موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

مجازات قلدر مابی و زور گویی در فضای مجازی

مجازات قلدر مابی و زور گویی در فضای مجازی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۶ | ۱۴:۴:۳۹

مجازات قلدر مابی و زور گویی در فضای مجازی

اینترنت و استفاده از سامانه های اینترنتی، جز لاینفک زندگی امروز ما هستند؛ بر اکثر ما پوشیده نیست که زندگی بدون تلفن های همراه، غیر ممکن نه، اما بسیار دشوار خواهد بود. اگر بعنوان کاربر فعال در این سامانه ها حضور داشته باشیم، زورگویی و رفتار قلدرمابانه را حتما تجربه کرده ایم؛ از این رو تصمیم گرفته ایم تا در ادامه این مقاله به توضیح و تفصیل تخصصی این امر بپردازیم؛ اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که حتماً ویدئوی یک دقیقه ای زیر را مشاهده فرمایید.

 

مجازات توهین و تهدید در فضای مجازی (توصیات بانوی وکیل ما در این خصوص)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

هر زورگویی، توهین یا تهدیدی به هر صورتی که باشد قابل پیگرد است؛ فقط باید کار را به کاردان سپرد تا فرد هتاک و زورگو را به نحو احسن و با کمترین هزینه به سزای اعمالش رساند؛ از این رو، امکان دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی با وکیل متخصص 24 ساعته در موسسه حقوقی ما مهیاست تا بهترین راهکار های ممکن را با ضمانت قیمت و کیفیت در مقابله این افراد، دریافت نمایید؛ برای اطلاع از شرایط دریافت این مشاوره تنها کافیست که تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

رفتار قلدر مابانه و سرگذشت تلخ تایلر کلمنتی (Tyler clementi) و امثالهم

تحقیقات سال 2007 در امریکا نشان داده است که دانش اموزانی که قربانی رفتار های قلدرمابانه چه در فضای مجازی و چه در فضای مجازی یا در زندگی حقیقی شده اند، دو برابر بیشتر از بقیه دانش اموزان تمایل به خودکشی و آسیب رساندن به خود دارند؛ در سال 2010، خودکشی تایلر کلمنتی، دانشجوی 18 ساله امریکایی بدنبال آنچه رفتار قلدرمابانه در فضای مجازی تلقی می شد، سر و صدای زیادی بر پا کرد؛ هم اتاقی تایلر در خوابگاه بدون اطلاع او، دوربینی در اتاق جاسازی کرده و از عشق ورزی تایلر با هم جنس خود فیلم گرفته بود؛ این هم اتاقی ویدیو را در توییتر با عنوان «مچ هم اتاقی هم جنس گرایم را گرفتم » منتشر کرد.

تایلر دو روز بعد از انتشار ویدیو از بالای پلی در نیویورک خود را به پایین انداخت. جامعه ی سال 2010 نسبت به افراد هم جنس گرا دید متفاوتی داشت تا جامعه ی امروزی؛ در عین حال که هم اتاقی تایلر محاکمه شد، توییتر در این زمینه مورد اتهام واقع نشد.

والدین تایلر، بعد از این اتفاق در سال 2011 نهاد خیریه ای تاسیس کردند که به حمایت از افراد هم جنس گرا و قربانیان قلدر و زورگویی در فضای مجازی می پرداخت.

اصطلاح رفتار قلدرمابانه در فضای مجازی به تهدید یا ارتباط زورگویانه ای اطلاق می شود که در فضای مجازی صورت گرفته باشد؛ در شکایات علیه سامانه های فضای مجازی به دلیل وجود قانون حمایتی سال 1996، اکثر شکایات در مراحل اولیه بدون رسیدگی قانونی باطل اعلام می شوند

طبق قانون مذکور، هیچ سامانه ای نسبت به اطلاعاتی که کاربران در فضای مجازی انتشار می دهد مسیول نیست. اما ایا این قانون در دنیای امروزی نیز کاربردی دارد؟ با ما همراه باشید تا این مورد را بررسی نماییم.

 

بررسی قانون حمایتی سال 1996 محاکم آمریکا در خصوص رفتار قادرمابانه در فضای مجازی

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

دادگاه تجدید نظری اخریا، به این سوال پاسخ روشن تری داده است. در این پرونده...

کاربری از سامانه شریک یابی (معادل همسر یابی در ایران) آنلاینی شکایت کرده بود؛ این سامانه که گریندر نام دارد، مخصوص شریک یابی برای افراد هم جنس گراست؛ دوس پسر سابق شاکی با ساختن صفحه ای با اسم و مشخصات جعلی، 1400 مرد را به منزل او جهت دریافت سرویس های جنسی روانه کرده بود.

این اتفاق در طی 10 ماه افتاده بود؛ دادگاه بدوی با استناد به قانون حمایتی ذکر شده شکایت را بی اساس خوانده بود، از طرفی هم دادگاه تجدید نظر، در این مورد اظهار کرد که باید راه های منطقی تری جهت حمایت از مصرف کنندگان سامانه های اینترنتی در پیش گرفت و پرونده را مجددا به جریان انداخت.

 

اگر سامانه ای از فیلتر خطرناکی استفاده کند، آیا همچنان می تواند در لوای این قانون حمایتی محفوظ بماند؟

اسنپ چت، فیلتری دارد با ان می توانست سرعت کاربر اندازه گرفته شود و در ان سامانه گزارش شود. در سال 2017 کاربر 17 ساله ای امریکایی، درحالی که از این فیلتر استفاده می کرد، تعادل خود در رانندگی را از دست داد و اتومبیل او از جاده منحرف شد؛ این تصادف باعث اسیب های روحی و روانی بسیار به این کاربر شد.

کاربراز اسنپ چت بخاطر تشویق به استفاده از سرعت زیاد و ترغیب به انجام اعمال خطرناک شکایت کرد. کاربر در زمان تصادف 123 مایل در ساعت سرعت داشت. دادگاه بدوی با استناد قانون حمایتی ذکر شده شکایت کاربر را فاقد وجه قانونی دانست.

در مرحله ی تجدید نظر قاضی استدلال کرد که این سامانه در ایجاد فیلتر ها، باید در نظر داشته باشد که فیلتر مورد نظر، امکان ایجاد اسیب یا خطر به اجتماع را نداشته باشد؛ در صورتی که کاهلی کردن در این زمینه، سامانه های قصور ورزیده اند و باید از نظر حقوقی پاسخگو باشند، پرونده مشابه دیگری که اخیرا در دادگاه فدرال کالیفرنیا مطرح شده است، بار دیگر این قانون را مورد سوال قرارداده است.

 

فساد اخلاقی چارچوب های اسنپ چت و یولو در گسترش رفتار قلدرمابانه در جهان

 

 

اسنپ چت فیلتری دارد که از کمپانی های یولو و ال ام کی گرفته شده است؛ این فیلتر اجازه می دهد افرادی به صورت ناشناس از شما سوال بپرسند یا نظرشان را به شما بگویند و نه تها در صورتی اجازه می دهند هویت افراد فاش شود بلکه اجازه می دهد که آن پرسش یا نظر در دید عموم قرار گیرد ...

در جوآن سال 2020، نوجوان 16 ساله ای بعد از اینکه ماه ها از افراد ناشناسی پیغام های تهدید امیز با موضوع جنسی در اسنپ چت می گرفت، دست به خودکشی زد.

اخرین چیزی که این نوجوان قبل از اقدام به خودکشی در اینترنت جست و جو کرد چگونگی کشف هویت افراد در سامانه یولو بود.

مادر این نوجوان پس از کشف آن چه بر سر پسرش گذشته بود، بارها تلاش کرد تا مسئله را به اسنپ چت از طریق ایمیل گزارش دهد و پس از ارسال چندین ایمیل بی نتیجه و عدم توجه اسنپ چت، شکایت خود را به دادگاه برد.

والدین این نوجوان به همراه انجمن خیریه تایلر کلمنتی، شکایتی علیه سه شرکت اسنپ چت یولو و ال ام کی تهیه کردند؛ این شکایت که به تازگی مطرح شده است، در نظر دارد به صورت گروهی از افرادی که از این سامانه آسیب دیده اند حمایت کند. این شکایت اظهار می دارد که با اختفای هویت افراد، این سامانه ها قلدر مابی در فضای مجازی را هموار می کنند. این قلدر مابی و زورگویی به جایی می رسد که استفاده از این سامانه ها برای نوجوانان خطرناک محسوب می شود؛ این شکوائیه خواستار توقف کارکرد سریع اپلیکیشن هایی می شود که از نظر ایجاد فضای قلدرمابی در فضای مجازی، از ساختار امنی برخوردار نیستند، به طور میانگین حدود 93 میلیون نوجوان در آمریکا از این سامانه استفاده می کنند.

تا این لحظه هیچ کدام یک از این سه سامانه به این شکوائیه واکنشی نشان نداده اند؛ امید است که با عوض شدن رویه قضایی در این زمینه و به روز شدن قوانین متناسب با نیاز های روزمره مرد، شاهد تحولاتی در جهت ایجاد محیطی سالم تر و امن تر در فضای مجازی باشیم.

 

نگارنده متن: خانم حنا روح بخش

مشاور حقوقی حقوق بین الملل و حقوقی ایران

وکیل دادگستری در کالیفرنیا - امریکا

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار

مشاوره حقوقی فوری تلفنی بارداری نامشروع با وکیل خانم معتمد دادگستری

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مجازات سقط جنین نامشروع

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی