موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۹
  • محمدرضا ارجمند محمدرضا ارجمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۵:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۴۳:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۲۶:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امید محمودی امید محمودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۵۵:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • فاطمه همرنگ گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۴:۱۲:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۸:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱
  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات فرزند

ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۶ | ۱۳:۴۱:۲۹

طلاق گرفتن یکی از مراحل زندگی بسیاری از افراد است که دلایل بسیاری را هم شامل می‌شود. فارغ از اینکه دو نفر به چه دلایلی قصد جدایی دارند، اگر فرزندی حضور دارد باید تکلیفش برای دوران بعد از طلاق مشخص شود. طبق قانون هنگامی که دو نفر از هم جدا شده و در خانه‌های جداگانه‌ای زندگی می‌کنند، فرزند باید با یکی از والدین زندگی کند. این بدان معنا بوده که والد دیگر باید طبق برنامه با فرزندش ملاقات کند.

پس والدین باید با همدیگر در مورد زمان ملاقات فرزند به توافق برسند. چنین موضوعی ابتدا در دادگاه مطرح می‌شود اما زن و مرد باید بر سر آن شخصا توافق کنند. در صورتی که نتوانند به یک توافق مشترک برسند، قاضی دخالت کرده و تصمیم نهایی را می‌گیرد. براین اساس روزهایی از هفته یا آخر هفته مشخص می‌شود که والد می‌تواند فرزندش را ملاقات کند.

پس منظور از ملاقات فرزند، زمان‌های تعیین شده‌ای است که والد می‌تواند با فرزند چند ساعتی را سپری کند. البته بعضی از والدین به این صورت توافق می‌کنند که فرزند روزهایی از هفته را به طور کامل با دیگری سپری کند. به عنوان مثال روزهای زوج و فرد یا یک هفته در میان؛ به این صورت هر دو نفر می‌توانند به میزان برابر در تربیت و سرپرستی کودک سهیم شوند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

ایا ممانعت از ملاقات فرزند جرم است؟

والدین هرچقدر هم که اختلاف داشته باشند،‌ باز هم ضروری است که این اختلافات به دیدار با فرزند خللی وارد نکند. در صورتی که رفتارهای یک یا هر دو والد به گونه‌ای پیش برود که باعث بروز اختلال در تاریخ‌های ملاقات فرزند شود، فرد مقابل می‌تواند به این موضوع شکایت کند. براساس ماده 1174 قانون مدنی، در صورتی که زن و مرد نتوانند با هم بر سر یک تاریخ مشخص به توافق برسند، دادگاه زمانی را تعیین می‌کند. بنابراین به هیچ عنوان مگر در صورت بروز رویدادهای غیرمترقبه، نمی‌توان تاریخ را تغییر داد.

در ماده 41 قانون حمایت از خانواده که در سال 91 تصویب شده، اگر فردی که کودک تحت حضانت او بوده ممانعتی از دیدار فرزند با والدش ایجاد کند؛ می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد. به صورت کلی نه تنها ممانعت از ملاقات فرزند بلکه خودداری از انجام تکالیف مقرر نیز می‌تواند باعث بروز مشکل شود.

در ماده 45 گفته می‌شود که والد حضانت کننده فرزند هنگامی که برای بار اول از ملاقات فرزند با والد دیگر ممانعت به عمل می‌آورد، به پرداخت جزای نقدی درجه هشت محکوم می‌شود. این در حالی است که اگر چنین رفتاری تکرار شود، به حداکثر مجازات محکوم خواهد شد. به همین دلیل اگر در شرایط مشابهی هستید که والد تصمیم دارد تا شما را از دیدار با فرزندتان محروم کند می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی با یک وکیل باتجربه مانع چنین موضوعی شوید.

 

 

دستور موقت ملاقات فرزند

 

مجازات ممانعت از ملاقات فرزند چیست؟

طبق قانون، هر والدی این حق را دارد تا حتی در صورت جدایی یا بروز اختلافات زن و شوهری؛ رابطه خود را با فرزندش حفظ کند. به همین دلیل تا زمانی که هیچ یک از والدین آسیبی به کودک وارد نکرده‌اند، این حق را دارند تا فرزند خود را ملاقات کنند. این موضوع فقط زمانی تغییر می‌کند که یکی از والدین چه سهوا و چه از روی عمد آسیبی به کودک وارد کند که قابل جبران نباشد. به عنوان مثال، یکی از والدین به مواد مخدر اعتیاد داشته و در زمان مصرف آن آسیب جدی به فرزند خود وارد کرده باشد.

 

در نتیجه می‌توان گفت که هرگونه ممانعت از ملاقات فرزند جرم بوده و باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد. به همین دلیل همیشه والدی که مسئولیت حضانت فرزند را برعهده دارد موظف به تعهد و اجرای برخی وظایف است. پس نمی‌تواند به راحتی آن‌ها را زیرپا بگذارد. به عنوان مثال اگر والدین هر دو در تهران زندگی می‌کنند، والد حضانت کننده کودک نمی‌تواند او را به شهر دیگری مثل مشهد ببرد. در صورت مشاهده هرگونه ممانعتی ابتدا فرد به جزای نقدی محکوم شده و در صورت تکرار مجازات او حبس خواهد بود. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی  با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

 

مشاوره حقوقی خانواده 
نگارش دادخواست ملاقات با فرزند 
وکیل دادگستری خانواده
مشاوره حقوقی فرزند 
درباره ما 

 

 

ضمانت اجرای جرم ممانعت از ملاقات فرزند

زمانی یکی از والدین تصمیم می‌گیرد که در مورد حکم ممانعت از ملاقات فرزند اقدام کند که می‌داند این قرارها به فرزند او آسیب فیزیکی یا روحی وارد می‌کند و هرچه زودتر جلوی این اتفاق گرفته شود، برای فرزند بهتر است. از این رو اگر قانون‌گذار تشخیص دهد که جان یا روان کودک در خطر است، حکم ممانعت از ملاقات فرزند را صادر می‌کند و برای اینکه افراد به این حکم احترام بگذارند، مجازات‌های مرتبطی را تعیین کرده است.

جدا از این موارد، در صورت نیاز افراد دارای صلاحیت و درگیر در این پرونده می‌توانند در صورت دیدن هرگونه سرپیچی از این حکم، به دادگاه شکایت کرده و حکم بازداشت فرد مزاحم را دریافت کنند. به این طریق یک ضمانت اجرایی محکم برای این حکم در نظر گرفته شده و قانون صریحا با متخلفان برخورد خواهد کرد. در صورتی که برای استفاده از این ضمانت نیاز به مشورت داشتید، می‌توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کنید.

 

وکیل کاربلد برای پرونده ممانعت از ملاقات فرزند

حضور افراد باتجربه در کنار شما، مخصوصا زمانی که در حال گذراندن شرایط سختی هستید، بسیار کمک کننده است. کمک گرفتن از افراد کاربلد و ماهر می‌تواند سختی مشکلات را کاهش داده و کاری می‌کند تا بتوانیم راحت‌تر و سریع‌تر از یک بحران عبور کنیم. مسائل مربوط به کودکان و فرزندان نیز جزو مهم‌ترین مواردی است که در زندگی با آن روبرو خواهیم شد. در صورتی که می‌دانیم شرایط زندگی فرزندمان خوب نیست و باید تغییری در شرایط مراقبت و نگهداری از او ایجاد کنیم، نباید از هیچ کمکی صرف نظر کرد.

 

 

 

ملاقات فرزند

 

وجود یک وکیل کاربلد و باتجربه برای پرونده ممانعت از ملاقات فرزند می‌تواند به معنی پایان سختی زندگی فرزند شما باشد. کافی است یک وکیل یا مشاور حقوقی خوب و مناسب را پیدا کنید تا هرچه سریع‌تر مسیر به پایان رساندن این جلسات ملاقات سخت برای فرزندتان طی شود. هیچ فردی همانند یک وکیل متخصص نمی‌تواند شرایط را جوری تغییر دهد تا به نتیجه مطلوب خود برسید و در کمترین زمان ممکن، کودک خود را از آزارهای حین ملاقات فرزند با والد دیگر نجات دهید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات مشاوره خود را در زمینه ملاقات فرزند و پرونده‌های ممانعت از آن، برگزار کند. شما می‌توانید حتی در روزهای تعطیل هم به مشاوره حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. تنها کافی است تا با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی