موسسه وکیل تلفنی

  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • سعید شجاعی نیا گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۴۸:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • درسا نیک سیرت گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۱۹:۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۴
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد اجاره خودرو

قرارداد اجاره خودرو

  • توسط حسین زینلی جهرودی
  • ۱۳۹۶/۴/۳۰ | ۱۲:۲:۵۵
  • 17 نظر

قرارداد اجاره خودرو

الف : طرفین قرارداد :

  1. موجر :  آقای .............................................. فرزند ......................... به شماره شناسنامه ....................... کد ملی  ......................................شماره همراه ................................ تلفن ثابت .................................. به آدرس : ...........................................................................................................................................................................
  2. مستأجر  :  آقای .............................................. فرزند ......................... به شماره شناسنامه ....................... کد ملی  ......................................شماره همراه ................................ تلفن ثابت .................................. به آدرس..................................................................................................................................................................   

 

ب : مورد اجاره : خودرو ..................................................... به شماره پلاک ..........................................................  مدل ................................  رنگ ................................................ شماره موتور................................................ شماره شاسی .................................................................... متعلق به آقای .......................................................... به ارزش .................................................... ریال و کارکرد کیلومتر طبق کیلومتر شمار خودرو معادل با .....................................   

ج : مدت اجاره : از تاریخ ............................................ الی .......................................... به مدت .........................

د : مبلغ اجاره : مبلغ اجاره ماهیانه از قرار ....................................... ریال می باشد که مستأجر موظف است در پایان هر ماه به صورت .......................................... به موجر پرداخت نماید .

س : شروط اجاره :

  1. خودرو مورد اجاره صرفا جهت حمل کالا به وزن حداکثر ........................... کیلو در هر سرویس می باشد .
  2. چنانچه مستأجر و یا راننده مأجور وی  پس از عقد قرارداد و یا از زمان تصرف خودرو , به محدوده های طرح ترافیک و یا زوج و فرد وارد شود هزینه های خرید طرح و جریمه های ورود بلا مجوز به محدوده های طرح ترافیک و یا زوج و فرد بر عهده ایشان  می باشد .
  3. مستأجر موظف است در پایان هر بازه زمانی سه ماهه  عدم خلافی خودرو مذکور در بند ب را از یکی از مراکز پلیس + 10 اخذ و ضمن پرداخت , فیش پرداختی را به موجر تسلیم نماید
  4. از تاریخ تصرف مال الاجاره مسئولیت هر گونه تصادف منجر به جرح و یا فوت مستقیما بر عهده مستأجر بوده و موجر هیچگونه مسئولیت قانونی یا مدنی و یا حقوقی و یا کیفری  در خصوص تصادفات منجر به جرح و یا فوت اشخاص ثالث و یا راننده را از خود سلب می نماید .
  5. مسئولیت تعمیرات جزئی و یا کلی در خصوص هرگونه آسیب دیدگی اعم از تصادفات ؛ مخدوش شدن ؛ نقائص فنی , موتوری , بدنه , رنگ و.... مستقیما بر عهده مستأجر می باشد .
  6. مسئولیت هرگونه تلف و یا اتلاف مال الاجاره  اعم از سرقت , واژگونی و یا هر عاملی که سبب فقدان مال الاجاره شود مستقیما بر عهده مستأجر بوده و در مقایل موجر ضامن به پرداخت خسارت و یا تحویل عوض  مال  به ارزش خودرو در زمان  شروع قرارداد و تصرف می باشد .  
  7. کلیه هزینه های سوختگیری اعم از بنزین و گاز بر عهده مستأجر بوده و موجر هیچگونه تعهدی و ضمانی در این زمینه ندارد .
  8. چنانچه خودرو مذکور در زمان تصرف و بهره برداری  توسط مستأجر به نحوی از انحاء مورد سرقت احتمالی قرار گرفته و توسط سارق و یا سارقین  , مورد بهره برداری متخلفانه نظیر حمل مواد مخدر , سرقت و یا هر فعل خلاف قانون  قرار گرفته که آثار تبعی آن در حین مدت قرارداد  و  یا بعد از تاریخ انقضای مدت قرارداد و حتی در سال های بعد کشف و مورد گزارش پلیس و پیگرد قانونی قرارگیرد و مشخص گردد که وقوع تخلف در زمان مدت اجاره به مستأجر بوده است , مستأجر ضامن و طبق قرارداد فی مابین به محاکم قضایی معرفی خواهد شد . 
  9. موجر در خصوص بکارگماردن راننده هیچگونه تعهدی نداشته و صلاحیت قانونی راننده خودرو از حیث سلامت جسمی و روحی  و برخورداری از گواهینامه رانندگی  مستقیما بر عهده مستأجر خواهد بود .
  10. مستأجر موظف است  حد اقل  دوماه پس از انقضای مهلت قرارداد ,  به یکی از مراکز پلیس +10 رجوع و ضمن اخذ برگه خلافی خودرو نسبت به مفاصا حساب و اخذ عدم خلافی اقدام و قبض تسویه را تسلیم موجر نماید .
  11. مستأجر موظف است ما ل الاجاره را با کیفیتی که از موجر تحویل گرفته است  پس از انقضای مهلت قرارداد  , عینا به مشارالیه مسترد نماید . 
  12. مستأجر گواهی می نماید که در تاریخ ..................................... یک قبضه سوییچ و کارت خودرو را از موجر دریافت و با این اقدام کلیه مسئولیت های مندرج در قرارداد را بر عهده گرفته است .
  13. در صورت احراز  تخلف در خصوص هریک از موارد مندرج در قرارداد  از سوی مستأجر و یا راننده مأجور  , موجر حق دارد نسبت به فسخ قرارداد اقدام و بدون هرگونه وقفه  با مستأجر  تسویه حساب نماید . در این صورت مستأجرنیز هرگونه حق اعتراض را از خود سلب می نماید .
  14. حمل هرگونه کالای غیر مجاز و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران با خودرو مذکور ممنوع بوده و در صورتی که مستأجر مبادرت به چنین امری  رأسا مسئول  و در برابر محاکم قضایی پاسخگو خواهد بود . ضمنا هزینه های مترتب بر آزاد سازی خودرو از پارکینگ و همچنین وجه الاجاره مندرج در بند ج این قرارداد بر عهده مستأجر می باشد . ضمن اینکه بابت هر روز تردد موجر جهت آزاد سازی خودرو  مبلغ ................................................... ریال از مستأجر دریافت و هزینه های مترتبه نیز بر عهده مستأجر است .

ش: ضمانت اجرایی

به منظور حسن انجام کار و مداقه در حفظ و نگهداری مال الاجاره وضمانت اجرایی قرارداد , مستأجر یک فقره ................................... به ارزش ...................................................... ریال به سررسید ...................................... متعلق به بانک.................................... به نام ........................................................... تسلیم موجر نمود که پس از سپری شدن مدت قرارداد و یا فسخ آن به دلیل وقوع تخلفات ناشی از عدم رعایت مفاد مندرج در قرارداد توسط موجر و اخذ عدم خلافی توسط مستأجر و معاینه خودرو از جهات فنی و ظاهری و عدم هرگونه نقص فنی و ظاهری , سند مذکور عینا به واگذارنده مسترد خواهد شد . بدیهی است هزینههای هرگونه خسارت ناشی از تساهل و یا تعامد و یا تسبیب راننده خودرو و یا مستأجر , مورد محاسبه و تقویم قرار گرفته و از محل تضمینات ایداعی کسر خواهد شد .

در صورت عدم امکان تأدیه و وصول خسارات احتمالی , مراتب استیفای حق و اخذ خسارات تقویم شده ؛ به دادگاه صالح ارجاع می گردد .

 

مدارک ایداعی توسط مستأجر :

  1. اصل شناسنامه  2-  اصل کارت پایان خدمت 3-  کپی گواهینامه رانندگی 4- چهار قطعه عکس جدید 5-  گواهی امضاء از دفترخانه 6-

 

 

                           نام و نام خانوادگی مستأجر   :                                                                                 نام و  نام خانوادگی موجر :

 

                   امضاء و اثر انگشت مستأجرامضاء و اثر انگشت موجر

 

شهود :1-2-3-


  • توسط: دانیال جمشیدی پور
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۷:۳۵:۵

درودبرشما با تشکر از مقاله خوبتون به نظر بنده در قرارداد اجاره خودرو شرط مطالبه خسارت در صورت استفاده خارج از عرف و یا استهلاک خارج از عرف باید ذکر شود و موردی که لازم است رعایت بشود اینکه در قرارداد مشخص شود نوع محاسبه ی استفاده کیلومتری است و یا به صورت روزانه_ماهانه_سالانه
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۷:۴:۱

باسلام،، قرارداد اجاره خودرو از قراردادهای خاصی هست که افراد در شرایط خاص آن را منعقد می‌کنند مثلا وقتی با وسیله نقلیه عمومی به سفر می‌روید و یا برای مراسم خاص یا برای شغل خود مثلا خودرو باری اجاره میکنید، اما در خصوص اجاره خودرو برای شرکت باید توجه نمایید در قرارداد مشخص کنید که این وسیله نقلیه همراه با راننده اجاره میشود یا بدون راننده است اگر با راننده است حتما تصریح شود رابطه کارگر و کارفرمایی بین راننده و شرکت برقرار می‌شود یا خیر صرفا در قالب اجاره است و شرکت مسئولیتی بابت پرداخت حقوق جداگانه و حق بیمه برای راننده ندارد ،اگر این موارد را در قرارداد تصریح نکنید ممکن است زمینه مشکلاتی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. مورد بعد که باید به آن توجه نمایید مدت زمان قرارداد اجاره هست که باید در قرارداد تصریح شود بهتر است که به صورت دقیق آورده شود.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۵:۵۸:۱۴

م در مورد عقد اجاره به صراحت اعلام می‌دارد که: «عین مستأجره باید معیّن باشد و اجارة عین مجهول یا مردّد باطل است». از آن‌جا که موضوع اصلی عقد اجاره, منفعت است و معیّن بودن عین مستأجره نیز به خاطر آن است که منفعت معیّن باشد, از این رو علاوه بر عین مستأجره, مقدار منفعت نیز نباید مبهم باقی بماند؛
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۵:۵۱:۴

با سلام قانون مدنی در تعریف قرارداد اجاره مقرر داشته : « اجاره عقدی است که به موجب آن مستاجر مالک عین منافع عین مستاجره می شود » قرارداد اجاره یکی از رایج ترین عقودی بوده که به منظور انتقال منافع منعقد شده و در کشور ما نیز همچون سایر بخش های جهان از جایگاه قابل توجهی برخوردار می باشد. با توجه به این مساله ، قانون گذار نیز قوانین و مقررات خاصی را در رابطه با قرارداد اجاره وضع کرده است. . اما بسیاری از افراد جامعه از آنجا که با قوانین و مقررات حقوقی آشنایی نداشته، ممکن است که در هنگام انعقاد قرارداد اجاره با ابهامات و مشکلاتی رو به رو شوند که نتیجه این امر، بروز اختلافات میان موجر و مستاجر بوده که می تواند تعهدات مالی سنگینی را برای هر یک از طرفین به همراه داشته باشد.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۳:۸:۰

قرارداد اجاره خودرو سندی است که میان مالک خودرو و متقاضی اجاره آن امضا می‌شود. این قرارداد تابع قوانین ۴۶۸ تا ۵۰۷ قانون مدنی است و طرفین را ملزم به قبول حق و تکلیف نسبت به یکدیگر خواهد کرد. لازم است که قبل از اجاره ماشین، این قرارداد را امضا کنید تا شرایط تحویل، نگهداری، مخارج و هزینه‌های پیش‌بینی‌شده یا پیش‌بینی‌نشده به‌خوبی مشخص شوند و در صورت وقوع مشکل، بتوانید به آن استناد کنید. لازم است که قرارداد اجاره خودرو به‌صورت دقیق تنظیم شود تا طرفین نتوانند از شرایط سوءاستفاده کنند. به همین دلیل لازم است که بدانید در این قرارداد باید بدانید که به چه نکاتی باید اشاره کنیو که در این خصوص وکیل دادگستری می‌تواند کمک شایانی به شما ارائه دهد.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۲:۴۹:۲۶

قرارداد اجاره خودرو سندی است که میان مالک خودرو و متقاضی اجاره آن امضا می‌شود. این قرارداد تابع قوانین ۴۶۸ تا ۵۰۷ قانون مدنی است و طرفین را ملزم به قبول حق و تکلیف نسبت به یکدیگر خواهد کرد
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۲:۳۱:۱

سلام و عرض ادب تشکر از سایت بسیار عالی و پر محتوا وکیل تلفنی در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستید و مشکلات مردم را حل میکنید واقعا مبحث قراردادها موضوع مهم میباشد و باید قبل از اقدام هر کاری با وکیل متخصص مشاوره دریافت شود
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۲:۲۶:۵۲

با سلام قرارداد اجاره خودرو طبق توافق طرفین می توان هر گونه شرطی که خلاف قانون و ماهیت عقد اجاره نباشد را در ان درج نمود مثلا برای مواقعی ک هر یک از تعهدات خود تخلف یا تعدی کند می توان ضمانت اجرا قرار داد برای جلوگیری از ضرر و زیان یا حل اختلاف نسبت به قرارداد را به داور مرضی الطرفین که مورد تایید دو طرف قرارداد باشد ارجاع داد که در صورت اختلاف داور تعیین شده صالح به رسیدگی و دادگاه صلاحیت رسیدگی ندارد
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۱:۵۲:۲۹

درخصوص ماهیت عقد اجاره باید گفت که اجاره عقدی است که به موجب آن مستأجر مالک منافع عین مستأجره میشود ، اجاره دهنده را موجر و اجاره کننده را مستاجر و مورد اجاره را عین مستأجره در اصطلاح حقوقی میگویند. اجاره عقدب معوض است و مستاجر نیز در برابز موجر متعد است که مال الاجاره بپردازد . در عقد اجاره عوض معمولا پول است.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۱:۸:۴۴

سلام؛ قرارداد اجاره خودرو سندی است که میان مالک خودرو و متقاضی اجاره آن امضا می‌شود. این قرارداد تابع قوانین ۴۶۸ تا ۵۰۷ قانون مدنی است و طرفین را ملزم به قبول حق و تکلیف نسبت به یکدیگر خواهد کرد.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۰:۳۳:۲۸

چنانچه مستأجر و یا راننده مأجور وی پس از عقد قرارداد و یا از زمان تصرف خودرو , به محدوده های طرح ترافیک و یا زوج و فرد وارد شود هزینه های خرید طرح و جریمه های ورود بلا مجوز به محدوده های طرح ترافیک و یا زوج و فرد بر عهده ایشان می باشد . مستأجر موظف است در پایان هر بازه زمانی سه ماهه عدم خلافی خودرو مذکور در بند ب را از یکی از مراکز پلیس + ۱۰ اخذ و ضمن پرداخت , فیش پرداختی را به موجر تسلیم نماید از تاریخ تصرف مال الاجاره مسئولیت هر گونه تصادف منجر به جرح و یا فوت مستقیما بر عهده مستأجر بوده و موجر هیچگونه مسئولیت قانونی یا مدنی و یا حقوقی و یا کیفری در خصوص تصادفات منجر به جرح و یا فوت اشخاص ثالث و یا راننده را از خود سلب می نماید . مسئولیت تعمیرات جزئی و یا کلی در خصوص هرگونه آسیب دیدگی اعم از تصادفات ؛ مخدوش شدن ؛ نقائص فنی , موتوری , بدنه , رنگ و.... مستقیما بر عهده مستأجر می باشد . مسئولیت هرگونه تلف و یا اتلاف مال الاجاره اعم از سرقت , واژگونی و یا هر عاملی که سبب فقدان مال الاجاره شود مستقیما بر عهده مستأجر بوده و در مقایل موجر ضامن به پرداخت خسارت و یا تحویل عوض مال به ارزش خودرو در زمان شروع قرارداد و تصرف می باشد . کلیه هزینه های سوختگیری اعم از بنزین و گاز بر عهده مستأجر بوده و موجر هیچگونه تعهدی و ضمانی در این زمینه ندارد . چنانچه خودرو مذکور در زمان تصرف و بهره برداری توسط مستأجر به نحوی از انحاء مورد سرقت احتمالی قرار گرفته و توسط سارق و یا سارقین , مورد بهره برداری متخلفانه نظیر حمل مواد مخدر , سرقت و یا هر فعل خلاف قانون قرار گرفته که آثار تبعی آن در حین مدت قرارداد و یا بعد از تاریخ انقضای مدت قرارداد و حتی در سال های بعد کشف و مورد گزارش پلیس و پیگرد قانونی قرارگیرد و مشخص گردد که وقوع تخلف در زمان مدت اجاره به مستأجر بوده است , مستأجر ضامن و طبق قرارداد فی مابین به محاکم قضایی معرفی خواهد شد . موجر در خصوص بکارگماردن راننده هیچگونه تعهدی نداشته و صلاحیت قانونی راننده خودرو از حیث سلامت جسمی و روحی و برخورداری از گواهینامه رانندگی مستقیما بر عهده مستأجر خواهد بود . مستأجر موظف است حد اقل دوماه پس از انقضای مهلت قرارداد , به یکی از مراکز پلیس +۱۰ رجوع و ضمن اخذ برگه خلافی خودرو نسبت به مفاصا حساب و اخذ عدم خلافی اقدام و قبض تسویه را تسلیم موجر نماید .
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۰:۱۵:۶

با سلام .در قرارداد های اجاره خودرو مالکین پس از عقد قرارداد مبلغی را جهت تخلفات احتمالی راننده یا موجر خودرو به‌عنوان ضمانت میگیرند که این مبلغ گاها پس داده نمیشود و یا بر روی چک تضمینی اقدام میکنند.شابستهداست که در قرارداد اجاره خودرو مهلت مشخصی جهت بازپس دهی مبلغ یا چک ضمانت در نظر گرفته شود که موجبات خسارت به موجر فراهم نشود . همچنین پیشبینی اینکه در صورتی که موجر انتفاع یا تصرف خودروی مورد اجاره را به شخص دیگری دهد و اتفاقی بیوفتد مسئولیت این امر متوجه موجر و شخص دیگر به تضامن باشد . در کل مطلب مفید است اما توصیه این است حتما جهت اجاره خودرو با مشاور حقوقی تماس و نکات دیگر مطرح و مورد استفاده قرار گیرد .با تشکر و احترام
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۱۰:۱:۲۲

در صورت احراز تخلف در خصوص هریک از موارد مندرج در قرارداد از سوی مستأجر و یا راننده مأجور , موجر حق دارد نسبت به فسخ قرارداد اقدام و بدون هرگونه وقفه با مستأجر تسویه حساب نماید . در این صورت مستأجرنیز هرگونه حق اعتراض را از خود سلب می نماید .
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۹:۴۳:۲۴

سلام بنظر اینجانب شرط داوری در یک بند جداگانه باشد بهتر است چرا که در قراردادهای اجاره که اکثریت آن ها مدت یک ساله میباشد اگر اختلافی به وجود بیاید قطعا با این پروسه دادگاه ها زمان طولانی باید منتظر شوند و عملا مدت اجاره در این حالت منقضی میشود پس وجود شرط داوری صحیح در قرارداد به لحاظ اصل سرعت در رسیدگی بنظرم بهتر خواهد بود.
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۹:۴۱:۳۰

سلام وقت بخیر با توجه به اینکه رنت خودرو مخصوصا در شهرهای جنوب کشور زیاد شده و این موضوع مورد توجه همه قرار گرفته مطلبتون بسیار به روز و حائز اهمیته بحث اصلی سر این مطلب هست که گاهی دوستانی که خودرو رنت میدهند خودروی ناقص مخصوصا از نظر فنی تحویل میدن و تمام عیوب رو گریبان گیر مصرف کننده ( مستاجر میکنند )
  • توسط:
  • ۱۴۰۳/۲/۵ | ۹:۳۵:۱۶

در قرارداد اموال منقول علی الخصوص خودرو حوادث آینده نیز باید پیش بینی گردد زیرا ممکن است مستاجر با خودرو تصادف نماید که خسارات احتمالی باید در قرارداد مشخص گردد.
  • توسط: afsaneh sadat ghaderi
  • ۱۳۹۶/۵/۴ | ۲۰:۱۱:۳۹

با سلام به نظر من حقیر اگر این موارد هم ذکر شود بهتر است در طرفین قرارداد که تمام مشخصات ذکر میشود در قسمت مستاجر شغل مستاجر هم ذکر شود .در مورد اجاره بیان شود تمامی ششدانگ یک دستگاه اتومبیل سواری / غیر سواری/ماشین الات کشاورزی/ راهسازی مدل..... دارای سیستم...... دارای موتور....... طبق سند..... با جمیع متعلقات و لواحق و توابع و لوازم ان و کارت شناسایی و کارت سوخت و بیمه نامه که صحیح و سالم در اختیار مستاجر جهت ..... داده شده و مستاجر اقرار به تصرف و قبض میکند . مدت اجاره از تاریخ تنظیم سند میباشد .اما در مورد الاجاره توضیحاتی داده شود مبنی بر اینکه مستاجر موظف در پایان هر ماه مبلغ ....... موجر پرداخت و رسید ان را دریافت کند در غیر اینصورت 10 روز از تاریخ سر رسید موجر حق فسخ مورد اجاره خواهد داشت .در شروط اجاره ذکر شود مستاجر حق واگذاری مورد اجاره را به غیر به هیچ وجه نخواهد داشت.همچنین ذکر شود تهیه سوخت و عوارض سالانه شهرداری و همچنین مالیات مشاغلی مورد اجاره با توجه به نوع خودرو و پرداخت مخارج و هزینه های مربوطه در این خصوص در زمان مدت اجاره به عهده مستاجر میباشد .همچنین اگر پس از انقضا مدت اجاره مستاجر مورد اجاره را به موجر تحویل ندهد بایستی مبلغ ...... ریال بعنوان اجرت المثل هرروز به موجر پرداخت نمایید .فسخ قرارداد در صورت عدم اجرا تعهدات به موقع و با شرایط ذکر شده در قرار دادتوسط یکی از طرفین قرارداد طرف دیگر با اخطار کتبی 10 روز مجاز به فسخ قرار داد میباشد و در صورت کلیه خسارات و هزینه های ناشی از عدم اجرای کامل قرار دادبه عهده طرف مقابل است

نظر شما در مورد این مطلب

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی