موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

بهترین وکلای طلاق را پیدا کن

بهترین وکلای طلاق را پیدا کن

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۹/۱ | ۱۱:۵۳:۸

طلاق یکی از مراحل مهم زندگی افراد است که در آن با چالش‌ها و اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند. بهترین وکیل طلاق فردی است که بتواند شما را در این چالش‌ها همراهی کرده و با کمترین میزان آسیب‌ها و ضررهای مختلف به نتیجه مطلوب برساند. برای اینکه بتوانید بهترین وکیل طلاق را پیدا کنید، باید جستجوهای زیادی داشته باشید. با این حال ما در این مقاله قصد داریم تا راه‌های پیدا کردن یک وکیل کاربلد برای پروسه طلاق را به شما معرفی کنیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل طلاق کیست؟

وکیل طلاق در مفهوم عام خود به معنای فردی بوده که به نمایندگی از شما می‌تواند فرآیند طلاقتان را انجام دهد. یک چنین نماینده‌ای باید خصوصیات مشخصی داشته باشد. اولین ویژگی مهم بهترین وکیل طلاق، این است که تحصیلات مرتبطی در رشته حقوق یا فقه داشته باشد. علاوه بر این، باید دوره کارآموزی خود را به عنوان دستیار وکیل گذرانده و آزمون جامع کانون وکلا و اختبار را نیز با موفقیت گذرانده باشد.

بعد از پایان تحصیلات و دوره‌های کارآموزی، وکیل متخصص باید حوزه کاری خود را مشخص کند؛ که اینجا منظور حوزه طلاق و خانواده است. یک وکیل باید اجازه این را داشته باشد که نماینده قانونی شما در دادگاه، جلسات دادسرا و کلیه فرآیندهای اداری باشد. به فردی که این مسیر را طی کرده و چنین اختیاراتی داشته باشد، وکیل طلاق گفته می‌شود.

 

وکیل طلاق کاربلد چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین وکیل طلاق باید علاوه بر داشتن پروانه وکالت و مواردی که بالاتر ذکر شد، برخی خصوصیات فردی و حرفه‌ای داشته باشد که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

  • اطلاعات جامع و دقیق: یکی از الزامات انتخاب بهترین وکیل طلاق این است که در زمینه تخصصی خود دارای اطلاعات دقیق و جامعی باشد. این مساله باعث می‌شود تا پرونده‌های پیچیده طلاق را هم بهتر بتواند حل و فصل کند.
  • کلام قوی: دارا بودن کلام قوی و آشنایی با نحوه صحبت کردن صحیح، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک وکیل کاربلد است. وکیلی که در زمینه کاری خود متخصص بوده به خوبی هم می‌تواند در حضور قاضی و اعضای دادگاه، صحبت کرده و از موکل خود دفاع کند. برای بررسی این ویژگی می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی قبل از مراجعه حضوری استفاده کنید.
  • داشتن پرونده‌های موفق: هرچه تعداد پرونده‌های موفق یک وکیل بیشتر باشد، این احتمال وجود دارد که موکل راحت‌تر به او اعتماد کند. بنابراین حتما قبل از استخدام یک وکیل سابقه کاری او را بررسی کنید.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق با بهترین وکیل

 

وکیل طلاق در چه مواردی تخصص دارد؟

ممکن است اینطور فکر کنید که یک وکیل طلاق فقط در زمینه مشاوره طلاق فعالیت می‌کند. این در حالی است که یک بهترین وکیل طلاق علاوه بر امور طلاق، در کلیه مسائل مربوط به خانواده مانند وراثت، حضانت، اجازه کار و تحصیل و دیگر امور مربوط به آن فعالیت می‌کند. بنابراین در هر یک از این زمینه‌ها که نیازمند تخصص یک وکیل هستید، می‌توانید به او مراجعه کنید. البته اگر نیازمند کسب اطلاعات در مورد حوزه‌های تخصصی یک وکیل هستید می‌توانید با استفاده از یک جلسه مشاوره حقوقی، این اطلاعات را کسب کنید.

 

ادرس بهترین وکیل طلاق

پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در بین تعداد زیاد موسسه‌های حقوقی که وجود دارند، کار سختی است. علاوه بر این، هزینه زیادی را هم برای شما خواهد داشت. اگر به دنبال راه ساده‌ترین برای پیدا کردن آدرس یک وکیل مناسب هستید، توصیه ما این است که قبل از مراجعه حضوری، تحقیقات خود را شروع کنید. ابتدا از اطرافیان مشخصات وکلای مورد تاییدشان را بگیرید. با بررسی‌های میدانی از میزان تخصص آن‌ها آگاه شوید.

در قدم بعدی اگر به نتیجه مطلوبی نرسیده بودید، وقت آن بوده که به دنبال موسسه‌های حقوقی شناخته شده بروید. موسسات حقوقی بزرگ اغلب در زمینه‌های مختلف، وکلای متخصص و باتجربه‌ای دارند. با پیدا کردن یک موسسه حقوقی مناسب، با آن‌ها تماس گرفته و درخواست جلسه تلفنی با وکیل کنید. در جلسه معارفه نیز سوالات خود را بپرسید تا میزان مهارت و دانش وکیل را مورد سنجش قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید به شماره تلفن 09212242670 در واتساپ پیام داده و در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست جلسه مشاوره کنید.  

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

از کجا بفهمیم بهترین وکیل طلاق کیست؟

برای اینکه بفهمید کدام فرد بهترین وکیل طلاق است، نیازمند صرف زمان زیادی هستید. باید جلسات متعددی با وکلای مختلف داشته تا بتوانید بهترین را بین آن‌ها انتخاب کنید. اگر به دنبال راه ساده‌تری باشید، می‌توانید به سراغ موسسات حقوقی یا وکلایی بروید که در حوزه تخصصی مورد نظر شما پرونده پرباری دارند.

یکی از راه‌های مناسب برای فهمیدن اینکه آیا یک وکیل مناسب بوده یا خیر، این است که از دیگر موکلان و مراجعانش پرس و جو کنید. البته با مراجعه به وب سایت موسسات حقوقی مختلف و مطالعه نظر کاربران می‌توانید دید خوبی نسبت به مهارت‌ها و تخصص یک وکیل کسب کنید. در این فضاها، اغلب افرادی که تجربه خوبی از مشاوره با یک وکیل داشته‌اند، نظرات مثبت و کارآمدی درباره وی به اشتراک می‌گذارند.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی یکی از شناخته شده‌ترین موسسات حقوقی بوده که در کلیه زمینه‌های تخصصی، دارای وکلای کاربلد است. ارائه جلسات مشاوره حقوقی انلاین و رایگان، تلفنی و حضوری از خدمات این مجموعه است. برای دریافت وقت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 02147625900 و 09212242670 تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن وقت مشاوره با یک وکیل متخصص دریافت کنید.

 

 

مشاوره حقوقی انلاین و رایگان طلاق 
هزینه وکیل طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما 

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی