موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

چگونگی گرفتن دستور موقت تحویل فرزند

چگونگی گرفتن دستور موقت تحویل فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۳۱ | ۱۳:۳۲:۹

دستور موقت یکی از انواع دادرسی‌ها بوده که به صورت موقت انجام می‌شود. این دادرسی در زمانی صورت می‌گیرد که یک عمل باید به سرعت مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین پیش از اینکه جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده شروع شود، از این دستور استفاده می‌کنند. به عنوان مثال بعد از طلاق، تا زمانی که تکلیف حضانت فرزند روشن شود، دستور موقت برای ملاقات می‌دهند. بنابراین والدین می‌توانند تا روشن شدن موضوع، فرزند خود را ملاقات کنند.

حالا این دستور می‌تواند در هر زمینه‌ای صادر شود. مثلا برای رسیدگی به یک پرونده برای مشخص شدن متهم، ممکن است بتوان با دستور موقت متهم را آزاد کرد. این دستور موقت هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی داده می‌شود. اغلب هم، وکیل فرد برای دریافت آن اقدام می‌کند.

بنابراین اگر در یک پرونده مشابه درگیر هستید، توصیه می‌کنیم تا با دریافت مشاوره حقوقی از یک وکیل کاربلد روند رسیدگی به پرونده را تسریع کنید. این درخواست در جلسه رسیدگی مطرح می‌شود. در صورتی که دادگاه با آن درخواست موافق باشد، آن را تایید خواهد کرد. فقط نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که باید درخواست کننده حتما دستور موقت را امضا کند. در غیر این صورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط لازم برای گرفتن دستور موقت تحویل فرزند

طبق قانون فرزند بعد از جدایی والدین تا 7 سالگی با مادرش زندگی می‌کند. بعد از آن هم دخترها تا سن 9 سالگی و پسرها تا 15 سالگی باید با پدر زندگی کنند. بعد از اتمام این مدت، هر فرد خودش می‌تواند تصمیم بگیرد که با کدام والد خود زندگی کند. در تمام این مدت هم والد دیگر حق این را دارد تا با فرزندش ملاقات کند.

البته تمام این مواردی که گفته شد باید ابتدا مورد بررسی دادگاه قرار بگیرد. از آن جایی که روند قضایی کمی زمان می‌برد تا به نتیجه مطلوب برسد، به همین دلیل گاهی نیاز به دستور موقت است. در دستور موقت اجازه می‌دهند تا روشن شدن موضوع، فرزند با والد دیگر هم ملاقات کند.

حالا این سوال مطرح می‌شود که در چه شرایطی می‌توان دستور موقت تحویل فرزند را پیگیری کرد. در پاسخ باید گفت زمانی می‌توانید به عنوان والد چنین درخواستی داشته باشید که اولا هیچ جرمی مرتکب نشده باشید. اگر به هر دلیلی متهم در یک پرونده قضایی دیگر باشید، دستور موقت معمولا صادر نمی‌شود.

علاوه بر این، شرایط لازم برای ملاقات را هم باید فراهم کنید. به عنوان مثال معین کنید که قرار است در طول مدت با فرزند خود در خانه باشید یا خارج از خانه. همچنین نباید هیچگونه اعتیادی به مواد مخدر داشته باشید؛ وگرنه صدور این دستور را به تعویق می‌اندازند.

 

 

 

دستور موقت ملاقات فرزند

 

مراحل گرفتن دستور موقت تحویل فرزند

برای گفتن دستور موقت تحویل فرزند هم می‌توانید خودتان اقدام کنید و هم از طریق وکیل قانونی خود پیش بروید. در صورتی که وکیلی ندارید توصیه می‌کنیم تا به کمک مشاوره حقوقی تلفنی از مراحل اقدامات قانونی مطلع شوید. این کار باعث می‌شود تا احتمال خطا کاهش پیدا کند. بعد از دریافت مشاوره باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید.

با ارائه مدارک هویتی و اسناد لازم، پرونده خود را تشکیل داده و شکایت را مطرح کنید. این پرونده از دفتر قضایی به نزدیک‌ترین دادگاه محل زندگی شما ارجاع داده می‌شود. هنگامی که زمان دادگاه مشخص شد، باید در جلسات دادرسی شرکت کنید. بعد از بررسی‌های انجام شده از سوی قاضی، دستور موقت تحویل فرزند برای شما صادر می‌شود. حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان معین برای تحویل فرزند خود بروید.

در صورتی که والد دیگر از تحویل فرزند امتناع کرد، وظیفه شما این است که به همان شعبه دادگاه مراجعه کنید. با مراجعه به همان شعبه دادگاه خانواده می‌توانید از والد دیگر بابت پایبند نبودن به قرار شکایت کنید.

 

 

مشاوره حقوقی فرزند 
مشاوره حقوقی دستور موقت 
نگارش دادخواست استرداد طفل
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

 

گرفتن دستور موقت تحویل فرزند چه مدت زمان می برد؟

مدت زمان گرفتن دستور موقت تحویل فرزند به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول از همه به این موضوع برمی‌گردد که آیا شما واجد شرایط هستید یا خیر. در صورتی که شما هیچ مشکل قانونی نداشته باشید، نیمی از مسیر طی شده است. علاوه بر این، همسر سابق شما هم باید با این مساله موافقت داشته باشد.

با این حال اگر یکی از والدین مشکل قانونی پیدا کند یا با این دستور موافق نباشد، ممکن است بیشتر طول بکشد. بهتر است برای اینکه بتوانید پرونده را به سرعت به نتیجه مطلوب برسانید، حتما به یک وکیل کاربلد مراجعه کنید. از آن جایی که روند رسیدگی به پرونده با حضور یک متخصص سریع‌تر انجام می‌شود؛‌ بنابراین نگرانی نخواهید داشت.

نکته مهم دیگر این است که مدت زمان ملاقات والد و فرزند هم بستگی به شرایط دارد. در صورتی که موضوع خاصی وجود نداشته باشد، مدت زمان ملاقات فرزندان با والدشان بین 24 تا 72 ساعت خواهد بود. از آن جایی هم که شاغل بودن مطرح می‌شود، قرارها آخر هفته خواهد بود.

 

 

 

مشاوره حقوقی تحویل فرزند

 

اهمیت داشتن وکیل برای اخذ دستور موقت تحویل فرزند

اگر هنوز هم شک دارید که اهمیت داشتن وکیل برای اخذ دستور موقت تحویل فرزند چیست؛ باید بگوییم که سپردن یک کار به فرد کاردان و متخصص همیشه توصیه می‌شود. اجازه دهید با ذکر یک مثال ساده این موضوع را شفاف‌تر کنیم. در صورتی که بخواهید برای یک مراسم ازدواج غذا بپزید، بهتر است این کار را خودتان انجام دهید یا به یک آشپز حرفه‌ای بسپارید؟

در مورد رسیدگی به پرونده تحویل فرزند هم موضوع همین است. حتما باید به سراغ فردی بروید که توانایی و دانش بالایی در حوزه مربوطه دارد. بنابراین نه تنها کارها سریع‌تر انجام می‌شوند که نتیجه بهتری هم خواهند داشت. در صورتی که توانایی مالی برای استخدام یک وکیل را هم ندارید می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین  و رایگان از خدمات حقوقی تخصصی بهره‌مند شوید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی