موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

شکایت کیفری ممانعت از ملاقات فرزند

شکایت کیفری ممانعت از ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۷ | ۱۴:۱:۲۲

در قانون آمده است که والدین حق دیدن فرزند خود را داشته و این حق یک موضوع طبیعی است و حتی مسئله‌ای مانند طلاق نیز نمی‌تواند مانع این حق شود. با این حال زمانی که هر دو طرف تصمیم به جدایی می‌گیرند، باید در مورد حضانت فرزند خود تصمیمی گرفته و یک نفر این مسئولیت را قبول کند. در نهایت دادگاه نیز طبق قوانین، حضانت را به یک نفر داده و به طرف دیگر حق ملاقات فرزند را اعطا می‌کند و در روزهای مشخصی از هفته یا ماه، والد دیگر می‌تواند بچه خود را ببیند.

در صورتی که آن فردی که دارای حق ملاقات فرزند بوده، شرایطی را برای محیط زندگی کودکشان ایجاد کند که از نظر جسمی و روحی به او آسیبی برسد، افراد ذی نفع می‌توانند در خصوص این موضوع شکایت کیفری تنظیم کرده و از دادگاه بخواهند که دستور ممانعت از ملاقات فرزند این شخص صادر گردد. از این رو باید بتوانید مدارک و مستندات کافی در این خصوص جمع آوری کرده و هنگام شکایت کیفری این مدارک را به قاضی نشان دهید. با انجام یک دفاع حقوقی مناسب، می‌توانید حکم ممانعت از ملاقات فرزند را کسب کنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مراحل شکایت کیفری ممانعت از ملاقات فرزند

طرح شکایت در خصوص ممانعت از ملاقات فرزند را می‌توانید در زمان‌های مختلفی به دادگاه ارائه کنید. چه در آستانه طلاق هستید و چه پس از اتمام نتیجه دادگاه، امکان شکایت در خصوص این موضوع وجود دارد. کافی است در ابتدا با یک شخص باتجربه در زمینه مسائل حقوقی مشورت کرده تا از جزئیات کار مطلع شوید. پس از آن باید یک شکوائیه جهت ممانعت از ملاقات فرزند تهیه کنید که در آن دلایل اصلی برای این موضوع ذکر شده باشد. پس از آن با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه شکوائیه خود به همراه دیگر اسناد لازم، این دادخواست به دست مرجع صالح رسیدگی کننده خواهد رسید.

با حضور در دادگاه و دفاع از شکایت خود، در صورت اثبات به قاضی مربوطه، حکم ممانعت از ملاقات فرزند نهایی شده و دیگر از بابت این موضوع نیاز نیست نگرانی خاصی داشته باشید. در صورتی که نمی‌دانید چطور یک شکوائیه مناسب برای این موضوع نگارش کنید و یا چطور باید در دادگاه از این موضوع حرف بزنید، یک مشاوره حقوقی تخصصی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن وکلای خانواده بسیار باتجربه، می‌تواند دادخواست مورد نیاز شما را در کمترین زمان آماده کرده و شما را در خصوص مراحل شکایت کیفری مد نظر راهنمایی کند.

 

 

ممانعت از ملاقات فرزند

 

مرجع صالح برای شکایت ممانعت از ملاقات فرزند

در بسیاری از موارد متوجه می‌شوید که در خصوص پرونده طلاق و مسائل مربوط به ملاقات فرزند، تمام تصمیم‌گیری‌های نهایی را مرجع صالح مربوطه می‌گیرد. آشنایی با این نهاد و همینطور نحوه کار آن باعث می‌شود شناخت خوبی نسبت به کل فرآیند طلاق و اثرات پس از آن پیدا کنید.  

در صورتی که لازم باشد یک شکوائیه برای ممانعت از ملاقات فرزند خود تهیه کنید، این شکایت را باید به دادگاه خانواده رسانده و این مرجع وظیفه رسیدگی به پرونده‌های مربوط به فرزندان پس از طلاق را بر عهده دارد. موسسات حقوقی که کار وکالت افراد مختلف را بر عهده می‌گیرند، در زمینه نگارش دادخواست به شما کمک کرده و به شما یاد می‌دهند که چطور این شکوائیه را به دست دادگاه خانواده برسانید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن بهترین نیروی انسانی در زمینه پرونده‌های طلاق و حضانت فرزند، در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی کرده و در صورتی که نیاز به کمک بیشتری داشته باشید، حتی شما را در دادگاه خانواده نیز همراهی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل شکایت خود، می‌توانید به بخش مشاوره حقوقی انلاین و رایگان وبسایت مجموعه وکیل تلفنی مراجعه کنید و از افراد باتجربه مشاوره بگیرید.

 

 

دادخواست ملاقات فرزند 
هزینه نگارش شکوائیه 
نگارش شکوائیه
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

مدارک لازم برای شکوائیه ممانعت از ملاقات فرزند

مهم‌ترین قدم و یکی از ابتدایی‌ترین مراحل شکایت از طرف دیگر پرونده در خصوص ممانعت از ملاقات فرزند، تهیه و نگارش یک شکوائیه کامل و مناسب است. به این منظور باید از نحوه نگارش یک متن اداری اطلاع داشته و همینطور به اصطلاحات حقوقی نیز اشراف داشته باشید. یکی از موارد مهم در هنگام تهیه این سند این است که تمامی اطلاعات داخل آن باید صحت داشته و از این رو تمامی مشخصات و اطلاعات وارد شده در آن باید از روی مدارک اصلی نوشته شده باشد. از مهم‌ترین مدارک می‌توان به اسناد هویتی شخص شکایت کننده اشاره کرد.

به این منظور باید از روی کارت ملی و شناسنامه خود اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید. پس از آن با استفاده از سند ازدواج یا گواهی طلاق، باید موارد مربوط به والد دیگر که قصد دارید از او شکایت کنید را کامل کرده و در نهایت با استفاده از گواهی تولد فرزندان، جای خالی در شکوائیه را پر کنید. از آنجا که دادخواست شما اولین چیزی است که توسط قاضی بررسی می‌شود، تهیه این سند باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد. می‌توانید به این منظور از موسسه حقوقی وکیل تلفنی کمک گرفته تا شکوائیه مورد نیاز شما را تنظیم کند.

 

هزینه نگارش شکوائیه ممانعت از ملاقات فرزند

بسیاری از افراد تا به حال درگیر مسائل حقوقی نشده‌اند و نمی‌دانند چطور باید یک شکوائیه مناسب برای مشکلات خود تهیه کنند. موضوع ممانعت از ملاقات فرزند نیز مسئله بسیار مهمی است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کرد. از آن‌جا که در صورت وجود اشتباه در دادخواست خود، شکایت به درستی انجام نشده و لازم است دوباره کار را از ابتدا انجام دهید، بهتر است ریسک این کار را قبول نکرده از مجموعه‌های حقوقی مختلف شهر خود بخواهید که این متن را برای شما آماده کنند.

 

 

 

ملاقات فرزند

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن خدمات منحصر به فرد خود می‌تواند در کمترین زمان و به صورت غیر حضوری شکوائیه را تنظیم کرده و آن را برای شما ارسال کند. از این رو تنها باید اطلاعات مربوط به خود و فرزندان را به صورت اینترنتی ارسال کرده تا وکلای مجموعه یک شکوائیه مناسب را نگارش کنند. هزینه تنظیم یک دادخواست ممانعت از ملاقات فرزند در حدود 300 هزار تومان خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کرده تا از شرایط نگارش شکوائیه تا هزینه‌های آن بیشتر بدانید.

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری در زمینه انجام امور مربوط به طلاق، مانند موارد ممانعت از ملاقات فرزند، می‌تواند به صورت شبانه روزی به شما خدمات ارائه داده و مشاورین این مجموعه در تمامی مراحل این اقدام قانونی در کنار شما خواهند بود. سریع‌ترین راه دسترسی به وکلای خانواده تماس با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 است.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی