موسسه وکیل تلفنی

  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۶:۵۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۹/۱ | ۱۵:۴۰:۵

با توجه به افزایش روزافزون تورم و متعاقب آن، قیمت خودرو، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید یک خودروی صفر، وسیله نقلیه مدنظر خود را اجاره کنند. خصوصا اگر یک جلسه، مهمانی یا قرار مهم در میان باشد، اجاره خودرو می‌تواند برای افراد مسئله بسیار مهمی تلقی شود. در این میان شرکت‌های پیمانکار با اجاره خودروی افراد به همراه راننده نقش مهمی در تامین نیازهای جامعه به خودروی استیجاری ایفا می‌کنند. با این وجود عقد قرارداد اجاره خودرو به همراه راننده با سوالات بی شماری همراه است.

 

نحوه پرداخت حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده، از جمله مهمترین سوالاتی است که در این زمینه مطرح می‌شود. نرخ بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده چقدر است؟ چه کسی می‌بایست بیمه قرارداد اجاره خودرو به همراه راننده را پرداخت نماید؟ ... و بسیاری از این سوالات که احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد. در این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قرارداد اجاره خودرو با راننده چیست؟

قرارداد اجاره خودرو با راننده یک پیمان کاربردی است که با هدف عاریه گرفتن وسیله نقلیه منعقد می‌شود. اگرچه این قراردادها می‌بایست میان مالک و مستاجر امضا شوند، اما برخی اوقات کاربرد این قراردادها بسیار متفاوت است. برای مثال بسیاری از شرکت‌های پیمانکاری از تعداد کثیری خودروی استیجاری بهره مند هستند که آنها را به همراه راننده شخصی اجاره می‌دهند. در این صورت قرارداد مذکور، علاوه بر ماهیت استیجاری، می‌تواند ماهیت پیمانکاری نیز داشته باشد.

یک قرارداد اجاره خودرو به همراه راننده حاوی اطلاعات زیادی است. مدت اجاره یکی از این موارد است، به این معنی که در این پیمان باید مدت زمان اجاره‌ی خودرو به صورت دقیق مشخص شده باشد. همچنین تعهدات طرفین اعم از موجر و مستاجر باید در طول این قراردادها تعیین گردد. در این میان یکی از مهمترین مفاد چنین توافقاتی، حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهیم کرد. البته قبل از آن اجازه دهید نکات حقوقی یک قرارداد اجاره اتومبیل به همراه راننده را بررسی کنیم.

 

آیا می‌دانستید به لطف وکیل تلفنی امکن دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان وجود دارد؟ بله درست متوجه شدید! شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره با برترین وکلای پایه یک دادگستری بهره مند شوید.

 

 

قرارداد راننده با خودرو

 

نکات حقوقی مهم در قرارداد اجاره خودرو با راننده

اگر در حال تنظیم پیمان اجاره خودرو با راننده هستید، می‌بایست قبل از هر اقدامی با نکات حقوقی این توافقات آشناییت پیدا کنید. در این قسمت به مهمترین نکات حقوقی پیرامون این قراردادها می‌پردازیم:

  • اول اینکه قرارداد اجاره خودرو قراردادی لازم الاجرا است، بنابراین امکان فسخ آن برای طرفین اعم از موجر و مستاجر وجود ندارد. لازم به ذکر است در صورت وجود مشکلات قانونی طرف مقابل امکان فسخ قرارداد را دارد. برای مثال اگر خودروی موجر مشکل داشته باشد (فسخ توسط مستاجر) یا اینکه مستاجر در نگهداری از خودرو کم کاری نماید (فسخ توسط موجر).
  • مشخصات طرفین، چه مستاجر چه موجر، می‌بایست به صورت دقیق در بندهای قرارداد درج شود. بهتر است مشخصات هر طرف قرارداد از روی مدارک هویتی نگاشته شود.
  • در یک قرارداد اجاره خودرو باید مواردی نظیر مدت زمان اجاره، تاریخ شروع اجاره، تاریخ پایان اجاره، بهای اجاره و نحوه پرداخت آن و موارد اینچنینی حتما درج شده باشد.
  • مالیات یکی دیگر از نکات مهم قرارداد اجاره خودرو است که معمولا پرداخت آن بر عهده مالک خودرو است.
  • یکی دیگر از مهمترین نکات که حتما در طول تنظیم قرارداد اجاره باید بدان توجه کنید، پوشش خسارات و تعمیرات خودرو است. معمولا این هزینه‌ها بر عهده مستاجر قرار می‌گیرد.
  • همچنین از جمله مهمترین بخش‌های قراردادهای اجاره بخش شروط یا همان تعهدات طرفین است. در این بخش تمام وظایف طرفین نوشته می‌شود.

 

 

مشاوره قرارداد کار 
مشاوره حقوقی قرارداد 
مشاوره حقوقی بیمه
درباره ما 

 

 

در بخش شروط معمولا تعهدات دو طرف قرارداد اعم از موجر و مستاجر درج می‌گردد. برای مثال حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده تعیین می‌شود. منتهی در اکثر اوقات این تعهدات به صورت توافقی مشخص می‌گردند. مثلا در این بخش به این موضوع اشاره می‌شود که هزینه سوخت خودرو توسط چه کسی باید پرداخت شود که غالبا این هزینه بر عهده مستاجر است. اما نظر شما درباره حق بیمه قراردادهای اجاره خودرو با راننده چیست؟

 

نحوه محاسبه حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده

سوال مهمی که درباره نرخ بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده مطرح می‌شود این است که این بیمه توسط کدام طرف قرارداد باید پرداخت گردد؟ جالب است بدانید بیمه خودرو و سرنشینان در زمان عقد قرارداد اجاره خودرو مسئله مهم و ضروری است. در واقع این بیمه باید حتما پرداخت شود. اما انعقاد قرارداد اجاره خودرو برای هیچ کدام از طرفین مسئولیتی مبنی بر پرداخت بیمه خودرو و سرنشینان ایجاد نمی‌نماید. بنابراین پرداخت این حق بیمه می‌بایست به صورت توافقی توسط یکی از طرفین انجام شود.

  • طبق عرف رایج اگر قرارداد اجاره بیش از یک سال باشد، بیمه بر عهده مستاجر می‌باشد، در غیر این صورت پرداخت بیمه خودرو و سرنشینان برعهده موجر است.

 

 

مشاوره حقوقی قرارداد

 

مشاوره حقوقی با وکیل بیمه

مسلما سوالات زیادی پیرامون حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده در ذهن شما وجود دارد که بسیاری از آنها تاکنون بدون پاسخ باقی مانده است. اگر به دنبال برطرف کردن این سوالات هستید، هیچ چیز به اندازه مشاوره با وکیل بیمه نمی‌تواند به شما کمک کند. وکیل بیمه فردی است که سالها در حوزه دعاوی مرتبط با بیمه فعالیت کرده است. بنابراین می‌تواند بهترین مشاوره را در زمینه پیش رو به شما ارائه دهد.

 

این روزها روش‌های مختلفی جهت دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پدید آمده است. برای مثال شما می‌توانید با وکلای حرفه ای جلسه حضوری ترتیب دهید یا اینکه اگر زمان کافی ندارید، از مشاوره تلفنی و آنلاین کمک بگیرید. در ضمن به یاد داشته باشید خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. به این ترتیب هیچ محدودیتی در دسترسی به وکیل برای افراد وجود ندارد.

 

 

مشاوره حقوقی بیمه

 

حق بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده چقدر است؟

همانطور که گفته شد سوالات زیادی درباره بیمه اجاره خودرو مطرح می‌شود که احتمالا یکی از مهمترین آنها نرخ بیمه قرارداد اجاره خودرو با راننده است. بسیاری از افراد که در شرف انعقاد قرارداد اجاره خودرو به سر می‌برند، تمایل دارند از نرخ دقیق حق بیمه پرداختی جهت بیمه خودرو و سرنشینان مطلع شوند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با وکلای ما مشورت کنید. بهترین روش هم مشاوره حقوقی تلفنی است، چرا که سوال شما به توضیحات زیادی احتیاج ندارد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. در طول مشاوره ما شما را به بهترین وکیل بیمه متصل خواهیم کرد تا به سوالات شما به بهترین نحو پاسخ داده شود. توصیه می‌کنیم این روش مشاوره را به هیچ وجه از دست ندهید!


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی