موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مطالبه نفقه زوجه توسط وکیل

مطالبه نفقه زوجه توسط وکیل

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۷ | ۱۶:۳:۱۷

 تعریف نفقه در قانون ایران به همه نیازهای متعارف زن و فرزندان برمی‌گردد. بر این اساس، هزینه‌های زندگی یعنی مسکن، پوشاک، خورد و خوراک، هزینه‌های درمان و مواردی از این دست را می‌توان جزئی از نفقه به حساب آورد. نفقه که در ماده 1106 قانون مدنی ذکر شده، بعد از عقد به زوجه تعلق می‌گیرد. پس جزئی از حقوق مالی زن بوده و برآورده کردن آن از وظایف مرد به حساب می‌آید.

در مقابل دریافت نفقه، زن هم حقوقی دارد که باید نسبت به مرد ایفا کند. به عنوان مثال تمکین شناخته شده‌ترین حق مرد بر زن است. آشنایی با این حقوق باعث می‌شود تا نه تنها برداشت درستی از ازدواج داشته باشید؛ بلکه مانع از بروز مشکلات متعدد هم می‌شود.

میزان نفقه باید براساس سبک زندگی زن و همچنین میزان درآمد و استطاعت مالی مرد سنجیده شود. در صورتی که تعریف درستی از مقدار آن ندارید، می‌توانید از کارشناس دادگستری درخواست کنید تا آن را بررسی کند. کارشناس دادگستری با تحقیق درباره میزان درآمد مرد و اینکه زن قبل از ازدواج در چه شرایطی زندگی کرده، مبلغی را تعیین می‌کند. در صورتی که برای برای تعیین این مبلغ مشکل دارید می‌توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان مشورت بگیرید.  

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط لازم برای مطالبه نفقه زوجه

در دو صورت نفقه زوجه ضروری بوده و می‌توان برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کرد. اول از همه ازدواج دائم و بعد از آن عقد موقت است. در این دو صورت زن و شوهر نسبت به هم حقوقی پیدا می‌کنند که موظف به اجرای آن ها هستند.

  • عقد دائم

عقد دائم یا عقد نکاح، بالاترین ارتباطی بوده که زن و مرد می‌توانند با هم داشته باشند. بعد از خوانده شدن خطبه عقد، شوهر موظف می‌شود تا شرایط مالی برای زندگی زن را آماده کند. این شرایط همانطور که گفتیم شامل خورد و خوراک، پوشاک، خانه و موارد درمانی است. هر هزینه‌ای بیش از این مقدار، قابل تقدیر و تشکر خواهد بود.

  • عقد موقت

در عقد موقت، مرد موظف به پرداخت هزینه‌های زندگی زن نیست، مگر اینکه مسئله تمکین مطرح شود. در صورتی زن بعد از برقراری عقد موقت، از همسرش تمکین کند؛ بر مرد واجب می‌شود تا به او نفقه پرداخت کند.در عقد موقت تنها زمانی که زن عادت ماهیانه باشد می‌تواند از همسرش تمکین نکند ولی نفقه دریافت کند.

با این توضیحات، نکته‌ای که وجود دارد این است که کسب اطلاعات دقیق و کامل در مورد نفقه منوط به شرایط هر پرونده‌ می‌باشد. در صورتی که پرونده پیچیده‌ای دارید که به راحتی قابل حل نیست، می‌توانید با مراجعه به وکیل و دریافت مشاوره حقوقی نسبت به این موارد آشنا شوید.

 

 

وکیل دادگستری خانواده
مشاوره حقوقی نفقه
نگارش دادخواست نفقه
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما

 

مزایای مطالبه نفقه توسط وکیل

دریافت نفقه به صورت مستقیم از مرد، گاهی موضوع بسیار دشواری می‌شود. به طوری که زوجه گاهی نمی‌تواند این حق خود را دریافت کند. در صورتی که با چنین موضوعی برخورد کردید و امکان دریافت نفقه را نداشتید؛ بهتر است با یک وکیل کاربلد مشورت کنید.

یک وکیل متخصص در امور خانواده به ویژه نفقه، با جمع آوری اسناد و مدارکی که نشان دهنده حق مالی شما بوده؛ این پرونده را پیگیری می‌کند. سپس با ارجاع آن به دادسرا و تشکیل پرونده حقوقی، این موضوع را در مراجع قضایی به جریان می‌اندازد.

یکی از مهم‌ترین مزایای مطالبه نفقه توسط وکیل این است که تمام مراحل اداری و پیگیری‌های آن را شخصا انجام می‌دهد. بنابراین وقت شما تلف نمی‌شود. علاوه بر این به دلیل مهارت و تخصصی که دارد می‌‌تواند پیگیری پرونده را با صرف زمان و هزینه کمتری برای شما انجام دهد.

به صورت کلی نه تنها دریافت نفقه، بلکه هر پرونده حقوقی را اگر به فرد متخصص واگذار کنید می‌توانید نتیجه بهتری دریافت کنید. به همین دلیل از صرف هزینه در این زمینه نگران نباشید.

 

 

وکیل مطالبه نفقه

 

 

مطالبه نفقه توسط وکیل چه مدت زمان می برد؟

برای مطالبه نفقه زوجه توسط وکیل باید روال عادی حقوقی را طی کرد، با این تفاوت که یک فرد آگاه به مسائل حقوقی در کنار شما خواهد بود و نمی‌گذارد که مرتکب اشتباهات دیگری شوید. طبق قوانین، شما باید ابتدا یک دادخواست رسمی کامل کرده و با توجه به شرایط پرونده و مقدار رقم نفقه، به مرجع صالح مناسب مراجعه کنید. با توجه به تعداد پرونده‌های موجود در آن مرجع، زمان انتظار شما نیز متفاوت خواهد بود. کامل بودن مدارک مورد نیاز پرونده نیز بر سرعت روند حل مشکل تاثیر گذار است.

البته که در بسیاری از موارد نیاز است که هر دو طرف در دادگاه حاضر شده و در خصوص جبهه خود صحبت کنند. همین موضوع می‌تواند روند بازرسی را کند کرده و با شرکت نکردن افراد، زمان بیشتری برای مطالبه نفقه زوجه صرف می‌ گردد. می‌توانید با استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی از مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی در خصوص روند کاری، مدت زمان انتظار و دیگر موارد حقوقی پرونده سوال پرسیده و ابهامات مدنظر خود را برطرف کنید. بهترین کار در این مقطع این است که قبل از هرگونه اقدام حقوقی، مدارک کافی جمع آوری کرده تا در آینده با مشکل کمبود اسناد مواجه نشوید.

 

 

 

 

نفقه زوجه

 

حق الوکاله وکیل برای مطالبه نفقه زوجه

حق الوکاله وکیل برای انجام پروژه‌های مختلف و پرونده‌های حقوقی، با توجه به حوزه و نوع پرونده متفاوت خواهد بود. از طرفی تجربه وکیل در حل پرونده‌ها نیز بر مقدار این دستمزد اضافه خواهد کرد. در موضوع مطالبه نفقه زوجه، به دلیل اینکه اثبات عدم پرداخت نفقه توسط همسر دشوار است، بهتر است حتما از وکیل کمک گرفته و از راهنمایی‌های او در این مسیر استفاده کنید. وکیل شما نیز با توجه به نوع خدمات و زمانی که برای این موضوع صرف می‌کند، مستحق دریافت دستمزد مناسب خواهد بود. مقدار این حق الوکاله با توجه به توافق طرفین در ابتدای کار مشخص می‌شود.

همانطور که گفته شد، پارامترهایی برای تخمین حق الوکاله وکیل برای مطالبه نفقه زوجه وجود دارد. از آنجا که کل پرونده در خصوص مسائل مالی است، حتی می‌توان بر روی درصدی از کل رقم نفقه زوجه به توافق رسید. در صورتی که بخواهید از خدمات مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی استفاده کنید، می‌توانید به وبسایت مجموعه مراجعه کرده و از لیست هزینه‌های مشاوره حقوقی تلفنی مطلع شوید. همچنین در صورتی که به یک وکیل به صورت تمام وقت برای حل پرونده مطالبه نفقه زوجه نیاز داشته باشید، کافیست با مرکز تماس گرفته و از کارشناسان مربوطه حق الوکاله وکیل را جویا شوید.

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا جلسات مشاوره خود را برگزار کند. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا وقت برای شما رزرو شود.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی