موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی حیوان آزاری

مشاوره حقوقی حیوان آزاری

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۷/۱۸ | ۱۹:۱۲:۳۰

حیوان آزاری یکی از آزاردهنده ترین و ناراحت کننده ترین صحنه هایی می باشد که ممکن است با آن مواجه شوید. متاسفانه با وجود بالا رفتن آگاهی افراد نسبت به حق و حقوق حیوانات، باز هم هستند کسانی که از آزار حیوانات لذت می برند. از طرفی امروزه کسانی هستند که برای دیده شدن در فضای مجازی حیوانات را آرایش می کنند، آن ها را از بلندی پرت می کنند و ...

در قانون ایران جرم قانونی با عنوان حیوان آزاری ثبت نشده است. با این وجود می توان برای شکایت از این موضوع تحت عنوان بزهکاری و اختلالات روانی اقدام نمود. از آنجایی که بزهکاری و مشکلات روانی در اجتماع می تواند تهدیدی برای عموم باشد، دادگاه به آن رسیدگی خواهد کرد. به طور کلی با توجه به این موضوع که رسیدگی به پرونده آزار حیوانات بسیار سخت و پیچیده است، مشورت تلفنی با وکیل می تواند به شما کمک کند تا بتوانید این مسیر را به درستی طی کنید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

منظور از حیوان آزاری چیست؟

حیوان آزاری نوعی اختلال روانی محسوب می شود که مطابق با قانون جمهوری اسلامی جرم می باشد. توجه داشته باشید که آزار دادن حیوانات جرم نیست، بلکه اختلال روانی که منجر به بروز این رفتار بد اجتماعی می شود، جرم می باشد. حیوانات نیز مخلوق خداوند هستند و آن ها نیز مانند انسان ها دارای حق زندگی می باشند. بسیاری از انسان ها برای تخلیه کردن هیجانات بد و اختلالات روانی خود حیوانات را مورد آزار قرار می دهند. از آنجایی که هیچ انسان نرمال و سالمی از آزار دادن حیوانات لذت نمی برد، امروزه افراد زیادی وجود دارند که در برابر آزار حیوانات اعتراض کرده اند.

شاید فکر کنید که حیوان آزاری تنها به معنای کشتن و یا کتک زدن حیوان است. در صورتی که افراد می توانند به شیوه های مختلفی منجر به آزار حیوانات شوند. با پیشرفت سریع تکنولوژی و محبوبیت فضاهای مجازی، افراد زیادی تلاش دارند که هر طور شده در این فضاها مشهور شوند. متاسفانه افرادی که دچار اختلالات روانی هستند برای شهرت در فضاهای مجازی از حیوانات به عنوان ابزار کار خود استفاده می کنند. این افراد در مقابل دوربین حیوانات را کتک می زنند، آن ها را از بلندی پرتاب می کنند، صورت آن ها را آرایش می نمایند و ...

به طور کلی هر نوع فعالیتی که منجر به آسیب دیدگی و آزار حیوانات شود، در دسته حیوان آزاری قرار می گیرد. به همین منظور در صورتی که می خواهید در رابطه با این موضوع و روش های آزار حیوانات اطلاعات به دست آورید، می توانید از مشاوره حقوقی موسسه وکیل تلفنی کمک بگیرید.

 

 

 

جرم حیوان ازاری

 

 

مجازات حیوان آزاری چیست؟

در قانون مجازات اسلامی به طور کامل و با استفاده از مواد قانونی به حیوان آزاری نپرداخته اند، اما این موضوع به معنای عدم مجازات حیوان آزاری نیست. متاسفانه این موضوع موجب شده تا بسیاری از افراد با خیال راحت به آزار حیوانات بپردازند و آن را ترویج نمایند. نکته قابل توجه این است که آزار دادن حیوانات در تعزیرات قانون جرم انگاری شده و به همین دلیل با این افراد برخورد می شود. همانطور که گفته شد آزار حیوانات جنبه های مختلفی داشته و جرم انگاری می شود. به همین دلیل می توان با استناد به مواد قانونی دیگری مجازات آن را مشخص نمود.

به طور مثال در ماده 679 مجازات اسلامی بیان شده اگر شخصی به عمد و در صورتی که ضرورتی وجود ندارد، یک حیوان با گوشت حلال را شکار کند و یا آن را ناقص نماید، مجازات خواهد شد. مجازات تعیین شده برای این فرد 91 روز الی 6 ماه حبس و همچنین 1.500.000 الی 3.000.000 تومان جزای نقدی می باشد. از طرفی در ماده 680 مجازات اسلامی گفته شده که اگر کسی به حیوانات وحشی حفاظت شده آسیب بزند یا آن ها را شکار کند، به 3 ماه الی 3 سال حبس و پرداخت 1.500.000 الی 18.000.000 تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد.

 

 

 

نگارش شکوائیه
مشاوره حقوقی اجرای احکام 
مشاوره حقوقی کیفری
درباره ما 

 

 

حیوان آزاری در صورتی که حیوان مورد آزار تحت حفاظت نباشد و یا گوشت آن حلال نباشد نیز جرم انگاری می شود. بنابراین آزار سگ، گربه، خرگوش و ... نیز مجازات حبس و جزای نقدی خواهد داشت. با توجه به این موضوع اگر به اطلاعات دقیق تری در رابطه با مجازات آزار حیوانات نیاز دارید، می توانید از مشاوره حقوقی موسسه حقوقی وکیل تلفنی کمک بگیرید. وکلای این موسسه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات حقوقی و کیفری شما هستند. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

برای شکایت از حیوان آزاری چه باید کرد؟

برای تنظیم شکایت در زمینه حیوان آزاری می توان به پاسگاه های محیط بانی و یا سازمان محیط زیست مراجعه نمود. این مراکز با توجه به قدرت و اختیاری که قانون به آن ها داده با افرادی که مرتبط حیوان آزاری شده اند، برخورد خواهند کرد. نکته قابل توجه این است که شکایت در رابطه با آزار حیوانات باید با مدارک و اسناد محکم همراه باشد. به همین دلیل بهتر است پیش از تنظیم شکوائیه از یک وکیل مشورت بگیرید. وکیل تلفنی از معتبرترین مراکز مشاوره حقوقی تلفنی است که تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر به اطلاعات دقیق تری در رابطه با تنظیم شکایت علیه آزار حیوانات نیاز دارید، می توانید با وکلای این مجموعه تماس بگیرید.

 

 

 

مجازات حیوان ازاری

 

وکیل خوب برای شکایت از حیوان آزاری

دفاع از حیوانات و اثبات جرم حیوان آزاری در دادگاه بسیار سخت و پیچیده است. به همین دلیل یک وکیل خوب می تواند به شما کمک کند تا شکایت نامه قوی تری تنظیم نموده و مدارک محکمه پسندی به دادگاه ارائه نمایید. از طرفی وکیل خوب به شما کمک می کند تا شرایط پیش آمده را به درستی تحلیل کنید و بتوانید نسبت به دفاع از حقوق حیوانات در دادگاه صحبت نمایید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی شرایطی را برای شما ایجاد نموده که به راحتی بتوانید از هر شهر و منطقه ای که هستید با وکلای حقوقی برتر مشورت کنید. جالب است بدانید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی حیوان آزاری

اگر به اطلاعات دقیق تر و بیشتری در رابطه با حیوان آزاری و تنظیم شکایت در این زمینه نیاز دارید، می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکیل تلفنی کمک بگیرید. وکلای این مجموعه در زمینه انواع پرونده های حقوقی و کیفری از تخصص و تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین می توانند شما را در زمینه تنظیم شکایت و همچنین مدارک لازم برای اثبات جرم آگاه نمایند. در این صورت می توانید با قدرت بیشتری در دادگاه حاضر شوید و از حقوق حیوانات دفاع کنید.

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی