موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قراردادهای استخدام بازاریاب

نمونه قراردادهای استخدام بازاریاب

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۲/۴ | ۱۹:۳۵:۵۱

قراردادهای استخدام بازاریاب یکی از انواع قراردادهای کاری محسوب می شود که برای افراد بازاریاب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به طور کلی بازاریابی نقش بسیار زیادی در جذب سرمایه و افزایش مشتریان یک کسب و کار دارد. با توجه به این موضوع اکثر صاحبان مشاغل به دنبال افراد متخصص در زمینه بازاریابی هستند. از طرفی بازاریاب ها کارمندان رسمی و یا غیر رسمی شرکت نیستند و به صورت قراردادی و کوتاه مدت با کسب و کارها همکاری می کنند. به همین دلیل است که تنظیم قرارداد بازاریابی برای این افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

با توجه به این موضوع بهتر است برای اطمینان از رعایت قوانین در تنظیم قراردادهای استخدام بازاریاب از وکیل تلفنی کمک بگیرید. وکلای این مجموعه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین و استانداردترین قرارداد را تنظیم نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

قرارداد استخدام بازاریاب چیست؟

قراردادهای استخدام بازاریاب از پرکاربردترین نوع قراردادهای کاری هستند که میان کارفرمایان و بازاریاب ها تنظیم می گردند. در این قرارداد کارفرما کالا و یا خدمات مورد نظر خود را معرفی می کند و مشخصات آن را کامل وارد می نماید. بازاریاب نیز متعهد می شود که در رابطه با محصولات و یا خدمات مورد نظر کارفرما بازاریابی انجام دهد. از آنجایی که بازاریابی با هدف جذب مشتری، افزایش سرمایه و سوددهی شرکت انجام می شود، بازاریاب متعهد می شود که با این هدف فعالیت خود را آغاز می کند.

نکته قابل توجه در رابطه با قراردادهای استخدام بازاریاب این است که بازاریاب ها می توانند با چند شرکت همکاری داشته باشند. البته باید بدانند که این ارتباطات کاری نباید روی کیفیت و بازدهی کار آن ها تاثیر بگذارد. به طور مثال اگر همزمان با دو شرکت قرارداد بازاریابی بسته اند، باید به هر دو قرارداد پایبند باشند. در نهایت نیز باید هر دو کارفرما به نتیجه ای که با بازاریاب به توافق رسیده اند، دست پیدا کنند.

 

 

 

قرارداد بازاریاب

 

 

نکات حقوقی قرارداد استخدام بازاریاب

هنگام تنظیم قراردادهای استخدام بازاریاب نکات حقوقی بسیار مهمی وجود دارند که باید آن ها را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین نکات حقوقی مربوط به این قراردادها، انتخاب نوع مناسب آن ها می باشد. استخدام بازاریاب به شکل های مختلفی انجام می شود و با توجه به آن باید قرارداد مناسبی را تنظیم نمود. قراردادهای بازاریابی معمولا به دو شکل درصدی و پورسانتی تنظیم می شوند.

  • قراردادهای درصدی:

در این نوع از قرارداد استخدام بازاریاب، در صورتی که بازاریاب وظایف خود را به درستی انجام دهد و بیشتر از 8 ساعت ثبت سفارش کند، به ازای هر ثبت سفارش درصد دریافت می نماید. معمولا این نوع قرارداد برای بازاریاب هایی مناسب است که می دانند توانایی کار بیشتر از ساعت کاری را دارند.

  • قراردادهای پورسانتی:

قراردادهای استخدام بازاریاب پورسانتی به گونه ای می باشد که بازاریاب با توجه به میزان فعالیت خود دریافتی خواهد داشت. بنابراین بازاریاب هر چقدر میزان فعالیت مفید بیشتری داشته باشد، درآمد او نیز افزایش خواهد یافت.

به طور کلی قراردادهای بازاریابی از قوانین و شرایط مختلفی برخوردار هستند که هنگام تنظیم قرارداد باید آن ها را مورد توجه قرار داد. به همین دلیل نیاز است تا برای تنظیم این نوع قراردادها از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده نمایید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی از مجرب ترین و تخصصی ترین مراکز مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان است که می تواند شما را با تمامی شرایط و قوانین تنظیم قراردادهای بازاریابی آشنا کند. برای دریافت خدمات حقوقی می توانید با وکلای این مجموعه تماس بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره قرارداد کار 
وکیل امور پیمان
درباره ما 

 

 

تنظیم قرارداد استخدام بازاریاب به کمک وکیل

برای تنظیم قراردادهای استخدام بازاریاب باید به نکات و قوانین بسیار مهمی توجه داشت. به همین دلیل بهتر است برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل حقوقی از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیرید. فراموش نکنید که بی توجهی به قوانین تنظیم قراردادهای بازاریابی، می تواند ضرر و مشکلات قانونی بسیار زیادی را متوجه کارفرما و یا بازاریاب کند. به همین دلیل است که مشورت تلفنی با وکیل از پیش نیازهای تنظیم این قرارداد می باشد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

وکیل کاربلد برای تنظیم قرارداد استخدام بازاریاب

انتخاب یک وکیل کاربلد و متخصص برای تنظیم قراردادهای استخدام بازاریاب بسیار حائز اهمیت می باشد. فراموش نکنید که وکیل کاربلد می تواند احتمال هرگونه مشکل قانونی، جریمه حقوقی و ضرر در قراردادهای بازاریابی را به صفر برساند. بنابراین استفاده از مشاوره حقوقی پیش از تنظیم قرارداد را به شدت جدی بگیرید. مشورت با وکیل به شما کمک می کند تا با توجه به نوع محصول یا خدمات، سابقه فعالیت خود و میزان بازدهی و خواسته کارفرما، بهترین و مناسب ترین قرارداد را تنظیم نمایید.

 دقت داشته باشید که در قراردادهای استخدام بازاریاب باید به موارد متعددی اشاره داشت. بی توجهی و عدم دانش نسبت به هر کدام از این موارد می تواند شما را به دردسر بیندازد. از مهم ترین مواردی که در تنظیم این قراردادها باید به آن ها توجه داشت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مشخصات طرفین قرارداد بر اساس ماده 10 در قانون مدنی (نام، نام خانوادگی، کد ملی، محل تولد،  آدرس و ... )
  • موضوع فعالیت که شامل بازاریابی به روش های مختلف می شود. (قرارداد فصلی، ماهانه، حضوری، دورکاری و ... )

 

 

 

 

مشاوره حقوقی با وکیل قرارداد

 

 

  • مدت زمان قرارداد (شروع و پایان کار، امکان فسخ و ... )
  • مبلغ قرارداد (پورسانتی، درصدی، نحوه پرداخت و ... )
  • میزان دستمزد، جریمه و همچنین تعهدات طرفین قرارداد نسبت به یکدیگر

 

 

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

امروزه نمونه قراردادهای استخدام بازاریاب متعددی وجود دارند که توسط وکلای متخصص و حرفه ای تنظیم شده اند. استفاده از این نمونه قراردادها موجب می شود تا امکان ضعف در قرارداد استخدام بازاریاب به حداقل برسد. نکته قابل توجه این است که شما به راحتی می توانید با توجه به شرایط مورد نظر خود، بهترین و مناسب ترین نمونه قرارداد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که نمونه قرارداد به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست و بازاریاب ها می توانند با تغییر اطلاعات فوق، آن را به صورت انحصاری درآوردند.

برای دریافت معتبرترین نمونه قراردادهای بازاریابی می توانید با وکلای موسسه وکیل تلفنی مشورت کنید. وکلای این مجموعه شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. همچنین با بررسی شرایط و مندرجات قرارداد مورد نظر شما، بهترین نمونه قرارداد را در اختیارتان قرار می دهد. برای این کار بهتر است پیش از تنظیم قرارداد با مجموعه تماس بگیرید و بخواهید نمونه های مشابه با شرایط و قرارداد مورد نظرتان را برای شما ارسال نمایند. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی