موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۹
  • محمدرضا ارجمند محمدرضا ارجمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۵:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۴۳:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۲۶:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امید محمودی امید محمودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۵۵:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • فاطمه همرنگ گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۴:۱۲:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۸:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱
  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274

وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ | ۱۰:۱:۳۸

آن دسته از متقاضیان متاهل در خارج از کشور که به هر دلیل به‌دنبال گرفتن طلاق از شریک زندگی خود هستند، باید ضمن گرفتن حکم طلاق از دادگاه محلی، نسبت به دریافت حکم طلاق از دادگاه‌های ایران نیز اقدام کنند. منتهی در این زمان شاید یکی از طرفین، اعم از زوج یا زوجه، از همکاری جهت ثبت طلاق در دادگاه ایران خودداری نماید. در این صورت می‌توان با استناد بر ماده 45 بخشنامه 274، به صورت یکطرفه درخواست طلاق را از دادگاه صالح پیگیری کرد. منتهی برای انجام آن بارگذاری وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 در سامانه میخک الزامی است. آیا با این وکالتنامه آشنایی دارید؟ اگر پاسخ منفی است، باید به شما تبریک بگوییم. چرا که در این مقاله به صورت کامل به وکالتنامه طلاق به صورت یکطرفه خواهیم پرداخت.

 

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، با توجه به اینکه اکثر مخاطبین این مقاله ایرانیان ساکن خارج از کشور هستند، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان یا مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی در ارتباط باشید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

ماده 45 بخشنامه 274 چیست؟

یکی از دعاوی خانوادگی که برای ایرانیان خارج از کشور ممکن است اتفاق بیفتد، دعوای طلاق است. متاسفانه در بسیاری از مواقع زوجین پس از گذشت مدتی از زندگی مشترک تصمیم به جدایی می‌گیرند. فارغ از دلایلی که برای طلاق وجود دارد، ثبت طلاق برای ایرانیان مقیم خارج از کشور پیچیدگی‌های زیادی دارد. متاهلین ایرانی تبار جهت ثبت جدایی باید به دادگاه محلی کشور محل اقامت مراجعه نموده و طلاق خود را ثبت کنند. اما ثبت طلاق در دادگاه‌های محلی برای مراجع قضایی ایران کافی نیست. چرا که افراد مکلف به ثبت طلاق در دادگاه‌های ایران هستند. در این میان شاید یکی از طرفین تمایلی به ثبت طلاق در دادگاه‌های ایران را نداشته باشد. در این مواقع ماده 45 بخشنامه 274 کمک کننده خواهد بود. طبق این ماده از بخشنامه 274؛

"آن دسته از متقاضیان که شخصا یا به واسطه نماینده قانونی خود در دادگاه محلی حاضر شده و از شریک خود طلاق گرفته‌اند، اما شریک ایشان از ثبت طلاق در مراکز مورد تایید سفارت خودداری می‌نماید، می‌توانند با مراجعه به سایت میخک نسبت به ثبت طلاق یکطرفه اقدام نمایند."

با مراجعه به سایت میخک جهت ثبت طلاق یک طرفه می‌بایست مدارک مدنظر را در سامانه بارگذاری کنید. یکی از مهمترین مدارک وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 است. البته درباره این وکالتنامه در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد، اما بد نیست در این بخش تا حدودی با این سند وکالت آشنا شوید. از آنجا که افراد مقیم خارج شرایط یا فرصت کافی برای مراجعه به ایران و گذراندن مراحل طلاق را ندارند، می‌توانند با تنظیم وکالت نامه یک وکیل حرفه ای برای گرفتن طلاق استخدام کنند. در این صورت وکیل تمام امور مربوطه را به جای موکل انجام خواهد داد.

 

 

سامانه میخک

 

 

  • شاید بپرسید متاهلینی که در خارج از کشور سکونت دارند، چرا باید طلاق خود را در دادگاه‌های مورد تایید سفارت ثبت نمایند؟ این مهم به مسائلی متعددی نظیر ممنوع الخروجی مرد به دلیل عدم پرداخت مهریه، ممنوع الخروجی زن به دلیل داشتن همسر، گرفتن حضانت فرزند و حتی تقسیم ارث و غیره مربوط است. بنابراین ثبت طلاق در دادگاه ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. 

 

سامانه میخک چیست؟

میخک سامانه‌ای است که با هدف یکپارچه سازی خدمات کنسولی به افراد مقیم خارج از کشور راه اندازی شده است. این سامانه جهت انجام خدماتی نظیر گذرنامه، امور سجلی، حمایت‌های کنسولی و قضایی، تنظیم وکالتنامه، تنظیم اسناد و غیره به ایرانیان خارج از کشور کمک شایانی می‌نماید. تا پیش از رونمایی از میخک ایرانیان خارج از کشور جهت امور کنسولی باید به دفاتر کنسولی محل اقامت خود مراجعه می‌کردند. این کار ضمن وقت زیاد، هزینه زیادی را از افراد می‌گرفت. به این موضوع طول کشیدن پروسه رسیدگی به درخواست متقاضیان را هم اضافه کنید. با این وجود در حال حاضر سامانه میخک این امکان را به افراد می‌دهد تا درخواست‌های خود را در سریعترین زمان پردازش کنند.

یکی از خدمات سامانه میخک ثبت طلاق در خارج از کشور است. چنانچه طلاقی میان زوج‌های ایرانی خارج از کشور اتفاق بیفتد، به راحتی می‌توان از طریق مراجعه به سامانه میخک آن را ثبت نمود. البته اگر یکی از طرفین جهت ثبت طلاق در محاکم قضایی مورد تایید ایران اهمال بورزد، طرف مقابل باز هم این فرصت را دارد تا از طریق همین سامانه میخک درخواست طلاق یک طرفه را ارسال کند.

 

 

نگارش دادخواست طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

 

نحوه ثبت درخواست طلاق در سامانه میخک

اگر به دلایلی نظیر عدم در دسترس بودن شریک زندگی، عدم همکاری وب با شما یا مسائل دیگر، به دنبال تنظیم وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 هستید تا از طریق سامانه میخک درخواست طلاق خود را پیگیری کنید، می‌بایست مراحل زیر را سپری نمایید:

  • در ابتدا متقاضی باید مدارک مربوطه را جمع آوری نماید. فرم درخواست طلاق، حکم قطعی طلاق صادره از دادگاه محلی با ترجمه فارسی، ارائه مشخصاتی نظیر تاریخ ازدواج، تعداد فرزندان و غیره از جمله مهمترین مدارک مربوطه است.
  • سپس فرد باید به سامانه میخک مراجعه نماید و با بارگذاری مدارک جمع آوری شده، تنظیم وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 و فرم بخشش مهریه (مخصوص زوجه) درخواست خود را ثبت نماید.
  • پس از ثبت درخواست، یک کد رهگیری برای درخواست طلاق فرد صادر می‌گردد. همراه داشتن این کد بسیار مهم است.
  • پس از پرداخت هزینه طلاق درخواست شما در دادگاه بررسی و رای نهایی صادر می‌شود.

در نظر داشته باشید شما قبل از تنظیم وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 باید حتما یک وکیل خوب و کاربرد برای سپردن وکالت خود به وی پیدا کرده باشید. شما می‌توانید وکیل مدنظر خود را از طریق سایت وکیل تلفنی پیدا کنید.

 

 

وکالت نامه طلاق

 

 

وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274

وکالت نامه طلاق ماده 45 بخشنامه 274 یک فرم وکالت است که طی آن فرد مقیم خارج از کشور ثبت طلاق در دادگاه ایران را به وکیل می‌سپارد. از آنجا که مراجعه حضوری به داخل کشور و طی کردن پروسه زمانبر دادگاه طلاق برای بسیاری از ایرانیان مقیم خارج غیرممکن است، با تنظیم این وکالتنامه می‌توان امور مربوط به ثبت طلاق در داخل ایران را به وکیل واگذار نمود. لازم به ذکر است این وکالتنامه باید پس از گرفتن حکم قطعی طلاق در دادگاه محل سکونت در سامانه میخک تنظیم شود.

 

حق الوکاله وکیل طلاق یکطرفه

اگر خواهان ثبت طلاق در خارج از کشور مطابق با ماده 45 بخشنامه 274 هستید، به این معنی است که شریک سابق شما قصد همکاری با شما را جهت ثبت طلاق ندارد. در این صورت باید به فکر ثبت طلاق یک طرفه از طریق سامانه میخک باشید. همانطور که گفته شد، برای این کار نیاز به اخذ وکیل دارید. سوال این است که حق الوکاله وکیل طلاق یکطرفه برای افراد مقیم خارج از کشور چقدر است؟ واقعیت این است که حق الوکاله وکیل در چنین پرونده‌هایی به عوامل مختلف بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتری درباره دستمزد وکیل طلاق طبق ماده 45 بخش نامه 274 باید مشاوره حقوقی دریافت کنید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی