موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره رایگان وکلای طلاق حرفه ای

مشاوره رایگان وکلای طلاق حرفه ای

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۹/۲ | ۷:۱۲:۵

هر ازدواج بدون آگاهی، ممکن است یک روز به طلاق منجر شود. البته که این جدایی می‌تواند باعث ناراحتی شده اما یک فرآیند ضروری تلقی می‌شود. در نتیجه حتما باید در پروسه طلاق و کارهای اداری خود از کمک‌های یک وکیل حرفه ای طلاق بهره‌مند شوید. موارد مختلفی مانند تقسیم اموال، حضانت فرزندان، نفقه و پرداخت مهریه همگی باید در جلسات دادگاه مشخص شوند. پیگیری کردن این‌ها توسط افراد معمولی سخت است اما حضور وکیل می‌تواند کار را بسیار راحت کند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل حرفه ای طلاق کیست؟

طلاق به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. گاهی ممکن است طلاق از جانب مرد بوده، گاهی از جانب زن و گاهی هم به صورت توافقی خواهد بود. با همه این موارد هیچ فرقی ندارد که درخواست از جانب چه فردی داده شده باشد، در هر صورت نیاز به حضور یک وکیل حرفه ‌ای طلاق برای پیگیری پرونده وجود دارد.

وکیل حرفه‌ ای طلاق با استناد به دانش و تخصص خود می‌تواند پرونده شما را در کلیه مراحل قانونی، پیگیری کرده و تصمیمات مناسب را بگیرد. در پروسه طلاق باید در مورد مباحث مختلفی از جمله مهریه، جهیزیه، حضانت فرزندان در صورت وجود، نفقه و دیگر حق و حقوق‌های انسانی صحبت و تصمیم گیری کرد. اگر یک وکیل متخصص را استخدام کرده باشید، در دریافت این حقوق می‌تواند به شما کمک‌های فراوانی کند. وکیل حرفه ای طلاق دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی است. که چندین سال سابقه فعالیت در محاکم قضایی ایران را داشته و پرونده های طلاق بسیاری را با موفقیت انجام داده است. 

 

حق المشاوره با وکیل طلاق حرفه ای

مساله مهمی که در استخدام وکیل نمی‌توان آن را نادیده گرفت، هزینه‌های مالی بوده که باید متحمل شوید. حق المشاوره یک وکیل حرفه ای طلاق به عوامل متعددی بستگی دارد که باید آن را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر این بوده که وکیل چه سابقه‌ای دارد. اگر به سراغ یک وکیل حرفه ای طلاق بروید؛ باید انتظار این را داشته باشید که حق الوکاله بسیاری را دریافت کند. در مقابل به شکلی حرفه‌ای‌ و کارآمد روی پرونده تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین مدت زمان و تعداد جلسات مشاوره حقوقی روی هزینه تاثیرگذار است. هرچه تعداد جلسات شما بیشتر باشد، مسلم است که باید هزینه بیشتری برای مشاوره حقوقی بپردازید. در موسسه حقوقی وکیل تلفنی، تدابیری اندیشیده شده تا مردم عزیز کشورمان بتوانند بدون پرداخت هزینه و به صورت انلاین سوالات حقوقی خود را در وبسایت موسسه مطرح کنند و به کمک راهنمایی برترین وکلای طلاق ایران مشکلات خود را برطرف نمایند ان هم بدن پرداخت هیچ گونه هزینه ای!

 

 

مشاوره رایگان با وکیل طلاق

 

وکیل حرفه ای طلاق از کجا پیدا کنم؟

برای پیدا کردن یک وکیل حرفه ای طلاق باید راه‌های مختلفی را در پیش بگیرید. در قدم اول می‌توانید در دوستان و آشنایان به دنبال یک وکیل حرفه ای بگردید. اگر در نزدیکان خود فردی را سراغ دارید که اخیرا پروسه طلاق را گذرانده باشد، ممکن است وکیل خوبی را به شما معرفی کند. با این حال، اگر این مسیر نتیجه‌ای در بر نداشت؛ می‌توانید راه دیگری را در پیش بگیرید.

راه دیگر برای پیدا کردن وکیل متخصص و مناسب این است که با وکلای مختلف و موسسات حقوقی متنوع جلسه مشاوره داشته باشید. این کار نسبتا زمان‌بر بوده اما احتمال دریافت نتیجه مناسب در آن بیشتر است. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 02147625900 تماس گرفته و درخواست یک جلسه مشاوره حقوقی تلفنی کنید. بعد از یک جلسه مشاوره، بهتر می‌توانید در مورد تخصص وکیل قضاوت کنید.

 

چگونگی مشورت رایگان با وکیل طلاق

بسیاری از موسسات حقوقی، امکان برگزاری جلسه مشاوره رایگان ندارند؛ بنابراین شما برای جلسه معارفه هم باید هزینه پرداخت کنید. با این حال موسسه حقوقی وکیل تلفنی، امکان مشاوره رایگان را برای شما فراهم است. در این صورت قبل از پرداخت هزینه، می‌توانید نسبت به مهارت وکیل متخصص اطلاعات کسب کنید. مشاوره حقوقی انلاین و رایگان، یک راهکار به صرفه و سریع برای یافتن پاسخ سوالات حقوقی شما است.

برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان کافی ست به وبسایت موسسه مراجعه کرده و در قسمت مربوطه سوال خود را به صورت کامل تایپ نمایید. وکلای متخصص در حوزه مورد نظر شما سوال را با دقت بررسی و در کمتر از 20 دقیقه بعد، بهترین راهکار ممکن را برای شما ارسال می کنند.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

ایا مشاوره رایگان توسط وکیل حرفه ای طلاق انجام می شود؟

اگر به سراغ یک موسسه معتبر مانند وکیل تلفنی بروید، مشاوره‌های رایگان هم توسط وکیل حرفه ای طلاق انجام می‌شوند. البته متاسفانه در برخی از موسسات، این مشاوره‌ها توسط کارآموزهای رشته حقوق انجام می‌شود که تجربه و دانش زیادی ندارند. این در حالی بوده که موسسه حقوقی وکیل تلفنی، از وکلای حرفه‌ای و باسابقه خود بهره می‌برد.

بعد از بررسی‌های اولیه، اگر پرونده شما پیچیده بوده و نیازمند حضور فیزیکی باشد سریعا به شما اطلاع داده می‌شود. همچنین در جلسات رایگان امکان برآورد حق الزحمه وکیل وجود دارد. در نتیجه در همان جلسات ابتدایی می‌توانید از بودجه مناسب برای حل و فصل پرونده آگاه شوید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با هدف ارائه خدمات مشاوره انلاین رایگان و تلفنی، تاسیس شده است. امکان دسترسی به مشاوره‌های رایگان ، آنلاین و تلفنی از سراسر کشور فراهم بوده و کافی است تا با شماره تلفن ثابت 02147625900 یا شماره تلفن همراه 09212242670 تماس بگیرید. با معرفی مشخصات خود، حوزه حقوقی و مدت زمان مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن یک جلسه مشاوره برای شما ترتیب داده خواهد شد.

 

 

نگارش دادخواست طلاق 
هزینه وکیل طلاق
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی