موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

بازداشت به دلیل وضعیت مهاجرتی

بازداشت به دلیل وضعیت مهاجرتی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۷ | ۱۳:۱۳:۲۲

بازداشت به دلیل وضعیت مهاجرتی

ماه گذشته در شهر کورونای کلیفرنیا، خودروی مردی به خاطر داشتن سرعت زیاد از طرف پلیس متوقف شد؛ این شخص متاهل و دارای سه فرزند بود که همگی در شهر سینولا زندگی می کردند؛ بدون اینکه پلیس این فرد را جریمه کند، یا درباره سرعت زیاد از او سوال کند، مستقیماً وضعیت مهاجرتی اش را مورد بازخواست قرار می دهد؛ بعد از اینکه وضعیت مهاجرتی اش با اداره ی مهاجرت بررسی شد و معلوم شد که تنها چند هفته فراتر از انقضای ویزای خود در امرییکا مانده است ، مستقیماً او را به زندان مهاجرت برده و از امریکا اخراج کردند؛ بدنبال این قضیه دادخواستی از طرف وی علیه شهر کورونا، مطرح شد که تقاضای یک میلیون دلار جبران خسارت را می کرد. این دادخواست چند اتهام را در بر می گرفت که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن از شما خواهشمندیم که حتماً ویدئوی یک دقیقه ای زیر را مشاهده کنید.

 

مشکلات رایج مهاجرتی بانوان ایرانی با همسرانشان در خارج از کشور

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

یکی از نکات جالب توجهی که در در خصوص موسسه حقوقی وکیل تلفنی وجود دارد، آنست که شما در هر زمان و مکانی از این کره خاکی که باشید، می توانید با وکیل تلفنی تماس گرفته و ارزان ترین مشاوره تلفنی ممکن را مطابق با به روز ترین قوانین حاکم بر آن ملیت دریافت نمایید؛ برای اطلاع از شرایط دریافت این مشاوره تنها کافیست که تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

اتهامات رایج مهاجرتی به ایرانیان مقیم خارج

 

usual charges against Iranian immigrants

وکیل متخصص برای دعاوی کیفری مهاجرتی

 

در زیر دو نمونه از رایج ترین نمونه اتهامات وارد به مهاجران ایرانی امکان پذیر است:

  • اول: نقض قانون ایالتی (منطقه حفظ شده): به موجب این قانون، پلیس نمی تواند کسی را مبنی بر شرایط مهاجرتی اش بازداشت کند، مورد واخواست قرار دهد و یا دستگیر کند، این قانون همچنین پلیس را از انتقال این افراد به زندان مهاجرت، بدون صدور مجوز منع می دارد.

 

  • دوم: نقض قانون اساسی:  به موجب این قانون، نمی تواد کسی را بدون دلیل زندانی کرد یا مورد بازجویی قرارداد این مقاله به بررسی وضعیت قانونی افراد می پردازد؛ همان طوری که میدانید نظام حقوقی امریکا ایالتی – فدرالی است قانون اساسی بعنوان قانون برتر این کشور محدودیت و صلاحیت ها ی هردو دولت ایالتی و فدرال را مشخص می کند.

 

یعنی برای اینکه هم خوانی بین قوانین ایالتی – فدرالی وجود داشته باشد؛ باید معیار های قانون اساسی را در کلیه امور رعایت کرد بعنوان یکی از مهم ترین متمم های قانون اساسی ، مجریان قانون تنها در صورتی که دلیل موجه یا شک قابل توجیهی برای بازداشت شما وجود داشته باشد ، میتوانند شما را نگه داشته یا از شما سوالی بپرسند کلیه قوانین مهاجرتی در دسته ی قوانین فدرال جای می گیرند؛ یعنی قوانین یک پارچه ی مهاجرتی در تمام امریکا اجا می شود؛ اما تصمیم گیری درباره وظایف پلیس بعنوان مجریان قانون، برعهده دولت ایالتی است؛ در این باره باید گفت که قانون اساسی عنوان می کند که نیروی ایالتی نباید مجریان قوانین دولت فدرال باشند؛ بنابراین قوانین مهاجرتی نمی توانند نیروی پلیس را مجبور کند که افراد را بر اساس سابقه ی مهاجرتی شان تحویل نیروی فدرال بدهند؛ با این وجود دادگاه عالی امریکا رای داده است که دولت فدرال می تواند از دولت ایالتی بخواهد که اطلاعات افراد را در اختیارشان قرار دهد؛ چرا که این درخواست برای اجرای قوانین دولت فدرال نیست، بلکه تنها درخواست قراردادن اطلاعات افراد به این نهاد ها می باشند پس از دولت فدرال نمی تواند تقاضای بازداشت نگه داشتن متهم را بکند؛ ولی می تواند تقاضا کند که اطلاعات مهاجرتی این افراد را در اختیارش قرار گرفته شود.

 

توجه: این مطلب به این سادگی نیست؛ در ادامه توضیح خواهیم داد که در صورتی که پلیس شما را متوقف یا بازداشت کند، از منظر مهاجرتی عکس العمل دولت فدرال در قبال شما چه خواهد بود؛ برای روشن شدن این مسئله باید دانست که در عمل بعد ازدستگیری شما چه اتفاقی می افتد و وظایف هردو دولت فدرال و ایالتی چیست؟ با ما همراه باشید ...

 

پس از دستگیری  شدن توسط پلیس فدرال چه کنیم؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

نیروی مهااجرتی فدرال مسیول اخراج و زندانی کردن افراد بدون داشتن مدارک محاجرتی و قانونی می باشد؛ اما اداره زندان ها بعده نیروی ایالتی است؛ مثل، اگر پلیس کسی را به جرم رانندگی در حال مستی دستگیر کند، بعد از بازداشت موقت اطلاعات شخص را برای بررسی سابقه کیفری به اف بی ای می فرستند.

اف بی ای گاهی این اطلاعات را با اداره مهاجرت در میان می گزارد؛ در این صورت، اگر شخص بازداشت شده مدارک مهاجرتی قانونی نداشته باشد، اداره مهاجرت می تواند از زندان محلی تقاضا کند که مضنون را برای مدت 48 ساعت در بازداشت نگه دارد، بدین ترتیب این نهاد فرصت می یابد مجوز بازداشت را صادر کند و فرد را از زندان ایالتی به زندان مهاجرتی منتقل کرده و رویه اخراج از کشور را اغاز کند؛ هرچند اداره زندان ها صلاحیت پیروی کردن یا نکردن از این دستور را دارد؛ چرا که طبق قانون اساسی زندان ها اجازه ندارند افراد را بدون مجوز در زندان نگه دارند . بعلاوه طبق قانون ایالتی (منطقه حفاظت شده) که در عمده شهرها و ایالت ها اجرا می شود؛ برخی ایالت ها و شهرها از تقاضای اداره مهاجرت پیروی نمی کنند و بعد از اینکه اتهام از بین رفت یا قرار وثیقه صادر شد فرد زندانی را ازاد می کنند؛ گاهی اوقات درصورتی که متهم سابقه کیفری داشته باشد یا اعمال تروریستی انجام داده باشد مسیله همکاری دو دولت ایالتی و فدرال حالت امنیتی تری به خود می گیرد.

 

معنی دقیق عبارت منطقه حفاظت شده چیست؟

 

exact meaning of restricted area

ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته با وکیل دعاوی خارج از کشور

 

 سال گذشته رییس جمهور ترامپ در دستور اجرایی خود تاکید کرد که هیچ چیز نباید مانع شود که نیروهای پلیس و سایر نیرو های ایالتی از اطلاع رسانی در مورد شرایط مهاجرتی دستگیر شدگان جلوگیری کند؛ اگر کارزارهای انتخاباتی رئیس جمهور ترامپ را دنبال می کردید؛ بار ها بحث (مناطق حفاظت شده) عنوان می شد؛ رییس جمهور اصرار داشت که مفهوم (منطقه حفاظت شده) مهاجران غیر قانونی ای را که مرتکب جرم شده اند، از اخراج کشور مصون می دارد.

در واقع معنی تخصصی دقیق برای این عبارت مطرح نشده، اما در عمل از اختیار ایالت ها برای محفوظ نگاه داشتن هویت مهاجران غیر قانونی از نیروی های مهاجرتی فدرالی یاد می شود؛ بدین ترتیب ایالت های مختلف رویه های متفاوتی را دنبال میکنند؛ به عنوان مثال، برخی ایالت های قدغن کرده اند که نیرو های پلیس راجع به وضعیت مهاجرتی افراد سوال کنند؛ در برخی دیگر از ایالت ها نیروهای پلیس از اخراج این مهاجران جلوگیری می کنند.

از جمله این شهر ها می توان به نیویورک، بستون  و نیو اورلین اشاره کرد و از جمله این ایالت ها میتوان به کالیفرنیا نیومکزیکو و کلورادو نام برد؛ مثلا شهر لس نجلس اولین شهری بود که رویه منطقه حفاظت شده را اجرا کرد؛ در این شهر پلیس حق ندارد کسی را برای پیجویی از شرایط مهاجرتی اش بازخواست کند ان چه واضح است اینکه پلیس نمی تواند کسی را برای پیجویی از شرایط مهاجرتی اش بازخواست کند، ان چه واضح است اینکه پلیس نمی تواند کسی را بخاطر ورود غیر قانونی به کشور بازداشت کند و طبق قانون ایالتی کالیفرنیا تنها در صورتی اداره زندان ها ملزم به همکاری با اداره مهاجرت است که فرد به جرائم سنگین محکوم شود.

 

اختلاف نظر در خصوص بازداشت مهاجرتی بین محاکم آمریکا

 

 

مخالفان معتقدند که این رویه باعث می شود که دولت فدرال نتواند با مجرمین خطرناک مبارزه کند؛ چراکه وقتی نیروی ایالتی با دولت فدرال همکاری نکند زمان و هزینه ی بسیاری صرف می شود تا دولت فدرال این افراد را دوباره دستگیر کند در مقابل موافقان این طرح می گویند؛ اگر این چنین حمایتی از افراد بدون مدارک قانونی نشود انها اعتماد نمی کنند که جرائم را به پلیسس گزارش دهند بعلاوه بسیاری از کسانی که به زندان منتقل می شوند، جرائم کوچکی را مرتکب شده اند و اخراج از کشور بدنبال ارتکاب این جرائم ناعادلانه به نظر می رسد.

 همچنین وظیفه پلیس ارائه خدمات عادلانه و بدون جهت گیری به تمامی افراد جامعه بدون در نظر گرفتن شرایط محاجرتی انهاست انچه در قوانین امرییکا همواره برای نگارنده تحسین برانگیز بوده است مفهوم اجتناب از صلاحیت بی قید شرط است یعنی هیچ قانونی نمی تواند به هیچ نهادی اجازه دهد بدون تعریف وظایف به اجرای ان بپردازد وظیف تمامی نهاد های دولتی مشخص است و در صورت فراتر رفتن از حیطه این وظایف عواقب حقوقی سختی در پیش خواهد بود اینگونه است که افراد با حمایت بی قید و شرط قوانین و به خصوص قانون اساسی که بنیادی ترین قانون کشور است اطمینان حاصل می کند که  ازادی های فردی شان به بهترین نحو حفظ شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می تماند با ما تماس گرفته و بهترین راهکار های ممکن را به روش های آنلاین و تلفنی 24 ساعته در کسری از زمان دریافت نمایید.

نگارنده: حنا روح بخش، وکیل دادگستری آمریکا، کالیفرنیا.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار

مشاوره حقوقی فوری تلفنی بارداری نامشروع با وکیل خانم معتمد دادگستری

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مجازات سقط جنین نامشروع

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی