موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی پلیس فتا

مشاوره حقوقی پلیس فتا

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۸/۲۵ | ۱۳:۲۷:۴۵

با روی کار آمدن اینترنت، امروزه بخش زیادی از امور روزمره از طریق فضای آنلاین انجام می‌شود. روزانه تعداد زیادی از خریدها از طریق دنیای وب صورت می‌پذیرد. از همین رو تراکنش‌های بانکی زیادی از طریق فضای آنلاین ثبت می‌گردد. از طرفی شبکه‌های مجازی به بخش جدایی ناپذیر در زندگی بشر امروزی تبدیل شده اند، فضایی که با تمام مزایای خود، زمینه ساز بسیاری از اخبار کذب و حتی کلاهبرداری مدرن شده است. بر همین اساس لازم بود نهادی برای نظارت بر فعالیت‌های انجام شده در فضای آنلاین ایجاد شود. در این مقاله به مشاوره حقوقی پلیس فتا می‌پردازیم. پلیس فتا نقش مهمی در زمینه جلوگیری از تعرض، نابهنجاری و کلاهبرداری‌های اینترنتی دارد. اگر شما هم با اینترنت سر و کار دارید، لازم است اطلاعات خود را درباره‌ی این نهاد افزایش دهید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

چنانچه با یک کلاهبرداری بزرگ در فضای وب سر و کار دارید و می‌خواهید هرچه سریعتر به شکایت شما رسیدگی شود، حتما یک مشاوره حقوقی با وکلای جرایم رایانه‌ای موسسه حقوقی وکیل تلفنی ترتیب دهید. وکلای ما بهترین مسیر برای حل مشکل پیش رو را به شما ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

پلیس فتا چه وظایفی دارد؟

فتا یک عبارت سرواژه‌ سازی شده به معنای "فضای تولید و تبادل اطلاعات" می‌باشد. پلیس فتا یکی از زیرمجموعه‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که از تاریخ 3 بهمن 1389 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. هدف از راه اندازی چنین دستگاهی نظارت بر اعمال فضای اینترنتی است. به عبارتی واضح‌تر پلیس فتا به جرایمی نظیر فیشینگ، هک، سرقت اینترنتی و موارد این چنینی می‌پردازد. به صورت تخصصی‌تر می‌توان گفت هدف پلیس fata مبارزه با جرایم رایانه‌ای می‌باشد. با توجه به حوزه فعالیت این نهاد خرد، بسیاری از افراد به آن پلیس سایبری هم لقب داده‌اند.

پلیس فتا موظف است به تمام امور افراد در فضای آنلاین نظارت کامل داشته باشد و هرگونه اعمالی که مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران است را شناسایی کرده و متخلف را جریمه کند. ناگفته نماند تخلفات سایبری بسیار گسترده هستند. برای مثال رسیدگی به تخلفاتی نظیر سرقت اطلاعات بانکی، نشر اکاذیب، فحاشی در شبکه‌های مجازی، هک صفحات شخصی، نظارت بر تولید محتواهای غیر اخلاقی و ... تنها بخش کوچکی از وظایف این نهاد ناجا محسوب می‌شود.

 

 

پلیس فتا

 

"در واقع وظیفه پلیس فتا ضمن حفاظت و صیانت از هویت دینی و فرهنگی، ایجاد امنیت و آرامش در فضای آنلاین است، به طوری که امکان تجاوز به ارزش‌ها، اخلاقیات و کلاهبرداری‌ها به حداقل برسد."

 

بدون هیچ شکی شما هم از اینترنت به وفور استفاده می‌کنید. در این مقاله قصد داریم به مشاوره حقوقی پلیس فتا بپردازیم تا در زمان بروز مشکلات اینترنتی به سرعت بتوانید مشکل خود را برطرف نمایید. با ما همراه باشید.

 

در چه مواردی می توان به پلیس فتا مراجعه کرد؟

در این بخش از مشاوره حقوقی پلیس فتا می‌خواهیم به یک سوال مهم پاسخ بدهیم: در چه مواردی می‌توان از پلیس fata کمک گرفت؟ لازم است بدانید حوزه فعالیت این مجموعه از نیروی انتظامی به جرایم سایبری (جرایم رایانه‌ای) مربوط می‌شود. پس در واقع رسیدگی به تمام جرایمی که در فضای سایبری انجام می‌شود، بر عهده پلیس فتا قرار دارد. به عبارتی واضح‌تر در موارد زیر می‌توانید مشکل خود را با پلیس سایبری در میان بگذارید:

  • سرقت اطلاعات حساب بانکی و برداشت غیرمجاز وجه از آن
  • شنود غیرمجاز مکالمات

 

 

سوال از وکیل فتا 
مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

  • فیشینگ یا هر نوع کلاهبرداری رایانه ای
  • جاسوسی از طریق فضای وب
  • نشر اکاذیب و اخبار دروغین در فضای مجازی نظیر اینستاگرام و تلگرام
  • انتشار محتوای غیراخلاقی نظیر عکس، ویدیو و متون غیر قانونی و نابهنجار
  • اشتراک گذاری تصاویر مستهجن
  • هک حساب کاربری و درستی به اطلاعات ورود به حساب
  • ...

این موارد تنها بخشی از فعالیت‌های پلیس سایبری یا همان فتا محسوب می‌شود. بنابراین رسیدگی به هرگونه کلاهبرداری، سوء استفاده و تجاوز به حریم خصوصی در فضای آنلاین بر عهده پلیس فتا خواهد بود. برای مثال رسیدگی به سایر تخلفات آنلاین نظیر هک اینستاگرام، هک تلگرام، نشر اخبار کذب در اینستاگرام و ... هم همگی توسط این مجموعه از نیروی انتظامی انجام می‌شود.

 

نحوه ثبت شکایت در پلیس فتا

در این قسمت از مشاوره حقوقی پلیس فتا به نحوه تسلیم شکایت پلیس سایبری می‌پردازیم. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای طرح شکایت از تخلفات رایانه ای وجود دارد. البته برخی از این روش‌ها کمی زمانبر بوده و نیاز به مراجعات حضوری دارند.

  • ثبت شکایت در پلیس فتا از طریق سایت: جهت ثبت شکایت از طریق سایت کافی است به سامانه پلیس فتا مراجعه نموده و پس از ساخت حساب کاربری شکایت خود را در قالب گزارش مردمی ثبت نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از شکایات می‌بایست حتما مدارک و ادله لازم را داشته باشید.

 

 

جرائم سایبری

 

 

  • ثبت شکایت در پلیس فتا به صورت تلفنی: یکی دیگر از رو‌ش‌های که به نظر ما بهترین روش محسوب می‌شود، برقراری تماس تلفنی با ماموران فتا می‌باشد. در این روش شما باید با شماره تلفن‌های پلیس فتا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنید.
  • ثبت شکایت در پلیس فتا به صورت حضوری: برای جرایم سنگین‌تر می‌بایست شکایت خود را به صورت حضوری مطرح نمایید. در این روش باید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه نموده و شکایت خود را به افراد ذی ربط تسلیم کنید. شکایت شما در این دادگاه بررسی خواهد شد، منتهی شما باید شکایت خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز ثبت کنید.

 

اگر مشکلی از بابت ثبت شکایت دارید، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مشکل خود را از طریق وکلای جرایم رایانه برطرف کنید. ضمنا این خدمات یک روش کاملا رایگان جهت دریافت مشاوره حقوقی پلیس فتا می‌باشد. حتما از آن استفاده کنید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی در مورد پلیس فتا

با توجه به کاربرد وسیع رایانه و اینترنت در زندگی امروزی، بعضا پیشگیری از مشکلات سایبری غیر ممکن است. در این زمان باید هرچه سریعتر به فکر چاره باشید. بهترین راهکار در این زمان مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای وکیل تلفنی می‌باشد. بسیاری از افراد زمان کافی برای مشاوره حضوری را ندارند، یا این که نمی‌خواهند وقت را هدر دهند. از همین رو مشاوره تلفنی می‌تواند به سرعت شما را به جواب سوالاتتان برساند. همچنین با این روش به صورت فوری با نحوه طرح شکایت از متخلفین سایبری آشنا می‌شوید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

مشاوره با وکیل سایبری

 

راه های ارتباطی با پلیس فتا

پیشتر، در این راهنمای مشاوره حقوقی پلیس فتا درباره‌ی روش‌های شکایت از جرایم رایانه ای صحبت کردیم. همانطور که گفته شد، شما می‌توانید تخلفات اینترنتی را از طریق مسیرهای مختلف ثبت کنید که البته برای این کار نیاز به مسیرهای ارتباطی با پلیس fata خواهید داشت. در جدول زیر مسیرهای ارتباطی با پلیس سایبری را مشاهده می‌کنید:

 

 

شماره تماس پلیس سایبری

096380

آدرس اینترنتی پلیس سایبری

cyberpolice.gov.ir

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی