موسسه وکیل تلفنی

  • محمد باقر دانشور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۱:۵۰ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۹
  • محمدرضا ارجمند محمدرضا ارجمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۵:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۴۳:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۲۶:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امید محمودی امید محمودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۵۵:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • فاطمه همرنگ گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۴:۱۲:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۸:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱
  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

نگارش دادخواست طلاق توافقی

نگارش دادخواست طلاق توافقی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۰ | ۱۶:۲۸:۵۸

نگارش دادخواست طلاق توافقی

یکی از روش های طلاق که می تواند زوج و زوجه را از کشمکش های قضایی رها کند، طلاق توافقی است؛ اما نحوه نگارش دادخواست طلاق توافقی بسیار اهمیت دارد و اگر توسط کارشناس حقوقی تنظیم شود، با اطمینان خاطر می تواند مراحل رسیدگی قضایی را پشت سر گذاشت؛ مشاوره حقوقی به افراد کمک می کند که با نحوه نگارش انواع دادخواست طلاق بیشتر آشنا شوند.

 

آموزش مراحل طلاق توافقی توسط بانوی وکیل ما

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل می کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

 

اگر کمی به سمت پایین اسکرول نمایید، با انواع نمونه دادخواست های طلاق توافقی اصلی و اورجینال، متون آن ها و نکات مهم در نگارش آن آشنا خواهید شد؛ اما اگر عجله دارید، دست روی دست نگذارید و با ما تماس بگیرید تا آن را فوراً و به صورت 24 ساعته برایتان نگارش کنیم؛ البته نگران هزینه ها هم نباشید، چراکه بسیاری از خدمات حقوقی وکیل تلفنی دارای ضمانت قیمت و کیفیت هستند و این یعنی شما جایی ارزان تر و باکیفیت تر از ما پیدا نخواهید کرد؛ برای اینکار، تکمه زیر را فشار دهید.

 

 

consensual divorce Petition

فرم دادخواست طلاق توافقی کمی پایین تر است، به خواندن ادامه دهید

 

نگارش دادخواست طلاق توافقی مستند و قوی

نگارش دادخواست طلاق توافقی توسط وکیل 24 ساعته در زمینه طلاق می تواند در روند رسیدگی اثرگذار باشد و هر چقدر وکیل بتواند متن قوی تری ارائه نماید در اقناع مقام قضایی کارآمدتر خواهد بود؛ همچنین وکیل طلاق به درستی حقوق و تکالیف افراد را بررسی کرده و آن را در متن دادخواست لحاظ می کند؛ افراد می توانند قبل از اقدام به طلاق از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل آنلاین تماس برقرار کرده و مشاوره لازم را دریافت نمایند. 

 

نمونه اصلی دادخواست طلاق توافقی

خواهان

مشخصات زوج و زوجه

خوانده

  - - - 

وکیل

مشخصات وکیل

خواسته

طلاق توافقی

دلایل

کپی مصدق عقدنامه، شناسنامه طرفین و کارت ملی

متن دادخواست

با سلام و احترام اینجانبان بر طبق کپی مصدق سند عقد دائم به شماره ... مورخ... در عقد دائم یکدیگر می باشیم، که به دلیل اختلاف عقیده و ناسازگاری که بین ما به وجود آمده قادر به زندگی مشترک با یکدیگر نبوده و تمایل به طلاق داریم. با توجه به توافقات انجام گرفته فی مابین زوج و زوجه درباره مقدار 514 سکه بهار آزادی از این مقدار 100 عدد سکه طلا را زوج به صورت ماهانه یک عدد پرداخت خواهد کرد و مابقی توسط زوج بذل خواهد شد. درباره ی باقی مانده مهریه، نفقه معوقه و اجرت المثل دوران زوجیت زوجه هیچ گونه ادعایی ندارد. همچنین با توجه به توافق انجام شده، فرزند مشترک زوجین به مادر سپرده می شود و پدر نفقه او را تقبل می کند و هر ماه مبلغ یک میلیون تومان به عنوان نفقه فرزند به زوجه پرداخت خواهد کرد.

پدر می تواند هر هفته به مدت دو ساعت در محل از پیش تعیین شده با فرزند دیدار داشته باشد؛ جهیزیه زوجه قبل از جاری شدن صیغه طلاق به وی مسترد می شود و زوجین از این پس نسبت به هم ادعایی ندارند. مع الوصف از ریاست محترم دادگاه تقاضا می شود، گواهی عدم امکان سازش را در این باره صادر نماید.

 

نحوه اصولی تنظیم دادخواست طلاق توافقی

 

basic way to write a consensual divorce

بهترین روش نگارش دادخواست طلاق توافقی 

 

در چت آنلاین و رایگان با وکیل طلاق در سایت وکیل تلفنی شما می توانید نکات لازم درباره ی نگارش دادخواست طلاق توافقی را جویا شوید. از جمله نکات آن است که متن دادخواست باید به زبان فارسی معیار نوشته شود، 

و افراد از به کار بردن زبان عامیانه و لهجه ها و گویش های محلی باید بپرهیزید؛ وگرنه به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. در صورتی که محل اقامت طرفین مشخص نباشد، دادخواست دچار اطاله دادرسی می شود و برای شما زمان‌بر بوده و هزینه و انرژی شما را به هدر می دهد. 

خواسته باید به طور واضح نگارش شود و در طلاق توافقی افراد درباره حقوق و تکالیف به توافق رسیده باشند و صحت متن توافقات آن را تایید نمایند. برای اینکه دادخواست قانونی را تنظیم کنید و با اطمینان خاطر آن را به امضا برسانید می توانید از کارشناسان خبره وکیل تلفنی از طریق مشاوره حقوقی آنلاین درخواست راهنمایی داشته باشید.

 

متن جدید و به روز دادخواست طلاق توافقی در سال 1400

در زیر با توجه به دادخواست طلاق زوجین در سال 1400 جدیدترین متون دادخواست ارائه می شود.

نمونه متن اول

باسلام و احترام 

اینجانبان… بر طبق سند نکاحیه شماره… در دفتر خانه… تهران در نکاح دائم یکدیگر می باشیم، و به دلیل عدم سازگاری ادامه زندگی برای هر دوی ما غیر ممکن شده است. لذا از محضر دادگاه تقاضا داریم حکم بر عدم امکان سازش را صادر نماید.

 

نمونه متن دوم

احتراما به محضر دادگاه می رساند زوج بر طبق وکالتنامه رسمی به شماره… مورخ… در دفترخانه… تبریز به زوجه وکالت طلاق داده است. و زوجه اینجانب را به عنوان وکیل مع الواسطه شوهر معرفی می نماید. با عنایت به حدود اختیارات وکالتنامه مذکور و با توجه به عدم توافق بر سر ادامه زندگی مشترک و با حسب توافقات حاصله بر سر حقوق و تکالیف از محضر دادگاه استدعا می شود گواهی عدم امکان سازش را صادر نماید. 

 

باید ها و نباید ها در نگارش دادخواست طلاق توافقی

 

do,s and don'ts in writing a consensual divorce petition

اشتباهات رایج در نگارش دادخواست طلاق توافقی

 

مهم ترین هشدارها درباره تنظیم و نگارش دادخواست طلاق توافقی گفتگو روشن درباره حقوق و تکالیف و درج کردن آن در متن توافق و همچنین اعلام واضح طرفین نسبت به اینکه بعد از جاری شدن طلاق هیچ گونه ادعایی نسبت به حق و حقوق خود ندارند. طرفین باید اعلام کنند که بعد از طلاق حق رجوع را از خود سلب کرده و زوجه درباره ی توافقاتی که درباره مهریه، نفقه و سایر مسائل مالی انجام شده بعد از طلاق ادعایی نخواهد داشت. نگارش این موارد بسیار اهمیت دارند و اگر افراد درباره آن اطلاعات کافی ندارند باید از طریق مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته با وکیل طلاق ارتباط برقرار کنند و ابهامات خود را برطرف نمایند؛ در غیر این صورت بعد از جاری شدن طلاق ادعاهای واهی همچنان وجود خواهد داشت و افراد را به دردسر می اندازد. 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.

legal chart Button

آموزش نوشتن دادخواست طلاق توافقی به صورت 24 ساعته

آموزش نوشتن دادخواست طلاق توافقی یکی از خدماتی است که در سایت وکیل تلفنی ارائه می شود؛ شما می توانید با مراجعه به سایت جامع وکیل تلفنی یکی از روش های مشاوره با کارشناسان حقوقی را انتخاب نمایید و برای نگارش دادخواست طلاق توافقی راهنمایی های لازم را دریافت کنید؛ کارشناسان خبره وکیل تلفنی با آموزش راهکارهای اساسی شما را در روند رسیدگی به درخواست طلاق یاری می دهند و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

 

مزایای نگارش دادخواست طلاق توافقی ارزان و تضمینی

 

Benefits of writing a consensual divorce petition

آموزش نوشتن یک دادخواست طلاق توافقی کامل به صورت 24 ساعته توسط وکیل دادگستری متخصص

 

در سایت وکیل تلفنی خدمات حقوقی به گونه ای تعریف شده است که همه ی اقشار جامعه بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. نگارش دادخواست طلاق توافقی در سایت وکیل تلفنی با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد. و وکلای پایه یک دادگستری به صورت 24 ساعته و آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود. از جمله مزایای نگارش دادخواست طلاق توسط وکلای وکیل تلفنی سرعت انجام آن بوده و به صورت فوری متن حقوقی مستند و مستدلی را ارائه می دهند. در سایت وکیل تلفنی قیمت خدمات و کیفیت آن تضمین شده است و شما می توانید با خیال آسوده از این خدمات بهرمند شوید. 

immediate WhatsApp contact with lawyer

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی