موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

وکالت نامه تا چه زمانی اعتبار دارد

وکالت نامه تا چه زمانی اعتبار دارد

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۱/۲۸ | ۱۷:۴:۴۶

وکالت نامه یکی از مهم ترین اسناد و قراردادهای حقوقی می باشد که موجب می شود تا شخصی نماینده شخص دیگری باشد. زمانی که اشخاص حقیقی یا حقوقی به شخص دیگری وکالت می دهند، نماینده می تواند تمامی تعهدات، معاملات، دارایی و همچنین امور حقوقی آن ها را مدیریت نماید. یکی از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با وکالتنامه ها پرسیده می شود، مدت زمان اعتبار آن ها می باشد.

برای اطلاع از اعتبار وکالت نامه در ابتدا بهتر است بدانید که وکالتنامه ها انواع مختلفی دارند و میزان اعتبار آن ها با یکدیگر متفاوت است. از طرفی تنظیم وکالتنامه ملزم به رعایت قوانین و شرایط مشخصی می باشد. به همین دلیل بهتر است برای تنظیم آن از وکیل تلفنی مشورت بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. به همین منظور جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از وکالت نامه چیست؟

وکالت نامه یک سند حقوقی می باشد که اجازه می دهد تا اشخاص به عنوان نماینده قانونی شخص دیگری در امور حقوقی تصمیم گیری کنند. بنابراین مطابق با این سند حقوقی نماینده می تواند به جای شخص حقیقی و یا حقوقی تصمیم گیری کرده و فعالیت های قانونی و حقوقی او را مدیریت نماید. این سند معمولا دارای مدت اعتبار مشخصی بوده و پس از گذشت اعتبار، نماینده دیگر توان تصمیم گیری به جای شخص مورد نظر را ندارد.

 

وکالت نامه چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد وکالت نامه به نمایندگان اجازه می دهد تا به جای اشخاص دیگری نسبت به مسائل حقوقی تصمیم گیری کنند. این وکالتنامه ها با توجه به نیاز اشخاص و کاربردشان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. هر کدام از این وکالتنامه ها مشخص می نمایند که نماینده دقیقا چه میزان می تواند در امور مربوطه دخالت کند. مشورت تلفنی با وکیل به شما کمک می کند تا به طور کامل نسبت به این موضوع آگاه شوید. با این وجود از مهم ترین کاربردهای وکالتنامه می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • وکالتنامه های دولتی که شامل نمایندگی در نهادهای دولتی می گردد.
  • وکالت قضایی که برای رسیدگی به امور کیفری، دعاوی مدنی و ... است.

 

 

 

مدت اعتبار وکالت نامه

 

 

 

  • وکالت غیر قضایی که به منظور تصمیم گیری در رابطه با خرید و فروش زمین و ملک، رهن و یا تنظیم قراردادهای ملکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • وکالت تام الاختیار که تصمیم گیری در رابطه با هر نوع موضوع حقوقی را مجاز می نماید.

 

برای تنظیم وکالت نامه به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به پیچیدگی و دانش بالای مورد نیاز جهت تنظیم وکالت نامه بهتر است از وکلای متخصص و مجرب کمک بگیرید. فراموش نکنید که تنظیم وکالت نیازمند شرایط و مدارک مشخصی می باشد. بنابراین عدم توجه به این شرایط و یا نقص مدارک می تواند شما را با مشکلات قانونی زیادی مواجه کند. به همین دلیل است که بهترین روش برای تنظیم وکالت، تنظیم توسط وکیل مجرب و متخصص می باشد. توجه داشته باشید که عدم لحاظ مدت زمان اعتبار، بی دقتی در ذکر وظایف نماینده و ... می تواند به شدت به ضرر شما باشد.

 موسسه حقوقی وکیل تلفنی یکی از معتبرترین و مجرب ترین مجموعه های حقوقی می باشد که می تواند به شما در تنظیم انواع وکالتنامه کمک کند. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی این مجموعه می توانید با شماره های موسسه تماس بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

هزینه وکیل و مشاوره 
راهنمای نگارش انلاین 
مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد 
درباره ما 

 

 

وکالت نامه تا چه زمانی اعتبار دارد؟

مدت زمان اعتبار وکالت نامه یکی از جدی ترین دغدغه های اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که وکالت آن ها چقدر اعتبار دارد. مدت اعتبار وکالتنامه بسیار حائز اهمیت است، زیرا نماینده تنها تا زمانی که وکالتنامه دارای اعتبار باشد، می تواند به جای موکل خود تصمیم گیری نماید. بنابراین بهتر است بدانید که مدت اعتبار وکالت به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشند.

  • مدت زمان اعتبار انواع وکالت نامه با یکدیگر متفاوت است. از طرفی موضوع وکالت، شرایط موکل، نوع فعالیت و ... نیز می توانند در تعیین مدت لازم برای اعتبار وکالتنامه تاثیر داشته باشند.
  • معمولا وکالتنامه های عام فاقد محدودیت زمانی هستند. بنابراین نماینده تا زمانی که بتواند وظایف مورد نظر موکل را انجام دهد، قادر به تصمیم گیری خواهد بود. این نوع از وکالت معمولا تا هنگامی که موکل تصمیم به لغو آن بگیرد، معتبر می باشد.
  • وکالت های خاص برخلاف نوع عام دارای مدت زمان اعتبار می باشند. این نوع از وکالتنامه ها معمولا برای انجام یک فعالیت مشخص تنظیم می شوند. به همین دلیل نماینده تنها برای پیشرفت فعالیت مورد نظر حق تصمیم گیری و مداخله دارد. بنابراین نماینده نمی تواند از وکالت خود برای تصمیم گیری در امور حقوقی دیگری استفاده کند.
  • در برخی از مواقع موکل زمان مشخصی را برای اعتبار وکالت نامه در نظر می گیرد و تاکید می نماید که نماینده در مدت زمان مشخص به فعالیت مورد نظر رسیدگی کند.
  • قوانین و مقررات کشور نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر مدت اعتبار وکالتنامه می باشند. به همین دلیل بهتر است برای اطمینان و آگاهی نسبت به مدت زمان اعتبار وکالتنامه از مشاوره حقوقی استفاده نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

وکالت نامه

 

 

برای اطلاع از زمان اعتبار وکالت نامه به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در رابطه با وکالت نامه پرسیده می شود، این است که چگونه باید از مدت اعتبار وکالتنامه آگاه شد؟

بهتر است بدانید که روش های متعددی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها نسبت به زمان اعتبار وکالت نامه آگاه شوید. بنابراین در ابتدا بهتر است این روش ها را بشناسید و سپس مناسب ترین روش را انتخاب کنید. به طور کلی انواع روش های استعلام اعتبار وکالتنامه عبارتند از:

  • استعلام به صورت مراجعه حضوری به دفتر اسناد رسمی که وکالتنامه در آن ها تنظیم شده است. البته به دلیل اینکه این روش به زمان نسبتا زیادی نیاز دارد، امروزه افراد بسیار کمی از این روش برای استعلام اعتبار وکالتنامه استفاده می نمایند.
  • استعلام از طریق سامانه مربوطه به صورت آنلاین از رایج ترین روش های استعلام اعتبار وکالت نامه است. برای استفاده از این روش می توانید از طریق وارد کردن کد ملی، شناسه سند و یا رمز تصدیق اقدام نمایید. برای استعلام اعتبار وکالت به صورت آنلاین باید به سایت confirm.ssaa.ir مراجعه کنید.
  • آخرین و بهترین روش استعلام اعتبار وکالتنامه نیز مشورت تلفنی با وکیل است. از آنجایی که وکلای دادگستری از اطلاعات و تجربه بالاتری در این زمینه بهره مند هستند، می توانند به شما کمک کنند تا به طور دقیق از مدت اعتبار وکالتنامه آگاه شوید. برای این کار می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه وکیل تلفنی استفاده نمایید.

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی