موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل حرفه ای رجوع در طلاق

وکیل حرفه ای رجوع در طلاق

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۷ | ۱۵:۴۹:۳۸

وکیل حرفه ای رجوع در طلاق

در طلاق رجعی، نکاح به صورت قطعی گسسته نمی شود و زوج می تواند در مدت عده رجوع پیدا کند و نکاح از ابتدا شروع شود و این امکان در مدت عده امکان پذیر است شما می توانید در صورتی که در شرایط رجوع در طلاق قرار گرفته اید با مشاوران حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته و وکیل حرفه ای رجوع در طلاق ارتباط برقرار نمایید و سوالات مربوط به رجعی بودن طلاق و رجوع طلاق به خاطر فرزندان و دیگر سوالات و ابهامات خود در این زمینه را جویا شوید و بهترین تصمیم را با همراهی وکلای مجرب این موسسه حقوقی بگیرید.

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

رجوع در طلاق بخاطر فرزندان:

رجوع پس از طلاق به معنای بازگشت زوجین به زندگی مشترک است و اعلام انصراف به طلاق را گویند و نکته قابل تامل این است که رجوع در طلاق فقط به اراده و خواست مرد امکان پذیر است و هر طلاقی که بائن نباشد، رجعی خواهد بود. وکیل حرفه ای رجوع در طلاق  در مورد فرزندان طلاق با تخصص و تجربه و آگاهی به قوانین می تواند راهکارهایی مناسب را جهت رجوع در طلاق ارائه دهد و آرامش را به خانواده برگرداند. زیرا بسیاری از زوجین به دلیل اختلافات فرهنگی و یا اختلافات در اخلاقیات  تفاهمی بر سر ادامه زندگی مشترک ندارند ولی بعد از طلاق، تجربه تلخ زندگی پس از طلاق تجربه را می کنند و پی به بی اهمیتی و حل شدن موضوعاتی که بر سر آن تفاهم نداشته اند می برند و به این نتیجه می رسند که مشکلات بوجود آمده  قابل حل هستند و لاینحل نیستند و نگرانی هایی  مانند سرنوشت فرزندان و صدمات روحی که به آنها وارد می شود دلیلی می شود تا زن و شوهر را بعد از طلاق به طرف رجوع در طلاق سوق دهد ولی چقدر خوب است علاوه بر نگرانی به آینده فرزندان سعی بر ایجاد عشق و علاقه زوجین به هم و گذشت و صبوری در مشکلات را در اولویت کاری خود قرار دهند. درصورت قرار گرفتن رجوع به طلاق  بهتر است قبل از هر گونه اقدام با مشاوران حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته و وکیل حرفه ای رجوع در طلاق ارتباط داشته و بهترین مسیر و کوتاهترین را ه را انتخاب نمایید.

رجعی بودن طلاق به چه معناست؟

رجعی بودن طلاق به چه معناست؟

در قانون مدنی، طلاق بر دو نوع است، یکی طلاق بائن و دیگری طلاق رجعی و این تقسیم بندی فقط بر اساس وجود و یا عدم وجود قابلیت رجوع از طلاق است و اگر در هنگام عقد مرد حق رجوع به زن را بعد طلاق داشته باشد می تواند در زمان عده زن بدون نیاز به محرمیت دوباره زن و شوهر شوند و مطابق ماده 1148 قانون مدنی در طلاق رجعی مرد در طول عده می تواند از طلاق رجوع پیدا کند و به زندگی مشترک باز گردد. در زمان عده طلاق رجعی، زن همچنان همسر زن محسوب می شود. و نفقه هم به او تعلق می گیرد و در مدت طلاق زن و مرد همچنان زن و شوهر هستند و می توانند تمام تکالیف و حقوق زوجین را داشته باشند و در صورت فوت هر یک از آنها دیگری مطابق قانون از او ارث می برد. و باید متذکر شویم که در طلاق بائن مرد حق رجوع به همسرش را ندارد مگر اینکه در ایام عده مهریه دوباره برای زن مشخص شود. در شرایط رجوع در طلاق بهترین گزینه ارتباط با وکیل حرفه ای رجوع در طلاق می باشد زیرا عدم بی اطلاعی در قوانین حقوقی می تواند مشکلات بیشتری را پیش روی شما قرار دهد. شما می توانید با ارتباطی آسان  بصورت آنلاین با مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته ارتباط داشته و سوالات و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شرایط رجوع پس از طلاق در طلاق رجعی را می توان در چند مورد خلاصه نمود.

  • رجوع پس از طلاق فقط به خواسته مرد امکان پذیر است

  • رجوع می تواند با هر گفتار و یا نشانه از طرف مرد به قصد ادامه زندگی صورت گیرد مانند نوازش زن و یا سخنان محبت آمیز.

  • رجوع پس از طلاق در زمان عده طلاق رجعی امکان دارد و اگر زمان عده در طلاق رجعی به پایان رسیده باشد و مرد بخواهد رجوع داشته باشد باید مجددا ازدواج نمایند و آنرا در دفتر اسناد رسمی به ثبت برساند

  • در طلاق رجعی، در صورت رجوع مرد در طلاق، در زمان تعیین شده در عده، محرمیت همچنان برقرار است و در صورت رجوع  زوج، نیازی به جاری شدن خطبه عقد برای محرمیت  نداشته و از نظر شرع و قانون زوجین به هم محرم بوده و زوج می تواند رجوع خود را به هر نشانه یا لفظی اعلام کند.

  • اگر هریک از زوجین که در مدت عده بمیرد دیگری از او ارث می برد.

  • زن در مدت عده طلاق، مستحق دریافت نفقه است در واقع زوجه از نظر قانون هنوز همسر زوج در نظر گرفته می شود و به همین علت است که هنوز نفقه بر مرد واجب است.

طلاق مجدد بعد از رجوع به طلاق قبلی

طلاق مجدد بعد از رجوع به طلاق قبلی

طلاق مجدد بعد از رجوع به طلاق قبلی را می توان به زبان ساده اینگونه بیان نمود، اگر جدایی در طلاق رجعی برای اولین بار باشد طلاق نوبت اول رجعی گفته می شود و زن باید عده سه ماه و سه روز را نگه دارد و اگر متارکه سه بار انجام گرفته باشد و مرد سه بار رجوع پیدا کند برای بار چهارم دیگر امکان رجوع برای مرد وجود نخواهد داشت. وکیل حرفه ای رجوع در طلاق در راهنمایی در رجوع در طلاق و چگونگی حقوق و قوانین حاکم بر طلاق رجعی میتواند بهترین راهنما و بهترین گزینه باشد.

وضعیت مهریه در طلاق رجعی

در تمامی طلاق های رجعی با دو شاهد پایان می گیرد ولی در هنگام رجوع نیازی به گواه و یا شاهد وجود ندارد در طلاق رجعی می توان وکالت در رجوع داده شود یعنی زوج می تواند به لفظ و یا نوشته ای وکالت دهد که تمایل به بازگشت دارد و مهریه در طلاق رجعی می توان گفت مهریه در عقد نامه ثبت شده و دینی است که بر گردن مرد است اگر زن مهریه خود را ببخشد و یا هبه کند دیگر از نظر قانون لزومی به پرداخت مهریه توسط زوج نیست. مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته بهترین پل ارتباطی ما و شماست جهت پاسخگویی به سوالات حقوقی شما در تمامی زمینه ها.

مشاوره با وکیل در خصوص رجوع در طلاق

مشاوره با وکیل در خصوص رجوع در طلاق

گاهی به دلایل مختلفی زوجین تصمیم به طلاق می گیرند و بعد از گذشت مدتی از تصمیم خود پشیمان می شوند و تمایل به ادامه زندگی در کنار هم را می گیرند در چنین شرایطی و از آن جا که خانواده جایگاه ویژه ای در اسلام دارد و بر بنیان خانواده بسیار تاکید شده است به زوجین در چهارچوب خاص و شرایطی ویژه اجازه برگشت به زندگی و رجوع به زندگی مشترک را داده است. با توجه به پیچیدگی مفاهیم در قوانین حقوقی مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته با وکیل حرفه ای رجوع در طلاق بهترین اقدامی است که افراد در شرایط طلاق قرار گرفته اند و تمایل به بازگشت به زندگی مشترکشان دارند. زیرا عدم آگاهی از قوانین می تواند پیامدهای بدی برای زوج و زوجه در پی داشته باشد. این موسسه حقوقی جهت آرامش و دفاع از حقوق افراد جامعه بستری را آماده نموده است تا با ارتباطی آسان با بهترین  مشاوران حقوقی آنلاین و یا مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته ارتباط برقرار نمایید و از وکلای پایه یک راهنمایی و مشورت را در بدترین و سخت ترین روز های پیش آمده بخواهید و سختی این روزها را به آسانی تبدیل نمایید.

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

سوالات متداول:

  1. رجوع از طلاق رجعی به چه صورت انجام می گیرد؟

در طول مدت عده مرد می تواند رجوع کند و با هر کاری می تواند تمایل به ادامه زندگی مشترک را نشان دهد و رجوع را محقق سازد و این نشانه می تواند یک صحبت عاشقانه و یا یک نوازش باشد.

  1. آیا بعد از طلاق رجعی زن باید عده نگه دارد؟ و مدت زمان عده چقدر است؟

با توجه به قانون مدنی زن باید به مدت سه پاکی از عادت ماهیانه و یا تا وضع حمل طفل عده نگه دارد

  1. آیا طلاق رجعی در شناسنامه ثبت می شود؟

بله هر نوع طلاقی که صورت می گیرد در شناسنامه شخص ثبت می گردد.

  1.  برای ارتباط با وکیل حرفه ای رجوع در طلاق بهترین راه کدام است؟

ارتباط با  مشاوران حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته بهترین و کوتاهترین مسیر برای رسیدن به نتایجی خوب در پرونده های حقوقی شماست.

مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی رجوع از طلاق

مشاوره حقوقی طلاق

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی