موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

مدارک و مراحل ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

مدارک و مراحل ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۱/۱۸ | ۱۶:۴۶:۴۷

تمامی تاجران حقیقی و حقوقی باید تعهداتی که نسبت به فعالیت تجاری خود دارند را به طور کامل مد نظر قرار دهند. ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی نیز یکی از این تعهدات می باشد. بنابراین شناخت شرایط و مدارک لازم جهت ثبت اظهارنامه برای تاجران امری ضروری است. از طرفی تاجران برای اطمینان از روند ثبت اظهارنامه می توانند از مشاوران حقوقی کمک بگیرند.

 

اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی باید کاملا حرفه ای و با رعایت تمامی شرایط لازم انجام شود. به همین دلیل است که اکثر تاجران موفق و حرفه ای برای تنظیم اظهارنامه از وکیل تلفنی کمک می گیرند. با توجه به این موضوع بهتر است برای تنظیم اظهارنامه از موسسه حقوقی وکیل تلفنی مشورت بگیرید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی چیست؟

اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی یکی از مهم ترین وظایف تاجران است. به طور کلی انجام امور بازرگانی باید مطابق با قوانین و ضوابط مشخصی انجام شود. در این اظهارنامه مواردی همچون مشخصات کامل تاجران، میزان سرمایه، رشته تجارت (داخلی و خارجی) و همچنین نوع تجارت (واردات، صادرات و ...) مشخص می گردد. اطلاعات درج شده در این اظهارنامه تعیین کننده میزان مالیات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای تاجران است. از طرفی صحت اطلاعات موجود در این اظهارنامه به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد. به همین دلیل بهتر است هنگام وارد کردن اطلاعات از صحت و درستی آن ها مطمئن شوید.

به طور کلی تنظیم و تسلیم اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این موضوع بهتر است برای تنظیم اظهارنامه از وکلای متخصص و مجرب برای مشاوره حقوقی کمک بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. بنابراین می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت اطلاعات و مشورت از وکلای این مجموعه کمک بگیرید.

 

 

 

 

نگارش اظهارنامه
اخذ کد اقتصادی 
مشاوره حقوقی به شرکت ها 
درباره ما 

 

 

مدارک لازم برای اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

برای ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی باید در ابتدا شرایط آن را بشناسید و مدارک لازم برای ثبت اظهارنامه را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای ثبت این اظهارنامه به شرح زیر می باشند.

  • 3 برگ از اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی به صورت تکمیل و امضاء شده (برای تهیه این برگ ها می توان از طریق دایره فروش اوراق در اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.)
  • ارائه یک نسخه کپی از شناسنامه متقاضی
  • یک نسخه کپی از آگهی مربوط به تاسیس شرکت و همچنین آگهی مربوط به ثبت آخرین تغییرات شرکت
  • یک نسخه کپی و اصل سند رسمی از وکالتنامه (در صورتی که ثبت اظهارنامه توسط وکیل انجام می شود.)
  • ارائه فیش پرداخت حق الثبت در دفاتر بازرگانی
  • ارائه گواهی مربوط به پلمپ دفاتر تجاری در سال جاری

نکته: زمان صدور این اظهارنامه تمامی تاجران حقیقی و حقوقی باید دفاتر قانونی داشته باشند. این دفاتر شامل دفتر کپیه، دارایی، کل و روزنامه می شود. این دفاتر سندیت داشته و هنگام ثبت اظهارنامه دفاتر بازرگانی باید به همراه سایر مدارک به اداره ثبت شرکت ها ارائه شوند.

 

 

 

اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

 

 

سامانه اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

اولین قدم برای ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی تکمیل فرم مربوطه در سامانه irsherkat.ssaa.ir و ثبت اظهارنامه است. به طور کلی هر شخصی که با توجه به شرایط شغلی خود به عنوان تاجر شناخته شود، باید برای ثبت این اظهارنامه اقدام کند. پیش از ارائه مدارک و مراجعه حضوری برای ثبت این اظهارنامه، در ابتدا باید آن را در سامانه مربوطه ثبت نمود. البته برای تکمیل فرم در سامانه و ارسال درخواست خود نیز می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان استفاده نمایید.

به طور کلی برای ثبت اظهارنامه در سامانه در ابتدا باید وارد سایت irsherkat.ssaa.ir شده و سپس گزینه مربوط به ثبت اظهارنامه دفاتر بازرگانی را انتخاب نمایید. در این مرحله باید گزینه مربوط به ثبت اظهارنامه ثبت نام دفتر بازرگانی آن را انتخاب کنید. سپس شرایط و قوانین مربوط به ثبت درخواست را بخواهید و روی گزینه پذیرش شرایط کلیک نمایید. فرم مربوط به ثبت اظهارنامه برای شما نمایش داده می شود که باید آن را به طور کامل و دقیق تکمیل کنید. در نهایت نیز مدارک مربوطه را در سامانه بارگذاری کنید و گزینه تایید نهایی را انتخاب نمایید. در این مرحله باید منتظر بمانید تا درخواست شما بررسی شود و نتیجه آن به شما اطلاع داده شود.

 

 

ثبت نام در دفاتر بازرگانی

 

 

مراحل ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

همانطور که گفته شد اولین مرحله برای ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی ورود به سامانه و پر کردن فرم مربوطه است. پس از آن باید با دریافت پیام تایید، به واحد ثبت دفاتر مراجعه کنید و مدارک تکمیل شده را ارائه دهید. معمولا در این مرحله یک نسخه از اظهارنامه ضبط شده و دو نسخه دیگر به شما تحویل داده می شود. پس از آن اظهارنامه شما به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه نهایی به شما اعلام می گردد. البته فراموش نکنید که هنگام ورود به واحد ثبت دفاتر باید شرایط لازم برای ثبت این اظهارنامه را داشته باشید. این شرایط عبارتند از:

  • حداقل سن 23 سال
  • مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  • مکان و موقعیت تجاری و اداری مشخص
  • داشتن دسته چک ( بدون چک برگشتی)
  • ارائه سند و یا اجاره نامه به همراه کد رهگیری
  • ارائه سه نسخه از اظهارنامه مربوط به کارت بازرگانی و دو نسخه از اظهارنامه مربوط به پلمپ شرکت به همراه مهر شرکت (در صورت وجود شرکت)

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط لازم برای ثبت اظهارنامه مربوط به ثبت دفاتر بازرگانی می توانید از مشورت تلفنی با وکیل کمک بگیرید.

 

 

ثبت اظهارنامه

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

ثبت اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی از پیچیدگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد. بنابراین تنظیم این اظهارنامه به دقت و دانش بسیار بالایی نیاز دارد. با توجه به این موضوع برای پیشگیری از بروز اشتباه و خطا هنگام تنظیم و ارائه اظهارنامه بهتر است از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیرید. در این صورت می توانید از صحت اظهارنامه مطمئن شوید. این موضوع به شما کمک می کند تا احتمال بروز هرگونه جریمه مالیاتی را نیز به حداقل برسانید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با کمک وکلای بسیار مجرب و متخصص در زمینه تنظیم اظهارنامه، می تواند به شما کمک کند تا اظهارنامه خود را به بهترین نحو تنظیم نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. فراموش نکنید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. بنابراین در هر زمان که با مشکل مواجه شدید، می توانید برای دریافت مشاوره با این مجموعه تماس بگیرید.

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی