موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران

جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۲۰ | ۱۱:۴۶:۲۵

جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران

در خانواده های سنتی روابط بسیار نزدیک و به تبع آن دخالت و سرکشی در زندگی دیگران بسیار دیده می شود. در شهر های کوچک و روستاها روابط عاطفی بین اعضای فامیل بسیار مشهود است و هر گاه روابط از حد خود فراتر می رود به دخالت تبدیل شده و مشکلات در خانواده ها بوجود آمده و به طور خواسته یا ناخواسته همسایه، فامیل، پدر و مادر و یا خواهر و برادر می توانند در ایجاد اختلاف بین زوجین دخیل باشند که این امر از نظر قانون جرم دخالت در زندگی زناشویی محسوب می شود؛ از طرفی، نبود حریم خصوصی از دلایلی است که در شهر های بزرگ، کوچک و چه بسا روستاها باعث ورود افراد به زندگی خصوصی یکدیگر می شود؛ ما در ادامه مطلب قصد داریم شما را با دلایل این دخالت ها و جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران از نظر قانون چیست آشنا کنیم؛ اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که حتماً ویدئوی یک دقیقه ای زیر را مشاهده نمایید.

 

یکی از نشانه های بارز دخالت اطرافیان در زندگی مشترک (به هیج وجه از دست ندهید)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

گاهاً به دلیل نزدیکی و احترام بیش از حدی که برای یک شخص قائلیم، به ما اجازه نمی دهد تا وی را از دخالت کردن در زندگی شخصی مان منع کنیم؛ چراکه او خیر ما راه می خواهد، اما نمی داند که در حال ریختن نفت بر روی آتش است و ...؛ از این رو وکلای متخصص ما حاظرند که شما را به گونه ای در این امر خطیر آگاه سازند که زندگی شما حفظ شود و آن را از دخالت دیگران در امان نگه دارید. شما می توانید از طریق دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته، با وکلای ما ارتباطی ارزان و مقرون به صرفه را برقرار نمایید؛ برای اینکار تنها کافیست که تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

حداقل و حداکثر مجازاتی که برای دخالت در زندگی دیگران در نظر گرفته می شود چیست و به چه عواملی بستگی دارد؟

 

min & max trial for meddling in others life

حکم قضایی دخالت اطرافیان در زندگی زناشویی طبق مصوبه های سال 1400

 

برای برقرای نظم و آرامش جامعه نیاز به وجود قانون است؛ قانون مجازات اسلامی قانونی است که به جرم و مجازات پرداخته و به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می گردد. در بخش عمومی مرتبط به مسائلی است که در مورد تمامی جرایم کیفری قابل طرح و در بین همه جرایم مختلف مشترک و به صورت کلیات در قانون آمده است و بخش دوم آن بخش اختصاصی است که به طور جداگانه به هر یک از جرایم می پردازد و جرم را مشخص می کند.

 

در اینجا سوالی که مطرح می شود این است که به چه کارهایی جرم می گویند؟

  • در قانون مجازات اسلامی مفهوم جرم را این گونه تعریف می کنند، هر فعل یا ترک فعلی که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد، جرم محسوب می شود. اگر موضوعی در قانون نیامده باشد قاضی نمی تواند آن را جرم بداند و برای آن مجازاتی در نظر بگیرد. جرم های مزاحمت در قانون بسیار محدود هستند مانند مزاحمت تلفنی، مزاحمت برای اطفال و بانوان و موضوعی مانند دخالت مادر شوهر و یا مادر زن در زندگی فرزندان از نظر قانون جرم نیست و مجازاتی در قانون برای آن مشخص نشده است؛ ولی در صورتی که اطرافیان در زندگی شما دخالتی داشته باشند و یا به شما توهین کرده و یا افترا زده باشند شما می توانید به صورت قانونی از او شکایت نموده و تا اثبات آن و رسیدن به نتیجه موضوع را در دادگاه دنبال نمایید.

 

انواع دخالت در زندگی زناشویی دیگران که جرم انگاری شده و نحوه برخورد با آن ها

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

پیامد های زیادی از دخالت والدین، برادر زن، خواهرزن، خواهر شوهر یا برادر شوهر در زندگی زوجین که با نیت هایی به اصطلاح خیرخواهانه انجام می گیرد دیده می شود. که جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران از مهمترین آنهاست.

در صورت هرگونه مداخله از طرف اعضای خانواده یا دوستان و اطرافیان که منجر به اختلافات زندگی زناشویی تان شود می توانید قبل از هر اقدامی با مشاور وکیل امور زناشویی ارتباط برقرار نمایید و با توجه به راهنمایی های وکیل بهترین اقدام را انجام دهید؛ زیرا به طور مثال اگر برادر زن موجبات اختلافات شما با همسرتان را بوجود آورده باشد می توانید از او شکایت کیفری نماید و در صورت محرز بودن مزاحمت، دادگاه او را به حبس از یک ماه تا یک سال محکوم می کند.

 امروزه در زندگی زوج های جوان  به دلیل مشکلات اقتصادی رد پای خانواده ها بیشتر از قبل دیده می شود و این می تواند تاثیرات مثبتی را به همراه داشته و یا در بسیاری از موارد نیز تاثیراتی مخرب را موجب می شود. مانند دخالت های بیجا در تمامی موضوعات زندگی جوانان که بر اساس قانون جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران بوده و حاصل آن اختلافاتی است که گاهی موجب از هم پاشیدگی زندگی می شود

 

روش های مقابله با دخالت والدین و اطرافیان در زندگی زوجین

 

ways to confront others interfering in life

آموزش مقابله با دخالت دیگران در زندگی مان

 

  • زوجین با رعایت ادب و احترام به والدین می توانند در مواقع ضروری از والدین و اطرافیان در مورد مشکلاتشان راهنمایی بگیرند و در پیشبرد هرچه بهتر مشکلاتشان از آن ها استفاده نمایید و والدین نیز باید با رفتارهای خود اعتماد به نفس فرزندانشان را در مقابله با سختی های زندگی بالا برده و مشوقی برای آن ها باشند.

 

  • زوجین با رفتاری توام با احترام می توانند به طور غیر مستقیم در مقابل کمک هایی که از طرف والدین و محبت های اطرافیان می شود طوری رفتار کنند که آن ها را متوجه دخالت های نابجا و یا حتی رفتارهایی از روی دلسوزی باشد، نه تنها کمکی در حل مشکلاتشان نمی کند؛ بلکه ممکن است اختلافاتی را باعث شود و ادامه زندگی را در کنار همسرشان سخت و دشوار نماید و یا موجب از هم پاشیدگی آن شود.

 

  • والدین باید با رفتاری مناسب موجبات احترام خود را برای فرزندان فراهم آورند و زوجین باید احترام پدر و مادر خود را در برابر همسر خود نگه داشته و برای شریک زندگی خود شرایطی را بوجود آورد تا به والدینش ابراز محبت کند.

 

  • مدیریت در زندگی زناشویی از مهمترین اصول می باشد و مدیریت در ارتباط با خانواده خود و همسر به استحکام هر چه بیشتر زندگی کمک می کند. باید در نظر داشته باشید که شما از دو خانواده با نگرش هایی متفاوت هستید و بودن بعضی اختلاف نظر های طبیعی و غیر قابل انکار است؛ با صبوری و دیدگاهی مثبت به مسائل می توانید مدیریتی عالی در زندگی داشته باشید.

 

مشاوره با وکلای متخصص در اطلاع از جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران

 

 

به عنوان مثال، ترک زندگی مشترک توسط همسر و تحت تاثیر دخالت والدین همسر نمی تواند برای پدرو یا مادر همسر موجب پیگرد قانونی شود، اگر همسر به میل خود زندگی مشترک را تک کرده باشد. در این حالت فقط برای زوج حق شکایت تمکین پیش بینی شده و دخالت و تشویق احتمالی والدین قابلیت پیگرد قانونی ندارد؛ در پیش آمد این موضوعات بهترین اقدام قبل از انجام هرکاری ارتباط با مشاورین و وکلای متخصص در زمینه جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران است بتوانند تا با علم و آگاهی خود در زمینه چگونگی برخورد با دخالت های بی جای دیگران از فرو پاشی زندگی شما جلوگیری کنند.

 

نمونه متن اصلی شکایت نامه دخالت در زندگی مشترک

 

sample of complaint passage

وکیل متخصص جرایم فضولی در زندگی مشترک

 

قابل توجه است که برگه دادخواست را باید از مجتمع های قضایی تهیه نمود؛ برگه دادخواست دارای مشخصاتی است که به آن اشاره می کنیم:

  • برگه دادخواست جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران در برگه های مخصوص می باشد.

 

  • برگه های دادخواست جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران دارای شماره سریال مخصوص به خود است.

 

  • برگه دادخواست جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران دارای نکاتی است که توسط خواهان پر می شود.

 

فرم دادخواست جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران دارای موارد زیر است:

  1. مشخصات خواهان (کسی که مدعی حق است).

  2. مشخصات خوانده (طرف دعوی).

  3. مشخصات وکیل (اگر خواهان توسط وکیل خود اقامه دعوی کند، مشخصات وکیل نوشته می شود).

  4. خواسته (ادعا حق و حقوقی که خواهان از خوانده طلب می کند).

  5. دلایل (مستنداتی که خواهان به استناد آن ها خود را بر حق می داند).

توجه: قسمت اصلی دادخواست جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران توضیحات و شرح خواسته است که نوشته می شود و باید امضای خواهان در انتهای آن باشد.

 

عواقب دخالت در زندگی دیگران چیست و چرا قانون با این امر مخالف است؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

دخالت دیگران در زندگی زناشویی موجب افزایش هر چه بیشتر مشکلات زوجین شده که ممکن است به تشدید اختلافات انجامیده و حاصل نهایی آن طلاق و از هم پاشیدن زندگی شود.

مهم ترین تاثیر جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران ایجاد بی ثباتی و عدم توانایی زوجین در اتخاذ تصمیم های مناسب در جهت بهبود روابط عاطفی شده که حاصل آن دور شدن هر چه بیشتر زوجین از یکدیگر و روز افزون شدن حس عدم تفاهم و توانایی سازش و در نهایت شکست و فروپاشی زندگی مشترک می شود.

در این موارد بهتر است با وکیل جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران مشاوره داشته تا بتوانید با تصحیح روابط مانع از دخالت نا به جای دیگران شده و از زندگی مشترک خود محافظت کنید.

 

مشاوره دخالت در زندگی زناشویی چیست و چه مزایایی دارد؟

 

legal consultancy about interfering in family affairs

ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته با وکیل متخصص امور زناشویی

 

عواملی مانند وابستگی اقتصادی زوجین به خانواده ها، کم سن و سال بودن زوجین و عدم وجود تجربه کافی در حل مشکلات زندگی و کمبود های فرهنگی عوامل اصلی بروز جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران است؛ اما اگر با کارشناسان خبره و وکلای توانمند در زمینه جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران مشورت کنید امکان ایجاد دیدگاه مناسب در زندگی زناشویی فراهم آمده که حاصل آن درک متقابل بهتر، کاهش مشکلات و در نتیجه استحکام بنیاد خانواده خواهد شد.

طبیعی است بنا به شرایط امکان مشاوره حضوری، تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان این مجموعه وجود داشته و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع جرم دخالت در زندگی زناشویی دیگران اقدام کنید؛ در این حالت امکان دخالت افراد مغرض یا نادان در زندگی شما کاهش یافته و بنیاد خانواده استحکام بیشتری خواهد یافت.

شما می توانید با ارتباط با این مجموعه از مشاوران در حیطه جرم دخالت در زندگی زناشویی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید زیرا مشاوران حقوقی و وکلای متخصص شما را در تمامی موضوعات مدنی و کیفری آگاه می کنند تا در اقدامات و تصمیم گیری ها هوشمندانه عمل کنید.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته اجرت المثل

اعتراض به رأی اجرت المثل

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مشاوره حقوقی اجرت المثل ایام تصرف

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی