موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

عواقب عدم اجرای دستور موقت ملاقات فرزند

عواقب عدم اجرای دستور موقت ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۵ | ۲۳:۵۸:۲

اگر زوجین به هر دلیلی از هم جدا شده و در یک خانه مشترک سکونت نداشته باشند، حضانت فرزند با یکی از والدین خواهد بود. پس والد دیگر باید حتما برای دیدار با کودک خود، حق ملاقات فرزند داشته باشد. البته این حق می‌تواند به دلایل مختلف از جمله سو رفتار والد، دچار تغییر شود. با این حال، تا وقتی مشکلی پیش نیامده والدین می‌توانند بدون شروط خاصی با فرزندان ملاقات کنند.

برای ثبت دادخواست ملاقات فرزند، باید مدارکی به دادگاه ارائه دهید. این مدارک شامل مدارک هویتی والد درخواست دهنده است. پس باید شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید. علاوه بر این چنین درخواستی هزینه هم داشته که پرداخت آن در زمان ثبت ضروری است. علاوه بر این موارد باید تصویر مصدق سند ازدواج را هم همراه خود داشته باشید.

البته از آن جایی که زوجین از هم جدا شده‌اند، علاوه بر سند ازدواج باید سند طلاق را هم همراه خود داشته باشید. در صورتی که اصل این اسناد در اختیارتان بوده که هیچ مشکلی نخواهید داشت، اما اگر اصل را ندارید باید رونوشت صادر شده از دفترخانه را به همراه داشته باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط صدور دستور موقت ملاقات فرزند

حضانت فرزندان تا 7 سالگی با مادر بوده و فقط در صورتی به پدر واگذار می‌شود که از لحاظ قانونی سلامت روانی مادر زیر سوال برود. بعد از آن دخترها تا سن 9 سالگی و پسرها تا سن 15 سالگی با پدر زندگی می‌کنند. حالا در طول مدتی که فرزندان با هر والد زندگی می‌کنند، والد دیگر می‌تواند با فرزندان ملاقات کند. با این حال ممکن است بین زوجین اختلافاتی رخ دهد که برای ملاقات فرزند نیاز به دستور موقت وجود داشته باشد.

براساس قانون حمایت از خانواده، دادگاه قبل از اینکه رای نهایی برای حضانت، نگهداری و دیدار با فرزند را صادر کند؛ یک دستور موقت ملاقات را تایید می‌کند. این دستور بدون نیاز به تایید رئیس حوزه قضایی اجرا می‌شود و طبق آن دادگاه 6 ماه فرصت دارد تا نتیجه نهایی در مورد دعوای اصلی را اعلام کند.

برای دریافت دستور موقت ملاقات فرزند، یکی از افراد ذی نفع باید در این زمینه به دادگاه مراجعه کنند. در مورد این موضوع در ماه 40 قانون حمایت از خانواده صحبت شده است. از آن جایی که کمی روند رسیدگی به این موضوع سخت و زمان‌بر بوده، بنابراین توصیه می‌شود تا حتما قبل از اقدامات مهم از یک وکیل مشورت بگیرید. دریافت مشاوره حقوقی می‌تواند تا حد زیادی روند رسیدگی را تسریع کرده و راهکارهای قانونی مختلف را پیش روی شما قرار دهد.

 

مرجع صالح برای صدور دستور موقت ملاقات فرزند

مرجع صالح برای رسیدگی به دستور موقت ملاقات فرزند در همان دادگاهی انجام می‌شود که به طلاق و حضانت فرزند رسیدگی کرده است. در نتیجه دادگاه خانواده مسئول رسیدگی به چنین پرونده‌ای خواهد بود. هر یک از والدین که قصد داشته باشند موضوع حضانت فرزندان را پیگیری کرده و به دنبال دستور ملاقات موقت باشند، باید ابتدا به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند.

 

 

 

وکیل دادگستری خانواده 
دادخواست ملاقات فرزند 
دستور موقت 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

ثبت کلیه درخواست‌های حقوقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود. بعد از آن این درخواست به نزدیکترین شعبه دادگاه خانواده در محل سکونت فرد ارجاع داده می‌شود. سپس وقت آن بوده که با برگزاری جلسات دادگاه، به پرونده رسیدگی شود.

در چنین موقعیت‌هایی اغلب افراد به سراغ وکلای کاربلد در زمینه حضانت فرزندان هستند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا به تیم وکلای موسسه وکیل تلفنی مراجعه کنید. شما می‌توانید هم از مشاوره حقوقی تلفنی برای دریافت راه حل‌های مناسب بهره‌مند شوید و هم با مراجعه حضوری پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. 

 

مراحل اجرای دستور موقت ملاقات فرزند

مراحل اصلی برای اینکه بتوانید دستور موقت ملاقات فرزند را دریافت کنید به این شکل است که در ابتدا باید با یک وکیل خبره صحبت کرده و دلایل و شرایط خود را برای ملاقات فرزند با او در میان بگذارید. پس از آن باید یک دادخواست مناسب تهیه کرده و از دادگاه درخواست کنید تا به صورت فوری اجازه ملاقات با فرزند شما را بدهد. پس از بررسی‌های لازم و سریع ازطرف مرجع صالح تصمیم گیرنده، رای نهایی صادر می‌شود. اگر شرایط نگهداری از فرزند خود را داشته باشید و نکته منفی در پرونده وجود نداشته باشد، احتمال دریافت دستور موقت ملاقات فرزند بالا بوده و موفق خواهید بود.

پس از آن می‌توانید به راحتی به والد دارای حضانت مراجعه کرده و در زمان‌های مشخص شده توسط دادگاه، کودکان خود را ببینید. روال انجام تمامی این کارها دارای نکته‌های خاصی است و در صورتی که نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشته باشید، بهتر است که از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کرده و از تجربه مشاورین ما در موسسه حقوقی وکیل تلفنی بهره ببرید. از آنجا که دیدن فرزند حق هر والدی است، معمولا دادگاه با صدور دستور موقت مخالفتی نمی‌کند تا پرونده به خوبی بررسی شده و در آینده رای کلی خود را در خصوص ملاقات فرزند صادر کند.

 

 

دستور موقت ملاقات فرزند

 

ایا عدم اجرای دستور موقت ملاقات با فرزند جرم است؟

در قانون در مورد عدم استرداد فرزند به فردی که دادگاه حضانت را به او داده به صراحت صحبت شده و هر فردی که مانع اینکار شود، بازداشت خواهد شد. در خصوص دستور موقت نیز صحبت کردیم و دیدیم که در چه شرایطی صادر می‌شود. در صورتی که این دستور به نتیجه نهایی برسد و برای یکی از والدین صادر گردد، او به صورت قانونی این اجازه را خواهد داشت تا فرزندان خود را دیده و در زمان مشخص شده با آن‌ها وقت بگذراند.

در صورتی که هر یک از ذی نفعان دیگر، مانند والدی که حضانت فرزندان را داشته یا خانواده او مانع اجرای این دستور موقت ملاقات فرزند شوند، مرتکب عمل مجرمانه‌ای شده و مستحق مجازات بوده و جریمه خواهند شد. در این راستا و طبق نظر مرجع صالح رسیدگی کننده و ماده 54 قانون حمایت از خانواده، در صورتی که والد دارای حضانت مانع دیدار بین والد دیگر و فرزندان شود، مجازات شده و باید جریمه‌ای برابر با جزای نقدی درجه هشتم پرداخت کند. در صورتی که این اقدام دوباره تکرار گردد، حداکثر مجازات مجاز برای آن شخص لحاظ خواهد شد.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره حتی در ایام تعطیل با شماره‌ تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی