موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

طلاق توافقی در کمتر از یک ماه

طلاق توافقی در کمتر از یک ماه

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۱۰ | ۱۵:۲۱:۳

زوجین بسته به اینکه چه شرایطی دارند، می‌توانند نوع طلاق خود را مشخص کنند. در صورتی که زوجین هر دو از زندگی مشترک خسته شده و به دنبال جدایی باشند، به آن طلاق توافقی گفته می‌شود. نکته مهم در طلاق توافقی دقیقا همین موضوع بوده که دو نفر همزمان به این نتیجه می‌رسند که از هم جدا شوند. در این حالت قانون هم بیشترین حمایت را انجام داده و راهکار مناسب را ارائه می‌دهد.

در طلاق توافقی، درخواست طلاق از جانب زوج ثبت شده اما زوجه هم با آن موافق است. بنابراین بعد از طی مراحل قانونی، طرفین باید جدایی خود را ثبت کنند. با این حال، قبل از ثبت طلاق باید در جلسات مشاوره شرکت کنند. در صورتی که با موفقیت این جلسات را پشت سر بگذرانند، گواهی عدم انصراف صادر می‌شود.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

با گواهی عدم انصراف باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و درخواست طلاق خود را با مدارک ثبت کنند. بعد از آن، پرونده به دادسرای خانواده ارجاع داده شده و جلسات دادگاه برگزار می‌شود. در نهایت زوجین می‌توانند جدا شده و هر کدام مسیر زندگی خود را بروند.

 

مهریه در طلاق توافقی

موضوع مهریه در طلاق توافقی و یک طرفه مساله مهمی بوده که قانون در هر صورت از آن پشتیبانی می‌کند. به این معنا که فرقی ندارد زوجه درخواست طلاق داده باشد یا زوج، در هر صورت مرد موظف به پرداخت مهریه زوجه است. حالا نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که در طلاق یک طرفه از جانب زوج، لزومی برای بخشش مهریه یا کاهش مقدار آن وجود ندارد.

این در حالی است که در بسیاری از طلاق‌های توافقی، این امکان وجود دارد که زوجه یا مهریه خود را ببخشد یا مقدار آن را کم کند. همه چیز به این بستگی دارد که زوجین چه توافقی با هم کرده باشند. در صورتی که برای پیگیری روند طلاق خود از یک وکیل کاربلد مشاوره حقوقی دریافت کرده باشید، متوجه این مساله می‌شوید که باید در مورد دریافت مهریه حتما با زوج توافق کنید.

مشکلی که وجود دارد این است که در مساله دریافت مهریه، با زوج توافقی حاصل نشود؛ ممکن است این روند سال‌ها طول بکشد. به همین دلیل توصیه اکثر وکلا این بوده که از طریق مذاکرات مستمر، به یک توافق نهایی برسند. پس در اینجا لزوم حضور یک وکیل طلاق را برای پیشرفت روند پرونده متوجه می‌شویم.

 

 

 

طلاق توافقی

 

طلاق توافقی فوری به کمک وکیل

یکی از سریع‌ترین انواع طلاق در ایران، طلاق توافقی است. با این حال هنوز هم بدون حضور یک وکیل این روند کند و کسل کننده می‌شود. پس در همین ابتدای شروع روند طلاق، بهتر است به سراغ یک تیم حقوقی متخصص بروید. انتخاب یک وکیل باتجربه برای اینکه مسئولیت پرونده را برعهده بگیرد، نقش اساسی در کسب نتیجه مطلوب دارد.

همانطور که گفتیم در طلاق توافقی هم نیاز به این بوده که موارد مالی مختلفی بین زوجین به توافقی برسد. وظیفه اصلی وکیل در چنین پرونده‌هایی همین بوده که تلاش کند تا نقش مذاکره کننده را ایفا کند. پس هرچه وکیل انتخابی شما حرفه‌ای باشد، این احتمال که بتوانید نتیجه دلخواه خود را کسب کنید، بیشتر است.

البته برخی از افراد توان مالی پرداخت دستمزد یک وکیل حرفه‌ای را ندارند، در این صورت توصیه ما این است که از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان استفاده کنید. سوالات خود را از وکلای کاربلد پرسیده و پاسخ دقیق برای آن دریافت می‌کنید.

 

 

 

 

نگارش دادخواست طلاق 
سامانه طلاق توافقی 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق توافقی

در میان تمام پرونده‌های طلاق، برخی نیز وجود دارند که شرایط انجام آن‌ها سخت نبوده و هر دو طرف مشتاق این هستند که بدون بروز مشکل جدیدی، پرونده طلاق توافقی آن‌ها به نتیجه برسد. در همچین شرایطی می‌توانید با کمی پرس‌وجو و همینطور تحقیق در اینترنت از مسیرانجام کار مطلع شده و خودتان دست به اقدام بزنید. در این بین اگر با سوال حقوقی جدی مواجه شدید و یا اینکه نمی‌دانستید در هر مرحله چطور باید کار را انجام دهید، از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کرده و از کارشناسان مربوطه در خصوص مشکل خود راهنمایی بگیرید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن وکلای مخصوص خانواده که به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به تلفن‌ها هستند و در هر روزی که با ابهامی روبرو شدید، می‌توانید از آن‌ها در مورد آن مشورت بگیرید. با اینکار نیازی به استخدام تمام وقت وکیل طلاق نداشته و تنها در مواردی که پرونده شما دچار مشکل می‌شود، از متخصص مربوطه راهنمایی خواهید گرفت.

 

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی عنوان جالبی داشته و بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای انجام آن نیاز به تشریفات خاصی نیست. باید گفت مقوله طلاق در ایران همیشه پیچیدگی‌های خاص خودش را داشته و برای اینکه کار شما به انتها برسد، باید مسیر پر پیچ و خمی را طی کنید. از این رو وجود یک وکیل و یا استفاده از مشاوره‌های حقوقی چقدر می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند. اگر که می‌‌خواهید از مسیر دادگاه خود منحرف نشده و پس از مدتی به نتیجه دلخواه خود در طلاق توافقی برسید، بهتر است حتما از یک وکیل طلاق کمک بگیرید.

 

 

 

بهترین وکیل طلاق

 

در این بین موضوعی که باید از همان ابتدا مشخص کنید، حق الوکاله وکیل طلاق شما است. این مبلغ بر اساس پارامترهای مشخصی تعیین می‌گردد. با اینکه طلاق به صورت توافقی است و دردسر کمتری دارد، باز هم یک وکیل کاربلد تمام ابعاد پرونده را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مواردی مانند پیچیدگی پرونده، گستردگی و مدت زمانی که برای حل آن مورد نیاز است، حق الوکاله مدنظر خود را مشخص می‌کند. با توجه به نوع توافق و تمامی موارد گفته شده، می‌توانید قرارداد وکالت را امضا کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. از طرفی با استفاده از مشاوره حقوقی نیز می‌توانید به سوالات حقوقی خود پاسخ داده و قبل از استخدام یک وکیل، دید خوبی نسبت به مشکلات پیدا کنید.

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی متخصص در زمینه پرونده‌های طلاق و مهریه، آماده بوده تا به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل جلسات مشاوره را برگزار کند. بنابراین در هیچ زمانی نگران عدم حضور یک وکیل کاربلد نخواهید بود. برای رزرو وقت در سریع‌ترین زمان ممکن تنها باید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. جلسات مشاوره با حضور وکلای متخصص و حرفه‌ای برگزار می‌شود. علاوه بر این در هر پرونده دو وکیل از شروع تا پایان روند رسیدگی حضور خواهند داشت.

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی