موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

انواع نمونه اقرارنامه و شرایط تنظیم آن ها

انواع نمونه اقرارنامه و شرایط تنظیم آن ها

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۱/۶ | ۱۶:۴۳:۵۸

اقرارنامه یکی از رایج ترین قراردادهای قضایی می باشد که به دو صورت عادی و یا محضری (رسمی) تنظیم می گردد. این قرارداد به منظور روشن شدن برخی حقایق، تعهدات و ادعاها تنظیم شده و معمولا فرد اقرارکننده با بیان حقایق به سود فرد دیگری عمل کرده و ممکن است خودش دچار زیان شود. بررسی نمونه اقرارنامه های رسمی و حقوقی می تواند به شما کمک کند تا با ادبیات و قوانین نگارش اقرارنامه آشنا شوید.

 

مشاوره حقوقی اقرارنامه می تواند شما را نسبت به شناخت انواع اقرارنامه و نحوه تنظیم آن ها آگاه نماید. از طرفی در این روند به شما کمک می کند تا نمونه اقرارنامه را مورد ارزیابی قرار دهید و با ادبیات لازم برای تنظیم اقرارنامه آشنا شوید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف اقرارنامه از زبان وکیل

اقرارنامه یک سند معتبر است که نوعی اعتراف تلقی می شود. در این سند فرد به کاری که انجام داده و یا انجام نداده، اقرار می نماید. این سند را می توان به صورت دستی (عادی) و یا به شکل رسمی (محضری) تنظیم نمود. مشاوره حقوقی می تواند به شما کمک کند تا انواع اقرارنامه را بشناسید و بتوانید بهترین و موثرترین سند را تنظیم نمایید. به طور کلی از نظر قانونی اقرار به معنای بیان مسائلی می باشد که به نفع دیگری و به زیان خود فرد است. فراموش نکنید که این سند نیز مانند سایر اسناد قانونی می تواند ابطال شود و یا محدودیت های مشخصی داشته باشد.

بنابراین برای تنظیم اقرارنامه در ابتدا بهتر است شرایط آن را بدانید و انواع آن را بشناسید. سپس با بررسی نمونه اقرارنامه می توانید مناسب ترین قالب را برای تنظیم نمودن اقرارنامه خود انتخاب کنید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی می تواند شما را از این شرایط آگاه نماید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. بهتر است بدانید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

تنظیم فوری قرارداد

 

 

انواع اقرارنامه در قانون ایران

اقرارنامه ها با توجه به موضوع اقرار، نوع تنظیم و ... به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. بنابراین برای تنظیم اقرارنامه مناسب و اصولی باید در ابتدا انواع آن ها را بشناسید. در این صورت می توانید اقرارنامه معتبری را تنظیم نمایید. انواع اقرارنامه ها با توجه به نحوه تنظیم آن ها به دو دسته عادی و محضری تقسیم بندی می شوند. اسناد عادی توسط خود فرد تنظیم می گردد و معمولا افرادی که در آنجا حضور دارند، به عنوان شاهد آن را امضاء می کنند. اقرارنامه محضری نیز در دفاتر اسناد رسمی و به شکل قانونی و کاملا رسمی تنظیم می گردد.

انواع اقرارنامه براساس موضوع نیز شامل موارد متعددی می شوند که نمونه اقرارنامه آن ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اگر می خواهید از فرم های نمونه اقرارنامه استفاده نمایید، بهتر است آن ها را بشناسید که عبارتند از:

اقرارنامه مالی: معمولا اقرار به معامله ملک، بدهی، قبول صلح و طلاق هستند.

اقرارنامه غیرمالی: شامل اقرار به جرم، مالکیت، قبول حکم و یا قبول مسئولیت می شوند.

 

شرایط تنظیم اقرارنامه

شناخت شرایط تنظیم اقرارنامه پیش از اقدام برای تنظیم آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد بر این باورند که برای تنظیم عادی اقرارنامه نیازی به رعایت این شرایط نیست. در صورتی که رعایت شرایط می تواند تاثیر مستقیم در پذیرش و یا ابطاع اقرارنامه داشته باشد. مشورت تلفنی با وکیل می تواند در سریع ترین زمان ممکن ابهامات شما را رفع نموده و کمک کند تا اقرارنامه معتبری تنظیم نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
وکیل تنظیم قرارداد 
مشاوره حقوقی نگارش قرارداد 
درباره ما 

 

 

بررسی نمونه اقرارنامه های مربوطه نیز می تواند کمک کند تا با نحوه نگارش اصولی اقرارنامه ها آشنا شوید. با این وجود از مهم ترین شرایط تنظیم اقرارنامه می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 - مطابق با ماده 1277 در قانون مدنی در صورتی که اقرارنامه با تهدید و یا شک گرفته شود، ابطال می گردد. همچنین اگر شهود شهادت دهند که اقرارکننده مجبور به اقرار شده است، اقرارنامه باطل است. اقرار غیرقانونی نیز باطل می باشد.

- قوه قضایه نیز می تواند به دلیل خطای نگارش، تقلب و یا اختلال روانی اقرارکننده، اقرارنامه را ابطال نماید.

- همچنین برای تایید اقرارنامه طرفین باید صادق باشند.

 

 

اهمیت تنظیم اقرارنامه به کمک وکیل

بهترین کار برای تنظیم اقرارنامه کمک گرفتن از یک وکیل معتبر و با تجربه است. این کار احتمال ابطال اقرارنامه به دلایل مختلف را از بین می برد. بنابراین بهتر است از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان برای تنظیم اقرارنامه کمک بگیرید. در این صورت می توانید از کیفیت و قدرت اقرارنامه در حضور قانون مطمئن شوید. از طرفی وکیل نمونه اقرارنامه مورد نظرتان را به شما معرفی می نماید تا بتوانید اقرارنامه مناسب تری تنظیم نمایید.

از مهم ترین دلایلی که موجب می شود تا تنظیم اقرارنامه توسط وکیل انتخاب بهتری باشد، می توان به موارد زیر اشاره داشت.

- پیشگیری از بروز خطای نوشتاری در اقرارنامه

 

 

 

اصول نگارش قرارداد

 

 

- رعایت تمامی شرایط ضروری در تنظیم اقرارنامه

 - اطمینان از رسمی و قانونی بودن اقرارنامه و پیشگیری از ابطال آن

 

اقرارنامه چه مدت اعتبار دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در رابطه با انواع اقرارنامه پرسیده می شود، این است که اقرارنامه ها چقدر اعتبار دارند؟

به طور کلی اقرارنامه ها در صورتی که به شکل قانونی و محضری تنظیم شوند، یک سند رسمی و معتبر هستند که دارای اعتبار طولانی مدت می باشند. این اسناد تنها در صورتی که شرایط ابطال را داشته باشند، باطل خواهند شد. در غیر این صورت اقرارنامه ها تا زمانی که از آن ها استفاده شود، دارای اعتبار خواهند بود. با این وجود برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط ابطال و اعتبار اقرارنامه ها و دریافت نمونه اقرارنامه می توانید با مشاوره حقوقی تلفنی تماس بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

مشاوره حقوقی قرارداد

 

نمونه فرم اقرارنامه

اگر نمی خواهید ریسک کنید و برای تنظیم اقرارنامه به دنبال نمونه های تایید شده توسط قانون هستید، می توانید با توجه به موضوع مورد نظر از نمونه اقرارنامه آماده استفاده نمایید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی نمونه های آماده از انواع اقرارنامه های مالی و غیر مالی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما به راحتی می توانید نمونه اقرارنامه متناسب با موضوع اقرارتان را انتخاب کنید. برای این کار تنها نیاز است موضوع اقرارنامه را برای وکیل تلفنی شرح دهید تا نمونه هایی از اقرارنامه قابل قبول را در اختیارتان قرار دهند. همچنین به راحتی می توانید از وکیل بخواهید که فرم متناسب با نیاز و موضوع اقرار شما را تنظیم نماید.

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی