موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

نمونه وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری

نمونه وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۲/۲ | ۱۷:۴۳:۴

وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری یکی از انواع وکالت نامه های بانکی و حقوقی است که به نماینده اجازه می دهد تا در امور بانکی موکل قدرت تصمیم گیری داشته باشد. این وکالت نامه معمولا زمانی تنظیم می گردد که فرد بخواهد از حقوق و مستمری خود در امور اجتماعی، کمک به نیازمندان، رسیدگی به کارهای روزمره توسط دیگری و ... استفاده کند. در این صورت نماینده می تواند با استفاده از وکالت نامه برای افتتاح حساب بانکی، دریافت کارت و برداشت حقوق و مستمری اقدام نماید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری می تواند به دو صورت بلاعزل و قابل عزل صادر شود. به همین دلیل بهتر است برای تنظیم وکالت نامه و اطمینان از امنیت آن، از وکلای حرفه ای کمک بگیرید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی می تواند به طور کامل شما را در زمینه شرایط وکالت نامه و قوانین تنظیم آن به طور کامل آشنا کند. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری چیست؟

 وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری نوعی وکالت بانکی می باشد. در این وکالتنامه موکل اعلام می کند که نماینده می تواند در رابطه با امور بانکی و مالی مربوط به او تصمیم گیری کند. بنابراین نماینده به تمامی حساب های بانکی موکل در موسسات و بانک های دولتی یا خصوصی دسترسی خواهد داشت. همچنین در صورت نیاز می تواند برای افتتاح حساب و یا دریافت کارت بانکی نیز اقدام کند. از جمله اختیاراتی که این وکالت نامه به نمایندگان می دهد، عبارتند از:

  • امکان دسترسی به حساب بانکی در انواع بانک های خصوصی، دولتی، موسسات اعتباری و تمامی شعب آن ها در سراسر کشور
  • قابلیت دسترس به تمامی حساب های ارزی، جاری، پس انداز، کوتاه یا بلند مدت، قرض الحسنه و ...
  • امکان دریافت کارت، برداشت منظم، مسدود نمودن کارت، دریافت دسته چک و یا افتتاح حساب

 

 

 

تنظیم وکالت نامه

 

 

  • توانایی صدور چک، دریافت اوراق، استفاده از تسهیلات و یا دیگر اسناد بانکی
  • دریافت گواهی برگشتی چک های بلامحل و یا اخذ وجوه چک ها
  • تمدید مدت سپرده و یا دریافت جوایز مربوط به حساب های بانکی

نکته: در وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری وکیل در رابطه با امور بانکی حقوق و مستمری اختیار تام دارد. بنابراین هرگونه اقدام و امضاء از طرف نماینده معتبر و نافذ خواهد بود.

 

برای تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری چه باید کرد؟

تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری از اهمیت و جدیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بهتر است پیش از تنظیم آن از مشاوره حقوقی کمک بگیرید. در این صورت می توانید احتمال هرگونه خطا و ضعف را در وکالت نامه به صفر برسانید. از طرفی فراموش نکنید که هنگام تنظیم وکالت نامه باید چند نکته بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید. این نکات عبارتند از:

  • مدت وکالت:

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام تنظیم وکالت نامه حقوق و مستمری باید به آن توجه داشت، تعیین مدت وکالت است. همانطور که گفته شد این نوع وکالت را می توان به صورت بلاعزل (با مدت نامحدود) و قابل عزل (با مدت محدود) تنظیم نمود. بنابراین با توجه به شرایط و هدف از تنظیم وکالت نامه بهتر است مناسب ترین نوع وکالت را انتخاب کنید.

 

 

 

وکالتنامه مستمری و حقوق

 

 

  • قوانین وکالت:

نکته بسیار مهم دیگری که باید در وکالت نامه حقوق و مستمری آن را مورد توجه قرار داد، قوانین خاص توسط وکیل و موکل است. در برخی از مواقع نماینده ممکن است بخواهد برخی از کارهای خود را به فرد دیگری (نماینده) بسپارد. بهتر است بدانید که امکان تعیین وکیل دیگری توسط نماینده اصلی وجود ندارد، مگر اینکه موکل اصلی این موضوع را در وکالت نامه مجاز اعلام کرده باشد. بر اساس ماده 612 در قانون مالیات:

"وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد. مگر اینکه صریحا به دلالت قرائن وکیل در توکیل باشد."

فراموش نکنید که هنگام تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری تمامی وظایف وکیل به طور دقیق لحاظ شده اند. بنابراین وکیل با امضای وکالتنامه تمامی این وظایف را می پذیرد و موظف به انجام آن ها می باشد. همچنین در صورتی که موکل وظیفه دیگری را به وکیل بسپارد و در وکالت نامه به آن اشاره نشده باشد، وکیل موظف به انجام آن نخواهد بود. به همین دلیل پیش از امضای وکالتنامه باید این وظایف به طور دقیق توسط وکیل و موکل مورد ارزیابی قرار گیرند. به همین دلیل بهتر است برای تنظیم وکالت نامه از وکیل تلفنی کمک بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

نمونه وکالت نامه تام الاختیار
وکالتنامه تا چه زمانی اعتبار دارد
حق الوکاله وکیل 
درباره ما 

 

 

نکات مهم در وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری

هنگام تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری باید چند نکته بسیار مهم و کلیدی را مد نظر قرار دهید. برخی از این نکات به شرح زیر می باشند.

  • در صورتی که موکل خارج از ایران باشد، برای تنظیم وکالتنامه باید حتما به کنسولگری ایران مراجعه کرده و درخواست وکالت دهد.
  • وکالتنامه حقوق و مستمری جزو وکالت های بسیار حساس است. به همین دلیل باید قبل از تنظیم وکالت نامه، شخص مطمئن و قابل اعتمادی را به عنوان نماینده و وکیل انتخاب نمود.
  • مشورت تلفنی با وکیل به شما کمک می کند تا بهترین نوع وکالت نامه را شناسایی نمایید. بنابراین می توانید با توجه به دلیل وکالت و وظایف مورد نظرتان از وکالت بلاعزل و یا قابل عزل استفاده کنید.

برای اطلاع بیشتر در رابطه با نکات و قوانین تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکیل تلفنی استفاده نمایید.

 

 

 

حقوق و مستمری

 

 

نمونه وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری

استفاده از نمونه وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری به شما این امکان را می دهد تا از بروز خطا در تنظیم وکالت نامه پیشگیری نمایید. از طرفی می توانید این وکالت نامه ها را به راحتی ویرایش کنید و با توجه به نیاز خود از آن ها بهره برداری کنید. با مشاوره حقوقی تلفنی به راحتی می توانید نمونه های معتبر از وکالت نامه حقوق و مستمری را دریافت نمایید.

 

مشاوره حقوقی وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری

موسسه حقوقی وکیل تلفنی یکی از تخصصی ترین و باتجربه ترین موسسات حقوقی است که می تواند شما را در زمینه تنظیم وکالت نامه راهنمایی کند. از آنجایی که تنظیم وکالت نامه اخذ حقوق و مستمری بسیار حساس و پیچیده است، می توانید از وکلای این مجموعه بخواهید تا در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی