به سرعت مشکلات خود را در این زمینه برطرف نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 

منظور از اجرای دکوراسیون داخلی چیست؟

اجرای دکوراسیون داخلی برگرفته از مجموعه اقداماتی است که در راستای بهینه سازی فضای داخلی ساختمان جهت سهولت در دسترسی تمام ساکنین و البته تغییر در جلوه‌ی ظاهری داخل ساختمان می‌باشد. در این علم، طراح دانش خود را در بخش‌های مختلف، از چیدمان عناصر مختلف گرفته تا رنگ بندی، تم و نور، به کار می‌گیرد تا یک محیط زیبا با توجه به نوع سازه و البته سلیقه‌ی کارفرما خلق نماید. با وجود این که طراحی داخلی دکوراسیون ساده به نظر می‌رسد، اما به معنای واقعی کلمه تخصصی است. با توجه به پیچیدگی‌هایی که طراحی داخلی نمای انواع سازه دارد، می‌بایست حتما وظیفه‌ی این بخش از پروژه به یک طراح مجرب واگذار گردد.

 

 

اجرای دکوراسیون داخلی

 

کارفرمایان پروژه‌های عمرانی بیش از هر فردی به این موضوع واقف می‌باشند، بنابراین با انعقاد قراردادی نظیر قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تلاش می‌کنند تا این بخش از پروژه را برون سپاری نمایند. در ادامه دلایلی که کارفرماها را مجاب می‌کند از این قرارداد استفاده کنند، معرفی خواهد شد.

 

معایب عدم تنظیم قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

بدون شک انعقاد قرارداد اجرای دکوراسیون داخلی پیش از شروع همکاری، هم برای کارفرما هم برای پیمانکار، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کارفرما هستید و در پی واگذاری طراحی دکوراسیون داخلی به یک فرد خبره می‌باشید، یادتان باشد شما خواسته‌های مختلفی خواهید داشت. برای مثال شما باید این بخش از پروژه را در طول مدت زمان مشخص تحویل بگیرید. در غیر این صورت مشکلات زیادی برایتان به وجود می‌آید. از طرفی اگر پیمانکار یا همان طراح دکوراسیون هستید، باز هم خواسته‌های شما جای بحث دارد. برای مثال شما باید به صورت ماهانه یا برحسب توافق، به صورت دوره‌ای دستمزد خود را دریافت نمایید.

این در حالی است که مشکلات عدیده‌ای در طول همکاری به وجود خواهد آمد که عدم تنظیم قرارداد می‌تواند این مشکلات بعضا کوچک را به یک اختلاف بزرگ تبدیل کند. بنابراین توصیه تمام وکلا این است که همکاری خود را تنها با امضای قرارداد آغاز نمایید. در قرارداد تعهدات طرفین مشخص است، حتی مرجع رسیدگی به اختلافات هم مشخص است. به این ترتیب درگیری‌ها به شدت کاهش خواهد یافت. در صورت نیاز سوالات خود را از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان از وکلای ما بپرسید.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
الزام به ایفای تعهد مالی 
وکیل امور پیمان
درباره ما 

 

مشاوره فوری با وکیل قراردادها

انعقاد قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پیش از شروع همکاری واجب و ضروری است، با این حال مشورت با وکیل هم در نوع خود حیاتی به نظر می‌رسد. اجازه دهید با هم روراست باشیم! بدون شک شما اطلاعات حقوقی زیادی درباره‌ی تنظیم قراردادها ندارید. بنابراین دریافت مشاوره با وکیل قراردادها پیش از امضای قرارداد الزامی است. در این جلسه وکیل تمام نکات حقوقی تنظیم قراردادها ارائه می‌دهد، شما را با نکات ریز و درشت پیمان پیش رو آشنا می‌سازد و از طرفی شما را با خطرات تنظیم این چنین قراردادی آشنا می‌کند.

بنابراین قبل از اینکه پای میز مذاکره بنشینید، حتما از مشاوره حقوقی با وکیل بهره مند شوید. حتی اگر چند دقیقه به مذاکره شما باقی مانده است، نگران نباشید، ما سریعا ارتباط شما را با وکلای قرارداد برقرار می‌کنیم تا مشکل خود را برطرف نمایید. لازم به ذکر است خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. بنابراین هیچ مشکلی بابت دسترسی به وکیل وجود ندارد.

 

 

بهترین وکیل قراردادها

 

نکات حقوقی قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

انعقاد قرارداد اجرای دکوراسیون داخلی شامل نکات ریز و درشتی متعددی می‌شود که عدم آگاهی از آنها می‌تواند خسارات زیادی برای شما به همراه داشته باشد. در این بخش از مقالات سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به این نکات خواهیم پرداخت. اگرچه مشورت با وکیل قراردادها اهمیت زیادی دارد، اما حتی اگر از وکیل مشورت دریافت نکردید، حتما این نکات را مدنظر داشته باشید:

  • قراردادهای اجرای دکوراسیون داخلی جزو قراردادهای پیمانکاری هستند، بنابراین تنظیم بندهای آن نیازی به رعایت قانون کار نداشته و بر اساس توافق طرفین تعیین می‌شود.
  • قرارداد فوق الذکر یک قرارداد لازم الاجرا محسوب می‌شود، به این معنی که امکان فسخ آن بدون اجازه‌ی طرف مقابل وجود ندارد.
  • یکی از مهمترین بندهای این قراردادها همان بند اول، یعنی مشخصات طرفین است. مشخصات کارفرما و پیمانکار می‌بایست با اسناد هویتی مطابقت داشته باشد.

 

نمونه قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

 

مشخصات طرفین

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ------------------- به نمایندگی / مدیریت ------------------ به شماره ثبت /  شماره ملی ----------- به نشانی ------------------------------------- تلفن------------

پیمانکار: خانم / آقای / شرکت -------------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ------------- به نشانی ----------------------------------- تلفن------------

 

موضوع قرارداد

موضوع این قرارداد عبارت است از طراحی، اجرا، آماده سازی و نصب آن در محل پروژه به نشانی --------------------------------------------------------------------------------

 

مبلغ قرارداد

مبلغ این قرارداد ----------------- ریال در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است کلیه‌ی هزینه‌های اجرای پروژه اعم از متریال، حمل و نقل، تهیه ابزارآلات، انواع دستگاه، دستمزد کارگران و ... همگی بر عهده‌ی ------------- است.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید سرپرست کارگاه پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و با تایید نهاد نظارتی پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام دوره ضمانت و رفع ایرادات موجود در ساختمان پرداخت می‌گردد.

 

مدت قرارداد

این قرارداد به مدت -------- روز از تاریخ -------------- آغاز و در تاریخ -------------- خاتمه می‌یابد.

 

تعهدات پیمانکار

---------------------------------------------

---------------------------------------------

 

تعهدات کارفرما

---------------------------------------------

---------------------------------------------

 

*در ادامه می‌توان بندهایی نظیر ضمانتنامه حسن انجام کار، جریمه تاخیر در اتمام کار، حل اختلاف، فورس ماژور، فسخ قرارداد و ... را به قرارداد اضافه کرد.

 

نسخ قرارداد

قرارداد حاضر در ------- ماده و --------- نسخه به صورت متحد و یکسان تنظیم شده است.

 

 

                         تاریخ و امضا کارفرما                                   تاریخ و امضا پیمانکار

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی