موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی شهرکرد

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی شهرکرد

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۲/۶ | ۲۳:۲۰:۹

بعد از تغییراتی که در دولت الکترونیک به وجود آمد، سعی بر این شد که اغلب فعالیت‌ها و کارها به صورت اینترنتی پیش بروند. بنابراین برای نوبت دهی قوه قضاییه هم یک سامانه آنلاین فراهم شد. این تصمیم هم در وقت مراجعان صرفه جویی کرده و هم سرعت کارها را بیشتر می‌کند. هر فردی که برای پیگیری پرونده خود نیاز به حضور در مراجع قضایی دارد، می‌تواند از قبل نوبت خود را گرفته و راس ساعت آن‌ جا حضور پیدا کند.

این سامانه در سال 99 راه اندازی شده و شما می‌توانید بعد از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت کد، نوبت خود را به صورت آنلاین بگیرید. بنابراین اصلا نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت. تنها لازم است چند اپراتور در سمت مقابل حضور داشته باشند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند. مساله مهمی که وجود دارد این است که گاهی با قطع یا کند شدن سرعت اینترنت، مشکلات مختلفی به وجود می‌آید. با این حال تمام تلاش بر این بوده تا کیفیت همه چیز بیشتر شود.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

هنگامی که وقت خود را به صورت آنلاین دریافت کردید، باید آن را در سامانه عدل ایران وارد کنید. بعد از دریافت نوبت در سامانه عدل ایران، تنها کاری که باید انجام دهید فراهم کردن مدارک و اسناد برای مراجعه به دادگاه است. چند روز قبل از زمان مقرر هم پیامکی به شماره تلفن شما ارسال می‌شود تا نوبت را یادآوری کند. مجموع و برآیند این تغییرات باعث شده تا مراجعان رضایت بالاتری نسبت به قبل داشته باشند.

 

نحوه ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی قوه قضاییه

برای اینکه بتوانید در سامانه نوبت دهی قوه قضاییه ثبت نام کنید ابتدا باید وارد سایت عدل ایران به آدرس adliran.ir شوید. سپس از منوی سمت راست صفحه، وارد «سامانه نوبت دهی قضایی» شده و شماره ملی و رمز سامانه ثنا را وارد کنید. سپس روی گزینه «مرحله بعدی» کلیک کرده و منتظر کد ارسال شده بمانید. این کد از سامانه ثنا به شماره تلفن ثبت شده شما ارسال می‌شود. این کد را داخل کادر وارد کرده و روی «ورود» کلیک کنید.

حالا که موفق شدید حساب کاربری خود را راه‌اندازی کنید، باید در صفحه جدیدی که باز می‌شود روی گزینه نوبت دهی قضایی کلیک کنید. سپس گزینه «ثبت نوبت» در بالا سمت راست را کلیک کرده تا مراحل پایانی را طی کنید. از اینجا باید کمی بیشتر دقت کنید تا اطلاعاتی را اشتباه وارد نکنید.

 

 

سامانه نوبت دهی انلاین خدمات قضایی

 

در اولین مرحله که عنوان آن «علت مراجعه» بوده باید دلیل حضور خود را شرح دهید. قبل از آن هم باید نام و نام خانوادگی خود را همانطور که در شناسنامه بوده وارد کنید. در مرحله بعد که «مدارک مورد نیاز» نام دارد، به شما گفته می‌شود که چه مدارکی برای مراجعه حضوری نیاز دارید. روی کلید مرحله بعد کلیک کنید.

مرحله بعدی با نام «ورود اطلاعات تکمیلی» مشخص شده است. شماره پرونده و ردیف فرعی پرونده را باید در کادر موجود وارد کرده و روی مرحله بعد کلیک کنید. حالا که وارد مرحله 4 شده‌اید، لازم است تا واحد قضایی، سمت و دادورز یا همان قاضی را انتخاب کنید. در نهایت هم ساعت و روزهای خالی را به شما نشان می‌دهند که باید از بین آن‌ها انتخاب کنید. روی ثبت نوبت کلیک کرده و کد رهگیری که داده می‌شود را یادداشت کنید. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر یک وکیل آشنا به امور را استخدام کنید، تمام این مراحل را انجام داده و از طریق مشاوره حقوقی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پیگیری نوبت از سامانه نوبت دهی دادگستری

برای پیگیری نوبت از سامانه نوبت دهی دادگستری باید بعد از اینکه مراحل بالا را طی کردید، مجدد وارد سایت عدل ایران شوید. این پیگیری برای زمانی بوده که در مرحله اول ثبت نام کرده اما موفق به رزرو وقت با قاضی و شعبه مورد نظر خود نشده‌اید. در این حالت باید وارد سایت شده و تاریخ‌های اعلام شده جدید را بررسی کنید.

 

 

سامانه پرداخت قبوض دادگستری 
مشاوره حقوقی سامانه سجام 
مشاوره حقوقی بررسی سامانه ابلاغ 
مشاوره حقوقی دفتر خدمات قضایی 
درباره ما 

 

بهتر است روزانه به خصوص در ساعات کاری چند دفعه به سایت مراجعه کنید. به این دلیل که برخی افراد وقت‌های خود را کنسل می‌کنند، پس اگر روزانه سامانه را چک کنید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن وقت خود را رزرو کنید. البته این مسئولیت را هم می‌توانید به وکیل خود واگذار کنید. وکیل هم بعد از آخرین تغییرات شما را از طریق مشاوره حقوقی تلفنی مطلع خواهد کرد.

بعد از اینکه وقت مورد نظر با قاضی و در شعبه مناسب رزرو شد، باید با وکیل خود مشورت کنید. این مشاوره بیشتر در این زمینه بوده که چه مدارکی نیاز بوده و اگر دفاعیه باید حاضر شود، از قبل خود را برای آن آماده کنید.

 

باطل کردن نوبت در سامانه نوبت دهی دادگستری

مساله مهم بعدی که مطرح می‌شود این است که چگونه نوبت خود را در سامانه نوبت دهی دادگستری باطل کنید. اگر قبل از تاریخ تعیین شده برای مراجعه به شعبه، وارد سامانه شوید، می‌توانید آن را کنسل کنید. البته توصیه می‌کنیم تا موضوع ضروری و اورژانسی پیش نیامده، سعی نکنید که این وقت را تغییر دهید. دلیل آن هم این بوده که ممکن است نتوانید تاریخ جدیدی را معین کنید. با این حال برای آشنایی با باطل کردن نوبت در سامانه نوبت دهی دادگستری، ابتدا وارد سایت می‌شوید.

 

 

سامانه نوبت دهی دادگستری

 

چهار گزینه در بالای صفحه مشخص بوده که یکی از آن‌ها ابطال نوبت است. روی آن کلیک کرده و کد رهگیری که هنگام ثبت نام به شما داده شده بود را وارد می‌کنید. سپس نام، نام خانوادگی و شماره ملی را هم ثبت می‌کنید. به این صورت می‌توانید نوبت دادگاه خود را ابطال کرده و در تاریخ جدیدی مجددا اقدام کنید. در این زمینه اگر سوال مهمی داشته باشید می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان اقدام به دریافت پاسخ کنید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته اماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای دریافت وقت در سریع‌ترین زمان ممکن و ارتباط با تیم وکلای حرفه‌ای این مجموعه با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی