موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی 24 ساعته ملاقات فرزند

مشاوره حقوقی 24 ساعته ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۱ | ۱۷:۳:۱

هنگامی که زوجین تصمیم می‌گیرند تا مسیر زندگی خود را از هم جدا کنند، مسائلی برای رسیدگی پیش می‌آید. زوج‌هایی که فرزند دارند باید هنگام جدایی به مسئله حضانت فرزندان خود هم فکر کنند. اغلب یکی از والدین مسئولیت و حضانت اصلی فرزندان را برعهده می‌گیرد. این در حالتی است که دیگری فقط در مواقع مشخص شده امکان ملاقات با فرزند خود را دارد.

البته این قانون، غیرقابل تغییر نیست، بلکه هر دو والد می‌توانند به صورت یکسان و نوبتی از فرزند نگهداری کنند. در این صورت لازم است تا با هم به یک توافق برسند. در صورتی که امکان هیچگونه توافق و مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، دادگاه در این باره تصمیم ‌می‌گیرد.

حالا زمانی را فرض کنید که زن و مرد نتوانند با هم به توافق برسند و به دلیل برخی مشکلات، یکی از والدین هم از دیدن فرزند خود محروم شود. در این صورت تنها راه حلی که باقی می‌ماند این است که با نگارش دادخواست ملاقات فرزند، اقدام به دیدار مجدد با فرزندش کند.

البته نگارش دادخواست ملاقات فرزند را نمی‌توانید خودتان انجام دهید. بنابراین حتما باید با یک وکیل کاربلد در این باره مشورت کنید. دریافت مشاوره حقوقی می‌تواند برای شروع دادخواست ملاقات، قدم اول باشد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

هزینه دادخواست ملاقات با فرزند

در صورتی که برای فرآیند حضانت فرزندان و طلاق از همسر، وکیلی استخدام کرده باشید؛ کلیه کارهای حقوقی را برای شما به نحو احسن انجام خواهد داد. با این حال ممکن است به دلیل هزینه‌های بالای استخدام یک وکیل، فردی را به صورت تمام وقت استخدام نکرده باشید. در این صورت مشکلی که پیش می‌آید این است که برای نگارش دادخواست ملاقات با فرزند باید هزینه مجزایی بپردازید.

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی برای این مشکل راه‌حلی ارائه می‌دهد. در صورتی که بخواهید از خدمات حقوقی بهره‌مند شوید، نیازی به استخدام تمام وقت یک وکیل ندارید. بلکه می‌توانید به صورت ساعتی با وکلای متخصص مشورت کنید. در این صورت هم می‌توانید به پاسخ سوالات خود برسید و هم مشورت حقوقی دریافت کنید.

همچنین اگر تنها درخواست شما نگارش دادخواست ملاقات با فرزند باشد، می‌توانید از وکیل متخصص در این حوزه کمک بگیرید. این وکلا درخواست‌ها و نامه‌های رسمی را برای شما نگارش می‌کنند. همچنین اگر نیازی به بررسی پرونده هم وجود داشته باشد، تیم حقوقی آن را برای شما انجام می‌دهد. هزینه آن بسته به نوع پرونده ممکن است متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت وکیل تلفنی به آدرس vakiltel.com مراجعه کنید.

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی ملاقات فرزند

برای رسیدن به یک توافق دوجانبه نیاز است که مادر و پدر در خصوص فرزندان خود صحبت کرده و تصمیمی را بگیرند که به نفع همه باشد. در این بین به دلیل موضوع طلاق و تنش‌هایی که میان افراد وجود دارد، ممکن است نتوان به تصمیم درستی دست پیدا کرد و از این رو تصمیم‌گیری در این مورد را دادگاه و مرجع صالح به عهده می‌گیرد. برای پیشبرد صحیح روند دادرسی و همینطور گرفتن حق خود در مورد ملاقات فرزند، می‌توانید از مشاوره حقوقی استفاده کرده و از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

 

 

مشاوره حقوقی فرزند
دادخواست ملاقات با فرزند 
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما

 

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی دارای بهترین وکلای پایه یک دادگستری است و در زمینه طلاق و دیگر مشکلات خانوادگی مانند حق ملاقات فرزند، متخصص است. می‌توانید با کمک مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با کارشناسان در ارتباط بوده و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. همچنین برای ارتباط مستقیم با وکیل مورد نظر، کافی است با شماره تلفنی های مرکز تماس گرفته و پس از مشخص کردن حوزه حقوقی مورد نظر و همینطور پرداخت هزینه مشاوره، به وکیل خود متصل شوید.

 

ملاقات فرزند چه تفاوتی با حضانت دارد؟

زمانی که یک زوج تصمیم می‌گیرند که از همدیگر جدا شوند، باید در خصوص یکسری از مسائل مهم به توافق دوجانبه برسند. یکی از مهم‌ترین این موارد بعد از مهریه و نفقه، بحث حضانت فرزندان است. خانواده‌هایی که دارای فرزند بوده و تصمیم به جدایی می‌گیرند، یا خودشان و یا دادگاه در خصوص اینکه فرزندان با کدام والد زندگی کنند به نتیجه نهایی خواهد رسید.

به این تعیین و تکلیف در مورد فرزندان، حضانت گفته می‌شود و یکی از والدین حضانت فرزندان را خواهد داشت. در مقابل والد دیگر نیز ممکن است شرایط نگهداری طولانی مدت فرزندان را نداشته باشد، اما از طرفی دلش می‌خواهد که با فرزندان خود وقت گذرانده و همچنان به صورت دورادور در زندگی آن‌ها باقی بماند. در همچین شرایطی، دادگاه مشخص می‌کند که آیا والد دیگر که حضانت فرزندان با او نیست، می‌تواند به دیدن آن‌ها بیاید یا خیر.

 

 

 

دادخواست ملاقات فرزند

 

در صورتی که مجوز اینکار صادر شود، حق ملاقات فرزند برای آن والد تایید شده و در زمان‌های مشخص شده می‌تواند با همسر خود هماهنگ کند و فرزندان خود را ببیند. بیشتر این موارد در همان پروسه طلاق مشخص می‌شود و والدین می‌دانند که هر کدام چه نقشی در زندگی فرزندان خواهند داشت. در صورتی که هنوز حق ملاقات فرزند را ندارید، می‌توانید با کمک وکلای کاربلد به نتیجه مطلوب خود برسید.

 

هزینه مشاوره حقوقی ملاقات فرزند شبانه روزی

پیگیری فرآیندهای حقوقی و اداری ممکن است بسیار طولانی شوند و انجام تمام این کارها برای افراد شاغل بسیار سخت است. از طرفی می‌دانیم که وجود یک وکیل در پرونده ملاقات فرزند تا چه اندازه می‌تواند کمک کننده باشد و جلوی هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت را می‌گیرد. قرار ملاقات‌ها با وکیل خود در مورد پرونده و همینطور پیگیری قضایی در خصوص نتیجه نهایی ملاقات فرزند به شکلی هستند که دیگر زمانی برای کار کردن و حتی یک زندگی عادی برای شما باقی نخواهد گذاشت. یک راه حل بسیار مناسب برای همچین وضعیتی، کمک گرفتن از مشاوره حقوقی تلفنی است.

 

 

ملاقات فرزند

 

با اینکار هم در هزینه‌های مربوط به وکالت صرفه جویی خواهید کرد و هم اینکه دیگر نیازی به شرکت در جلسات حضوری مشاوره حقوقی نخواهد بود. در هر زمان و مکانی که بخواهید می‌توانید به وکیل خود زنگ زده و در خصوص موضوع مورد نظر با او صحبت کنید. تمام هزینه‌های مربوط به اینکار به صورت دقیقه‌ای محاسبه شده و هیچ پول اضافی بابت جلسات خود پرداخت نمی‌کنید. مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به موکلین خود است و می‌توانید به راحتی مشکلات خود را با مشاورین این مرکز در میان بگذارید.

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حتی در روزهای تعطیل با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. جلسات مشاوره با حضور وکلای متخصص در هر حوزه‌ای برگزار خواهد شد.


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی