موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع

مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۶ | ۰:۲۶:۱

مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع

کشور ما در سال های اخیر مورد شدید ترین تهاجمات فرهنگی واقع شده است و دلیل اینکه بسیاری از این تهاجمات تاثیر خودشان را بر جامعه ما به خوبی نشان داده اند، مطالعه پایین مردم و در کنار آن نداشتن قدرت تحلیل شرایط است؛ متاسفانه امروزه اتفاقاتی در کشور ما می‌افتد که نه با فرهنگ اسلامی و نه با فرهنگ ایرانی تطابقی دارد. یکی از مشکلات امروزی کشورما روابط نامشروع است که تعداد آن هم بسیار زیاد شده و اتفاقات ناخوشایندی را رقم می زند؛ از سوء استفاده های جنسی گرفته تا ایجاد مشکلات عاطفی برای افراد اتفاقاتی هستند که حاصل روابط نامشروع در کشور ما می باشند. اما یکی از وحشتناک ترین نتایج این گونه روابط، فرزندان نامشروعی هستند که افراد برای اثبات نسب آن ها دست به کارهای عجیبی می زنند که ممکن است دردسر ساز شود؛ از این رو موسسه حقوقی ما، بدون هیچگونه جانبداری، آماده است تا ضمن شرح و تفصیل تخصصی مجازات دستکاری آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع، ارزان ترین مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته را به طرفین این جرم ارائه دارد که در ادامه به طور مفصل در خصوص این موضوع بحث خواهیم کرد؛ اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را مشاهده فرمایید.

 

احکام قضایی روابط نامشروع در سال جاری (توصیات بانوی وکیل ما در این خصوص)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

با توجه به اینکه وجود فرزندان نامشروع ممکن است بعد ها برای والدین آن ها مشکل ایجاد کنند، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با دستکاری در جواب آزمایش ژنتیک، برچسب داشتن فرزند نامشروع از خودشان بردارند که البته قانون برای مقابله با آن پیش‌بینی‌های داشته است؛ قانون مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع را برای چنین شرایطی پیش بینی کرده که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم؛ اما اگر عجله دارید و فرصت مطالعه ادامه مطالب را ندارید، تصویرک زیر را لمس کنید تا ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته با وکیل دادگستری روابط نامشرو ع را با ضمانت قیمت و کیفیت تجربه نمایید.

 

 

 

حکم قضایی دستکاری جواب آزمایش به هر دلیلی، چیست؟

 

trial vote for Genetical tests manipulation

انواع حکم قضایی دستکاری انواع جواب آزمایش

 

با توجه به اینکه دستکاری در جواب آزمایش فرزند نوعی جعل سند محسوب می شود قطعاً دادگاه برای آن مجازاتی را در نظر گرفته است. این که مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع چگونه باشد؛ قطعاً سوالی است که شما هم دوست دارید جواب آن را متوجه شوید. با توجه به اینکه جرم جعل سند به شدت پیچیده و سنگین است نمی‌توانیم برای آن محدوده مشخصی از مجازات را در نظر بگیریم اما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که می تواند برای یافتن پاسخ سوالات شما در این زمینه مفید باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم به مشاوره حقوقی که در مجموعه وکیل تلفنی وجود دارد مراجعه کنید و تمامی سوالات خودتان را در این زمینه از مشاوره بپرسید. قطعاً مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تلفنی بسیار بهتر می‌توانند موارد قانونی را برای شما در این زمینه شرح دهند و مجازات دستکاری جواب آزمایش را با توجه به شرایطی که آن آزمایش دارد برای شما بیان کنند.

 

رشوه دادن به مسئول آزمایشگاه برای تغییر جواب آزمایش چه رویکرد قضایی دارد؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

معمولاً افرادی که اشتباه بزرگی مثل رابطه نامشروع دارند و حاصل این کار هم یک فرزند نامشروع می شود؛ برای اینکه این لکه ننگ را از زندگی خودشان پاک کنند به سراغ رشوه دادن به مسئولان آزمایشگاهی که آزمایش ژنتیک فرزند را از آن گرفته اند می روند؛ اما آنها به این نکته توجه ندارند که طبق قانون در صورتی که محرز شود آن ها اقدام به دادن رشوه کرده‌اند، علاوه بر این که باید مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع خودشان را قبول کنند، مجازات بیشتر و سخت تر را هم به خاطر رشوه دادن متحمل خواهند شد.

در واقع طبق قانون در صورتی که رشوه دادن محرز شود، مجازات دستکاری جواب آزمایش برای آنها تشکیل می شود و سخت تر می گردد؛ مثلا اگر قرار بوده به خاطر این فرزند آنها ۱۰۰ ضربه شلاق بخورند، به خاطر رشوه ای که دادند باید 200 ضربه شلاق را تحمل کنند؛ همچنین در خصوص جرایم نقدی نیز جرایم آن ها تشدید می شود و از نظر مدت حبس هم قطعاً میزان محکومیت آن ها افزایش پیدا می‌کند؛ البته در این زمینه وکیل متخصص دعاوی آزمایشگاهی بهتر می تواند برای شما مواردی را عنوان کند شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی فوری و ۲۴ ساعته در مجموعه وکیل تلفنی با وکلای تخصصی در زمینه آزمایشگاه و جرایم پزشکی صحبت کنید و در مورد این که مجازات رشوه به مسئول آزمایشگاه موارد را از او جویا شوید؛ البته شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه عدل ایران و قسمت قوه قضاییه در آن ارتباط برقرار کنید و نکات بیشتری را در این زمینه فرا بگیرید.

 

در صورت مشخص شدن حرامزاده و نامشروع بودن فرزند، چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

 

noticing the bastard kid

وکیل برای پرونده فرزند نامشروع

 

رابطه نامشروع بین یک زن و مرد به خودی خود شامل جرائم خواهد شد؛ در واقع طبق قانون در صورتی که زن و مرد وارد یک رابطه نامشروع شوند، مجبور به تحمل ۹۹ ضربه شلاق خواهند بود. البته در صورتی که یکی از طرفین با اکراه وارد این رابطه شده باشد، مشمول ضربه شلاق نخواهد بود. نکته دیگری هم که باید توجه داشته باشید این است که این مجازات برای خانم های متاهل متفاوت است؛ در واقع در صورتی که در رابطه نامشروع، خانم متاهل باشد قانون مجازات به شدت سخت تری را برای آن در نظر گرفته است.

در مورد مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع و همچنین داشتن فرزند نامشروع، قانون به طور صریح مواردی را مشخص نکرده است؛ البته در قطع برای این موارد هم مجازات های وجود دارد که شما می توانید آن ها را از طریق پرسش و پاسخ فوری حقوقی در مجموعه وکیل تلفنی جویا شوید و از طریق مشاوره حقوقی با وکلای این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا مشکل تان را رفع نمایند؛ اما اینکه ما بخواهیم به صورت کلی جرائمی را برای شما عنوان کنیم چنین چیزی در قانون به طور مشخص قید نشده است.

 

اولین گام پس از متوجه شدن حرامزاده بودن فرزندمان چیست؟

 

 

فرزند از رابطه نامشروع به دنیا آمده باشد یا حرامزاده باشد چند حالت دارد. ممکن است خود شما متاسفانه درگیر این جور روابط شده باشید و و برخلاف میل و خواسته  خودتان صاحب چنین فرزندی شده باشید و حالت دیگری که بسیار اتفاق می‌افتد این است که متاسفانه همسر شما درگیر این روابط شده باشد و بر اثر این روابط باردار شده و فرزندی را به دنیا آورد که پس از آزمایش مشخص شود فرزند شما نیست ...

  •  در هر حالتی که گفتیم بهترین کار این است که شما این مشکل را به مراجع قضایی اطلاع دهید و از آن ها بخواهید که در مورد مشکل شما قضاوت کنند؛ البته پیش از انجام این کار بهتر است با مشاوره حقوقی و مشاوره آنلاین که در مجموعه وکیل تلفنی قرار داده شده است صحبت کنید تا نسبت به مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع اطلاعات بیشتری را کسب کنید و متوجه شوید که چه اتفاقاتی در آینده برای شما و افراد دیگری که در این پرونده دخیل بوده‌اند خواهد افتاد.

 

آیا امکان تخفیف در مجازات تغییر در جواب آزمایش فرزند نامشروع وجود دارد؟

 

Discount in Retrial of Bastard kid

آموزش تخصصی نفی نسب فرزند نامشروع به صورت آنلاین و تلفنی 24 ساعته

 

مجازات دستکاری جواب آزمایش ژنتیک فرزند نامشروع ،بسیار سنگین است؛ اما با توجه به اینکه قوانین حقوقی در کشور ما بر پایه اسلام و قوانین اسلامی تنظیم می شوند، معمولاً برای افرادی که از کاری که انجام دادند پشیمان باشند و همچنین با مراجع قضایی همکاری داشته باشند تخفیف‌هایی هم در مجازات در نظر گرفته می شود؛ اینکه میزان این تخفیف ها چگونه است را می توانید از طریق وکیل آنلاین در مجموعه وکیل تلفنی جویا شوید و در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطمئناً وکلای مجموعه وکیل تلفنی با توجه به تجربه و سابقه ای که دارند به خوبی می‌توانند در این زمینه به شما مشاوره دهند؛ اکثر افرادی که تا به امروز از وکلای این مجموعه برای حل پرونده های خودشان کمک گرفته اند رضایت کامل را از عملکرد این افراد داشته اند. مطمئنا شما هم با مشاوره حقوقی در مجموعه وکیل تلفنی بسیار آسان تر و ارزان تر می توانید در پرونده حقوقی خودتان پیروز شوید.

 

هزینه مشاوره با وکیل متخصص جرایم پزشکی به چه میزان است و چگونه می توان با ایشان ارتباط داشت؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

قطعاً برای هر کسی مهم است که چه میزان برای پرونده حقوقی خودش هزینه کند؛ اما چیزی که مهم تر از هزینه کردن است مشاوره با یک وکیل متخصص در آن زمینه حقوقی می باشد. البته بهترین کار این است که شما یک وکیل متخصص با هزینه پایین پیدا کنید. حق دارید اگر فکر کنید پیدا کردن چنین وکیلی غیرممکن و سخت است اما باید بدانید که در مجموعه وکیل تلفنی این کار سخت برای شما انجام شده است و کافی است شما به مجموعه وکیل تلفنی مراجعه کنید و از وکلای متخصص در زمینه دعاوی آزمایشگاهی برای حل مشکل تان مشورت بگیرید.

وکلایی که در مجموعه وکیل تلفنی فعالیت می‌کنند در قبال کاری که انجام می دهند، هزینه بسیار پایینی دریافت می کنند؛ تجربه نشان داده افرادی که در پرونده های خودشان از مشورت‌های حقوقدانان وکیل تلفنی استفاده کرده‌اند در اکثر پرونده‌ها پیروز شده اند.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار

مشاوره حقوقی فوری تلفنی بارداری نامشروع با وکیل خانم معتمد دادگستری

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مجازات سقط جنین نامشروع

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی